Ikimokyklinio ugdymo mokytojų pasirengimas taikyti STEAM ugdymo metodą įstaigose
18. Kokie būtų Jūsų pasiūlymai, kaip galima būtų pagerinti STEAM ugdymo taikymą ikimokyklinio ugdymo įstaigoje?
Pagerinti galima per komandinius STEAM projektus ir bendradarbiavimą su tėvais.
Pagerinti galima per teminių projektų organizavimą ir naujų priemonių įsigijimą.
Įdomiausi būtų mokymai apie kūrybinį konstravimą ir programavimą vaikams.
Siūlyčiau turėti daugiau bendrų STEAM projektų.
Reikėtų aiškesnių rekomendacijų, kaip integruoti STEAM į dienos ritmą.
Reikia daugiau praktinių mokymų ir finansavimo priemonėms.
Galima būtų plėsti priemonių asortimentą ir įtraukti daugiau praktinių veiklų.
Reikėtų daugiau praktinių mokymų ir bendradarbiavimo su kitomis įstaigomis.
Reikėtų daugiau finansavimo priemonėms ir pedagogų mokymams.
Būtų naudinga daugiau investuoti į technologines priemones ir mokymus pedagogams.
Būtų naudinga daugiau finansavimo priemonėms ir mokymų pedagogams apie STEAM ugdymo galimybes.
Siūlytume daugiau seminarų pedagogams ir integruotų projektų su kitomis ugdymo įstaigomis.
Reikėtų daugiau finansavimo priemonėms ir pedagogų kvalifikacijos kėlimo galimybių.
Reikėtų daugiau bendradarbiavimo su kitomis ugdymo įstaigomis, projektų ir praktinių mokymų pedagogams.
Reikėtų daugiau projektinių veiklų ir didesnio dėmesio pedagogų kvalifikacijos kėlimui.
Reikėtų daugiau integruotų projektų, kurie apjungtų STEAM su kitomis ugdymo sritimis.
Būtų naudinga dažniau keistis patirtimi su kitomis ugdymo įstaigomis, dalyvauti STEAM projektuose ir gauti daugiau finansavimo priemonėms.
Reikėtų daugiau investicijų į STEAM priemones, didesnio tėvų įsitraukimo ir platesnių galimybių pedagogams kelti kvalifikaciją.
Reikėtų didesnio dėmesio skirti STEAM priemonių įsigijimui ir jų efektyviam naudojimui ugdymo procese.
Reikėtų dažniau organizuoti STEAM mokymus mokytojams, kad jie galėtų pritaikyti naujausius metodus savo darbe.
Būtų naudinga dažniau keistis gerąja patirtimi su kitomis ugdymo įstaigomis ir dalyvauti tarptautiniuose STEAM projektuose.
Reikėtų geresnio priemonių finansavimo ir daugiau specializuotų seminarų mokytojams, kad jie galėtų taikyti naujausias metodikas.
Reikėtų daugiau mokymų pedagogams, papildomų finansinių išteklių priemonėms ir didesnės tėvų įtraukimo į STEAM veiklas.
Reikėtų daugiau mokymų pedagogams, papildomų finansinių išteklių priemonėms ir didesnės tėvų įtraukimo į STEAM veiklas.
Naudoti realaus pasaulio problemas kaip mokymosi pagrindą.
Skatinti daugiau grupinių projektų.
Pasitelkti daugiau vizualinių ir kitų priemonių.
Stiprinti vaikų tyrinėjimo ir eksperimentavimo įgūdžius.
Gerinti finansavimą STEAM ugdymui.
Įgyvendinti daugiau ilgalaikių STEAM projektų.
Plėtoti STEAM būrelius ikimokyklinio ugdymo įstaigose.
Skatinti vaikus kurti ir įgyvendinti savo idėjas.
Labiau įtraukti meną į STEAM veiklas, jungiant mokslą su kūrybiškumu.
Kurti metodines rekomendacijas pedagogams apie STEAM ugdymą.
