UserArturas51
Vieša
Pranešti

Įmonės įvaizdžio formavimo ir skatinimo veiksmingumas.

Gerb. Respondente,
Esu Artur Gulbicki, Vilniaus Socialinių mokslų kolegijos, kūrybos ir pramogų industrijų, 3 kurso studentas. Šiuo metu atliekų bakalaurinio darbo tyrimą, kurio tikslas yra
išsiaiškinti įmonės įvaizdžio formavimo ir skatinimo veiksmingumą, tad Jūsų nuomonė
man yra labai svarbi. Tyrimas atliekamas laikantis griežtų etikos principų, todėl tyrime
užtikrinamas Jūsų anonimiškumas, o surinkti duomenys bus apibendrintai panaudoti tyrime.
Iš anksto dėkoju už Jūsų skirtą brangų laiką!

Jūsų lytis:
Jūsų amžius:
Jūsų išsilavinimas:
Kaip manote, kokią įtaką įmonei turi jos įvaizdžio formavimas?
Ar manote, jog įmonės, naudodamos internetines įvaizdžio kūrimo priemones, yra pranašesnės už įmones, kurios naudoja standartines įvaizdžio kūrimo priemones?
Įvertinkite įmonės įvaizdžio skatinimo priemonių veiksmingumą penkiabalėje skalėje (1 – visiškai neveiksminga; 5 – labai veiksminga)
Ar sekate savo mėgstamas įmones socialiniuose tinkluose?
Ar manote, jog įmonės įvaizdžio formavimas bei skatinimas video klipų ciklais yra efektyvi priemonė?
Kaip manote, kokie video klipų elementai yra būtini, siekiant pritraukti tikslinės auditorijos dėmesį?
Kaip manote, ar video klipų naudojimas įmonės įvaizdžio formavimui bei skatinimui yra tikslingas?
Kaip manote, kaip dažnai turėtų būti viešinami įmonės įvaizdį formuojantys video klipai?

Anketos meniu

Rezultatų analizė

X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.

Atsakymų trukmė sekundėmis

Anketos statistika

Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
ŠiandienViso
Peržiūrėjimų450450
Atsakymų060

Žinutė anketos autoriui

Kita anketa »