Ikimokyklinio ugdymo mokytojų pasirengimas taikyti STEAM ugdymo metodą įstaigose

17. Su kokiais pagrindiniais iššūkiais susiduriate integruodami STEAM ugdymą kasdienėje veikloje su vaikais? Kaip šie iššūkiai yra sprendžiami?

  1. Kartais trūksta žinių, tačiau ieškome informacijos ir dalinamės patirtimi.
  2. Iššūkis – laiko planavimas, bet integruojame STEAM į kasdienes temas.
  3. Siūlyčiau bendradarbiauti su kitomis įstaigomis dėl priemonių ir idėjų.
  4. Didžiausias iššūkis – pasiruošimo laikas, bet padeda kolegų pagalba.
  5. Trūksta priemonių ir žinių – sprendžiame per komandinius aptarimus ir pasidalijimus.
  6. Trūksta metodinės medžiagos ir priemonių – sprendžiame per dalijimąsi resursais.
  7. Sunku integruoti dėl laiko stokos, bet pasidalijus užduotimis, tai įveikiama.
  8. Kartais trūksta laiko pasiruošimui ir kūrybiškų idėjų, tačiau komandoje ieškome sprendimų.
  9. Didžiausi iššūkiai – laiko ir priemonių trūkumas, bet ieškome sprendimų per bendrus projektus.
  10. Didžiausi iššūkiai – finansavimas priemonėms ir laiko trūkumas veikloms planuoti.
  11. Trūksta laiko integruoti STEAM į kasdienę veiklą, tačiau stengiamės rasti kūrybiškus sprendimus.
  12. Didžiausi iššūkiai – trūksta finansavimo naujoms priemonėms ir laiko, skirto STEAM veikloms planuoti.
  13. Didžiausi iššūkiai – pedagogų pasirengimas ir priemonių stygius, tačiau siekiame tai spręsti dalyvaudami projektuose.
  14. Pagrindiniai iššūkiai – laiko trūkumas, priemonių stygius ir pedagogų kvalifikacijos klausimai, tačiau ieškome kūrybiškų sprendimų.
  15. Didžiausi iššūkiai – laiko trūkumas ir papildomų išteklių poreikis, tačiau bandome tai kompensuoti kūrybišku veiklų planavimu.
  16. Vienas didžiausių iššūkių – aprūpinimas priemonėmis ir pedagogų pasirengimas, tačiau stengiamės ieškoti inovatyvių sprendimų.
  17. Sunkiausia rasti laiko STEAM veikloms integruoti į kasdienį ugdymą, tačiau stengiamės jas derinti su kitomis veiklomis.
  18. Pagrindiniai iššūkiai – laiko trūkumas, papildomų priemonių poreikis ir pedagogų kvalifikacija. Šias problemas sprendžiame per mokymus ir projektines veiklas.
  19. Vienas pagrindinių iššūkių – pedagogų pasirengimas ir nuolatinis naujų idėjų paieškos poreikis. Tai sprendžiame dalyvaudami mokymuose ir dalindamiesi patirtimi su kolegomis.
  20. Iššūkiai dažniausiai susiję su laiko trūkumu ir papildomų priemonių poreikiu. Šie klausimai sprendžiami planuojant veiklas iš anksto ir ieškant naujų išteklių.
  21. Didžiausias iššūkis – kaip išlaikyti vaikų dėmesį ilgesniam laikui sudėtingesnėse veiklose.
  22. Didžiausias iššūkis – rasti pakankamai laiko STEAM veikloms, nes ugdymo programa yra intensyvi. Sprendžiame tai planuodami veiklas iš anksto.
  23. Pagrindiniai iššūkiai – laiko trūkumas, riboti ištekliai ir pedagogų kvalifikacija. Šias problemas sprendžiame per komandinius mokymus ir kūrybišką priemonių panaudojimą.
  24. Pagrindiniai iššūkiai – laiko trūkumas, riboti ištekliai ir pedagogų kvalifikacija. Šias problemas sprendžiame per komandinius mokymus ir kūrybišką priemonių panaudojimą.