Stiprinti tarpinstitucinį bendradarbiavimą su universitetais ir verslo įmonėmis
Skatinti eksperimentinę veiklą, leidžiant vaikams patiems ieškoti atsakymų.
Organizuoti STEAM dienas ar savaitės renginius vaikams.
Įsigyti daugiau STEAM priemonių ir įrangos.
Planuoti daugiau projektinių veiklų, kurios skatintų komandinius įgūdžius.
Daugiau naudoti interaktyvias ir skaitmenines priemones.
Kurti daugiau integruotų veiklų, apimančių kelias STEAM sritis vienu metu.
Skatinti tėvų įsitraukimą į STEAM veiklas namuose.
Stiprinti bendradarbiavimą su mokslo ir technologijų centrais.
Organizuoti daugiau eksperimentinių veiklų lauke.
Organizuoti daugiau eksperimentinių veiklų lauke.
Daugiau mokymų pedagogams apie STEAM metodiką.
Daugiau mokymų pedagogams apie STEAM metodiką.
Sukurti specialiai STEAM veikloms skirtas erdves su reikiama įranga.
Organizuoti STEAM renginius, parodas ir kūrybines dirbtuves, kuriose vaikai galėtų pristatyti savo projektus ir pasidalinti idėjomis su kitais.
Daugiau integruoti STEAM veiklas į lauko edukaciją, nes gamtos stebėjimas ir tyrinėjimai yra svarbi ugdymo dalis.
Reikėtų skatinti bendradarbiavimą su mokslininkais, technologijų specialistais ir inžinieriais, kurie galėtų vesti edukacines veiklas vaikams.
Svarbu organizuoti pedagogų mokymus, kad jie jaustųsi labiau pasitikintys ir galėtų lengviau integruoti STEAM metodikas į kasdienę veiklą.
Reikėtų daugiau investuoti į specializuotas priemones, tokias kaip laboratorinė įranga, robotikos rinkiniai ir interaktyvios technologijos.
Į STEAM veiklas labiau įtraukti tėvus, kad ugdymas tęstųsi ir namuose.
Užtikrinti didesnį technologinių ir gamtos tyrimų priemonių prieinamumą.
Organizuoti daugiau mokymų pedagogams apie STEAM metodų taikymą praktikoje.
STEAM ugdymo tobulinimui reikėtų daugiau bendradarbiavimo tarp ugdymo įstaigų, kad būtų keičiamasi gerosiomis praktikomis ir idėjomis.
Mokytojų kūrybiškumas ir lankstumas yra labai svarbūs – reikėtų skatinti naujų idėjų išbandymą ir dalijimąsi patirtimi.
Svarbu užtikrinti, kad STEAM veiklos būtų nuoseklios ir tęstinės, o ne tik vienkartinės iniciatyvos.
STEAM ugdymas būtų veiksmingesnis, jei būtų sukuriamos specialios erdvės ar kampeliai, skirti eksperimentams ir tyrinėjimui.
Veiklas reikėtų planuoti taip, kad jos būtų tinkamos skirtingo amžiaus vaikams ir atitiktų jų raidą bei galimybes.
Ikimokyklinio ugdymo aplinkoje STEAM galima pritaikyti per kasdienius objektus ir veiklas, pavyzdžiui, statant, maišant, pilstant ar stebint gamtos pokyčius.
STEAM veiklose turėtų būti daugiau laisvės, leidžiančios vaikams klysti, bandyti iš naujo ir mokytis iš savo patirties
Naudinga skatinti grupinį darbą, kad vaikai mokytųsi diskutuoti, bendradarbiauti ir dalintis idėjomis.
Eksperimentai ir tyrinėjimai turėtų būti ne tik stebimi, bet ir aptariami, skatinant vaikus išreikšti savo mintis ir pastebėjimus.
Didesnis dėmesys turėtų būti skiriamas vaikų savarankiškumui ir iniciatyvumui, leidžiant jiems patiems ieškoti sprendimų.
Skirtingų ugdymo sričių integracija padėtų geriau suprasti STEAM principus ir pritaikyti juos kasdienėse situacijose.
