Ikimokyklinio ugdymo mokytojų pasirengimas taikyti STEAM ugdymo metodą įstaigose

Sveiki,

Esu Vilniaus universiteto II kurso Edukologijos studentė, ŠMSM praktikantė Akvilė Galinskaitė. Šiuo metu atlieku magistrinio darbo tyrimą, kurio tema „Ikimokyklinio ugdymo mokytojų pasirengimas taikyti STEAM veiklas: kompetencijų tobulinimo aspektas“.

Šio tyrimo tikslas - išsiaiškinti ikimokyklinio ugdymo mokytojų pasirengimą taikyti STEAM ugdymo metodą įstaigose.

Ši apklausa yra anoniminė, o surinkti duomenys bus naudojami moksliniams apibendrinimams bei rekomendacijų rengimui STEAM ugdymo tobulinimui.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Darbo vieta:

1. Darbo patirtis ikimokyklinio ugdymo įstaigose:

2. Šiuo metu dirbate ikimokyklinėje įstaigoje:

3. Ar estate susidūręs(-usi) ir susipažinęs(-usi) su STEAM ugdymo taikymu?

4. Kaip dažnai taikote STEAM ugdymą kasdienėje veikloje?

5. Kiek laiko paprastai skiriate STEAM ugdymo veikloms per savaitę?

6. Ar Jūsų ikimokyklinio ugdymo įstaigoje yra rengiami STEAM ugdymo mokymai/seminarai ?

7. Kaip dažnai Jūsų ikimokyklinio ugdymo įstaigoje yra rengiami STEAM ugdymo mokymai/seminarai?

8. Kokius STEAM ugdymo veiklos elementus ir priemones dažniausiai įtraukiate į savo užsiėmimus su vaikais?

9. Ar vaikai noriai dalyvauja STEAM ugdymo veiklose? Kuri STEAM ugdymo dalis (gamtos mokslai, technologijos, inžinerija, menas ar matematika) jiems labiausiai patinka? Kaip galvojate kodėl?

10. Ar naudojate skaitemines technologijas STEAM ugdymo veiklose? Jei taip, kokias? Jei ne, kodėl?

11. Kokie būreliai (neformalaus ugdymo veiklos) yra organizuojami Jūsų ikimokyklinio ugdymo įstaigoje? Ar tarp jų yra STEAM ugdymo veiklas skatinančių būrelių? Jei ne, kodėl?

12. Kaip galvojate ar Jūsų ikimokyklinio ugdymo įstaigoje yra pakankamai priemonių ir išteklių kokybiškam STEAM ugdymui? Jei ne, kokių priemonių trūksta labiausiai?

13. Kaip Jūsų manymu, STEAM ugdymo veiklos prisideda prie vaikų kūrybiškumo ir kritinio mąstymo lavinimo? Pakomentuokite.

14. Kokie yra pagrindiniai Jūsų tikslai, kai įtraukiate STEAM ugdymą į veiklas su vaikais? Kaip vertinate šių tikslų įgyvendinimą?

15. Kaip vertinate tėvų požiūrį į STEAM ugdymo veiklas? Ar jie palaiko šių veiklų integraciją į ugdymo procesą? Kaip galvojate kodėl?

16. Ar Jūsų nuomone STEAM ugdymo veikloms reikalinga papildoma erdvė ar specifinė aplinka? Jei taip, kokia?

17. Su kokiais pagrindiniais iššūkiais susiduriate integruodami STEAM ugdymą kasdienėje veikloje su vaikais? Kaip šie iššūkiai yra sprendžiami?

18. Kokie būtų Jūsų pasiūlymai, kaip galima būtų pagerinti STEAM ugdymo taikymą ikimokyklinio ugdymo įstaigoje?

19. Ar manote, kad Jums reikalingos papildomos žinios, mokymai/seminarai apie STEAM ugdymą? Jei taip, kokios temos būtų įdomiausios/aktualiausios?