  25. Trūksta finansavimo, kad būtų galima įsigyti modernesnę įrangą
  26. Skirtingas vaikų susidomėjimas STEAM sritimis apsunkina jų motyvavimą.
  27. Dalis vaikų bijo suklysti, todėl skatiname eksperimentuoti be baimės.
  28. STEAM veiklos dažnai reikalauja komandinių įgūdžių, kuriuos reikia ugdyti papildomai.
  29. Kartais reikia papildomos pagalbos organizuojant sudėtingesnes STEAM veiklas.
  30. Trūksta aiškių metodinių rekomendacijų, kaip tinkamai integruoti STEAM ugdymą.
  31. Vaikams sunku suprasti abstrakčias sąvokas, todėl taikome daugiau vizualinių priemonių.
  32. Nepakanka laiko išsamiai reflektuoti veiklas ir aptarti išvadas.
  33. Kai kurios STEAM priemonės yra brangios, todėl ieškome alternatyvų.
  34. Vaikai linkę nusivilti, kai eksperimentai nepavyksta, todėl mokome juos kantrybės.
  35. Trūksta bendradarbiavimo su kitomis institucijomis, kurios galėtų suteikti papildomų galimybių.
  36. Vaikams kartais sunku išlaikyti dėmesį ilgose STEAM veiklose
  37. STEAM veikloms reikia daugiau laiko, nei numatyta įprastame ugdymo procese.
  38. Ne visi tėvai supranta STEAM ugdymo naudą, todėl reikia daugiau informavimo.
  39. Kai kuriuos eksperimentus sunku atlikti dėl saugumo reikalavimų.
  40. Kartais trūksta pedagogų, turinčių gilias STEAM žinias, todėl dalyvaujame mokymuose.
  41. Erdvės trūkumas apsunkina didesnių projektų įgyvendinimą.
  42. Sunkiau sudominti vaikus sudėtingesnėmis STEAM temomis, todėl jas pateikiame per žaidimus.
  43. Technologinių priemonių trūkumas riboja galimybes organizuoti skaitmenines veiklas.
  44. Vaikų amžius ir gebėjimai labai skiriasi, todėl reikia pritaikyti veiklas individualiai.
  45. Vaikų amžius ir gebėjimai labai skiriasi, todėl reikia pritaikyti veiklas individualiai.
  46. Kai kurios STEAM veiklos reikalauja papildomo pasiruošimo, todėl reikia planuoti iš anksto.
  47. Ne visada turime pakankamai priemonių, todėl naudojame kūrybiškus sprendimus.
  48. Trūksta laiko kasdienėse veiklose įtraukti visas STEAM sritis.
  49. Tėvų supratimas apie STEAM dar nėra pakankamas, todėl rengiame informacinius susitikimus ir kviečiame juos dalyvauti veiklose kartu su vaikais.
  50. Kartais vaikai susiduria su iššūkiais, kai reikia spręsti sudėtingesnes problemas, todėl skatiname juos bandyti, eksperimentuoti ir nebijoti klaidų.
  51. Ne visi pedagogai jaučiasi užtikrintai dėstydami STEAM temas, todėl skatiname dalyvauti mokymuose ir bendradarbiauti tarpusavyje dalijantis idėjomis.
  52. Trūksta specifinių priemonių, todėl dažnai ieškome alternatyvių sprendimų, naudojame perdirbamas medžiagas ir rankų darbo priemones.
  53. Vienas pagrindinių iššūkių – laiko trūkumas, nes STEAM veiklos reikalauja daugiau pasiruošimo ir išteklių. Tai sprendžiame planuojant veiklas iš anksto ir integruojant STEAM į kasdienius užsiėmimus.
  54. Ne visada lengva rasti balansą tarp vaikų laisvo kūrybiškumo ir struktūruotų veiklų, kurios reikalauja konkrečių rezultatų.
  55. Kai kurioms STEAM veikloms trūksta specialių priemonių, todėl reikia ieškoti kūrybiškų būdų, kaip jas pakeisti turimomis medžiagomis.
  56. Vienas pagrindinių iššūkių – laiko trūkumas, nes STEAM veiklos dažnai reikalauja daugiau pasiruošimo ir eksperimentų stebėjimo.
  57. STEAM ugdymas yra nuolat tobulėjanti sritis, todėl mokytojai turi nuolat ieškoti naujų metodų ir prisitaikyti prie besikeičiančių sąlygų.
  58. Kai kurie mokiniai bijo klysti, todėl vengia aktyviai įsitraukti į kūrybinius procesus. Jie skatinami eksperimentuoti ir mokytis iš klaidų.
  59. STEAM veiklos gali reikalauti papildomo vertinimo metodo, nes tradiciniai pažymiai ne visada atspindi praktinius įgūdžius. Naudojami projektiniai darbai ir refleksijos.
  60. Kartais mokytojams trūksta laiko paruošti sudėtingesnes STEAM veiklas, todėl jie bendradarbiauja tarpusavyje arba naudojasi jau paruoštomis metodikomis.
  61. Ne visos mokyklos turi prieigą prie modernių technologijų, todėl naudojamos kūrybinės alternatyvos arba bendradarbiaujama su išorinėmis organizacijomis.
  62. Techninės problemos, tokios kaip sugedusi įranga ar programinės įrangos trikdžiai, gali sutrikdyti veiklas. Stengiamasi turėti atsarginius sprendimus.
  63. Kai kurie eksperimentai ar projektai gali nepavykti, todėl svarbu ugdyti mokinių kantrybę ir gebėjimą analizuoti nesėkmes.
  64. STEAM projektai gali užtrukti ilgiau nei įprastos pamokos, todėl svarbu iš anksto planuoti jų eigą ir derinti su kitomis veiklomis.