STEAM veiklas reikėtų organizuoti taip, kad jos būtų įdomios ir žaismingos, kad vaikai mokytųsi per natūralų smalsumą.
Svarbu sudaryti sąlygas vaikams laisvai eksperimentuoti ir patiems atrasti sprendimus, o ne pateikti jiems paruoštus atsakymus.
Kad veiklos būtų efektyvesnės, reikėtų užtikrinti pakankamą priemonių ir įrangos prieinamumą vaikams.
STEAM ugdymui būtų naudinga labiau išnaudoti gamtines ir aplinkos erdves, kur vaikai galėtų tyrinėti realius reiškinius.
Tėvų įtraukimas į STEAM veiklas galėtų sustiprinti vaikų domėjimąsi ir skatinti tyrinėti ne tik ugdymo įstaigoje, bet ir namuose.
Vaikai geriausiai mokosi per patirtį, todėl STEAM veiklose turėtų būti kuo daugiau tyrinėjimo, bandymų ir atradimų.
Mokytojams reikėtų daugiau metodinės pagalbos ir mokymų, kad jie jaustųsi užtikrinti organizuodami STEAM veiklas.
Svarbu užtikrinti, kad STEAM metodika būtų įtraukiama į kasdienes veiklas natūraliai, o ne kaip atskira ugdymo dalis.
STEAM ugdymą būtų galima pagerinti integruojant daugiau interaktyvių ir praktinių veiklų, kurios skatintų vaikų smalsumą ir eksperimentavimą.
.
Daugiau praktinių seminarų, taip pat tinka ir nuotoloniai. Daugiau konferencijų.
Dirbti ir stengtis, netingėti ir ieškoti idėjų- viskas priklauso nuo suaugusiojo
Daugiau praktiniu kursu
Daugiau seminaru kursu
Rengti Steam projektus, gerosios patirties sklaida
Organizuoti mokymus, dalintis patirtimi
Daugiau mokslu organizuoti
Daugiau mokytojų eitų į mokymus, nes kitos sukasi kaip moka.
Mokytojų apmokymas, kursai apie STEAM veiklas
Organizuoti istaigoje gerosios patirties sklaida, kad dalintusi idomios veiklomis
Daugiau istaigose seminaru apie steam veiklas maziesiems
Manau reiketu steam tematika seminaru, kad plestu zinias apie sia taikoma metodika darzelio aplinkose.
Galima butu organizuoti Steam diskusijas, kad pedagogai tarpusavuje dalintusi geraja patirtimi, ir įkveptu kitus pedagogus Steam veiklu įvairove.
Mokymai, kursai, seminarai aktualiomis temomis
Mokytojų apmokymas naudoti Steam metodika grupese.
MOkytojo kūrybiškumas yra pagrindinė problema. Mokytojai patys bijo eksperimentuoti, vaidinti, pasirodyti kitą kartai kvailai...
.
Daugiau kursų, mokymų įvairiomis temomis, kaip būtų galima išpildyti Steam ugdymą per įvairias sritis/veiklas.
Įrengti interaktyvias, kūrybiškumą skatinančias erdves, pritaikytas tyrinėjimui ir eksperimentams.
Parengti veiklų planus, apjungiančius STEAM disciplinas per žaidimą ir projektus.
Skatinti bendradarbiavimą su tėvais, įtraukiant juos į veiklas ar projektus.
Užtikrinti prieigą prie modernių mokymo priemonių, kaip robotikos rinkiniai ar eksperimentų rinkiniai.
Manau, kad steam ugdymas yra populiarus ir gerai taikomas ugdymo įstaigose, todėl pasiūlymų neturiu.
Norėtųsi seminarų, kurie papildytų mano žinių bagažą apie Steam veiklų įvairovę. Ir šiaip rengtų mokymus, kaip organizuoti tokį ugdymą, kadangi ne visos mano kolegės įgyvendina Steam ugdymą veiklose dėl žinių trūkumo.