  65. Kartais trūksta aiškios integracijos tarp skirtingų disciplinų, todėl mokytojai turi bendradarbiauti planuodami pamokas.
  66. Kai kurios STEAM veiklos reikalauja specialių saugumo priemonių, todėl būtina užtikrinti tinkamą priežiūrą ir mokyti atsakingo darbo.
  67. STEAM ugdymas reikalauja kūrybiško požiūrio, tačiau ne visi mokiniai yra linkę eksperimentuoti. Skatinama bandymų ir klaidų metodika, akcentuojant procesą, o ne tik rezultatą.
  68. Kai kurios veiklos reikalauja ilgesnio laiko, tačiau mokiniai ne visada išlaiko dėmesį. Siekiama jas padalyti į mažesnius etapus.
  69. Didelės vaikų grupės apsunkina individualų įsitraukimą, todėl siekiama organizuoti mažesnius pogrupius ar rotuoti užduotis.
  70. Eksperimentams reikalingos specialios priemonės, tačiau jų kaina kartais būna per didelė. Ieškoma finansavimo galimybių ir alternatyvių sprendimų.
  71. Erdvės trūkumas mokyklose apsunkina STEAM veiklų organizavimą, todėl jos vykdomos klasėse arba pritaikytose bendrose erdvėse.
  72. Mokiniai turi skirtingus gebėjimus ir motyvaciją, todėl STEAM veiklos ne visada vienodai įtraukia visus vaikus. Stengiamasi jas diferencijuoti ir pritaikyti prie mokinių poreikių.
  73. Kai kurie tėvai skeptiškai vertina STEAM ugdymą, nes mano, kad jis nukreipia dėmesį nuo tradicinių dalykų. Siekiama juos įtraukti į veiklas ir pristatyti šio metodo naudą.
  74. Dažnai trūksta tinkamos įrangos ar technologijų, todėl tenka ieškoti kūrybiškų alternatyvų arba naudoti perdirbtas medžiagas.
  75. Ne visi mokytojai jaučiasi pasiruošę vesti STEAM veiklas, nes tai reikalauja tarpdisciplininių žinių. Todėl organizuojami mokymai, dalijamasi gerosiomis praktikomis.
  76. Integruojant STEAM ugdymą, dažnai susiduriama su laiko trūkumu, nes tradicinė mokymo programa jau yra intensyvi. Tai sprendžiama STEAM veiklas derinant su kitais dalykais.
  77. .
  78. Iššūkis - priemonių trūkumas inžinerinei sričiai.
  79. Tik su priemonių stoka
  80. Koncentracijos stoka
  81. Laiko trukumu
  82. Laiko stoka, tam tikru ziniu pagal einam tema
  83. Šios veiklos pasiruošti reikia laiko resursų ir aiškaus planavimo, kartais susiduriu, kad tai užima daug laiko, kai dar ir pritrūksta priemonių einamai temai. Tai dažniausiai organizuoja laiko patikrintas veiklas, kurios žinau vaikams patinka, o naujas veiklas įgyvendinu 1-2, kadangi tam užtrunka pasiruošti.
  84. Laiko trukumu
  85. Laiko stoka, priemonių bei skaitmeninių technologijų trūkumas
  86. Nesusiduriu
  87. Nesusiduriu
  88. Laiko trukumas. Siaip ruostis tokioms veikloms uztrunka, o kartais vaiku dėmesio koncentracija buna maza.
  89. Laiko trukumu, ir kartais vaiku maza dėmesio koncentracija. Sias problemas sprendziame orgamizuodami vaikams idomu ir aktualu turini, kuris greitai įgyvendinamas
  90. Su laiko trukumu, kadangi tokioms veikloms užtrunka pasiruošti.
  91. Laiko stoka, vaiku dėmesio koncentracija, resursu trukumu.
  92. Su vaikų dėmesio koncentracijos trukumu.
  93. Nesusiduriu. viskas yra požiūrio klausimas
  94. .
  95. Susiduriu su laiko trukumu, įdomesnėm veiklom suorganizuoti reikia įvestuoti laiką pasiruošti, kurio dažnai pritrūkstame.
  96. su pačiom gal priemonėm, nes būna tenka iš savo lėšų pirkti ir tą patį actą ir miltus ir t t. tai būtų džiugu jei būtų kažkoks finansavimas STEAM veiklom.
  97. Su neigiamais iššūkiais nesusiduriu.
  98. Šios veiklos pasiruošti reikia laiko resursų ir aiškaus planavimo, kartais susiduriu, kad tai užima daug laiko, kai dar ir pritrūksta priemonių einamai temai. Tai dažniausiai organizuoja laiko patikrintas veiklas, kurios žinau vaikams patinka, o naujas veiklas įgyvendinu 1-2, kadangi tam užtrunka pasiruošti.