Ikimokyklinio ugdymo mokytojų pasirengimas taikyti STEAM ugdymo metodą įstaigose
15. Kaip vertinate tėvų požiūrį į STEAM ugdymo veiklas? Ar jie palaiko šių veiklų integraciją į ugdymo procesą? Kaip galvojate kodėl?
Tėvai dažnai džiaugiasi, kai jų vaikai domisi naujomis sritimis.
Tėvai dažnai rodo susidomėjimą, ypač jei vaikas pasakoja apie patirtas veiklas.
Tėvai pozityviai vertina STEAM, kai mato praktinius rezultatus.
Tėvai dažniausiai palaiko, ypač kai mato, kad vaikams tai įdomu.
Tėvai dažnai domisi, ką vaikai daro, ir palaiko naujas iniciatyvas.
Tėvų požiūris pozityvus, ypač kai veiklos įdomios ir inovatyvios.
Tėvai palaiko, kai mato vaikų pasiekimus ar domėjimąsi.
Tėvai vertina šias veiklas teigiamai, ypač kai mato vaikų susidomėjimą.
Kai kurie tėvai palaiko STEAM ugdymą, kitiems reikia daugiau informacijos apie jo naudą.
Kai kurie tėvai palaiko STEAM ugdymą, tačiau ne visi iki galo supranta jo svarbą.
Dauguma tėvų palaiko STEAM ugdymą, tačiau reikia daugiau informacijos apie jo praktinę naudą.
Kai kurie tėvai domisi STEAM ugdymu ir jį palaiko, tačiau daliai jų reikia daugiau aiškinimo ir informacijos.
Kai kurie tėvai labai palaiko STEAM ugdymą, tačiau kitiems trūksta informacijos apie jo naudą.
Tėvai vertina STEAM ugdymą, bet daliai jų trūksta žinių apie jo svarbą ir praktinį pritaikymą.
Dalis tėvų labai palaiko STEAM ugdymą, bet yra ir tokių, kuriems reikia daugiau informacijos apie jo naudą.
Tėvai dažniausiai palaiko STEAM ugdymą, tačiau kai kurie nesupranta jo svarbos ir naudos vaikų ateičiai.
Kai kurie tėvai palaiko STEAM ugdymą, bet yra ir tokių, kuriems reikia daugiau informacijos apie jo naudą.
Kai kurie tėvai labai palaiko STEAM ugdymą, tačiau kitiems trūksta supratimo apie jo svarbą, todėl reikalingas didesnis informacijos skleidimas.
Tėvų požiūris įvairus – kai kurie aktyviai domisi ir palaiko, o kitiems trūksta supratimo, kaip tokios veiklos prisideda prie vaikų ugdymo.
Dalis tėvų aktyviai palaiko STEAM ugdymą ir domisi jo veiklomis, tačiau yra ir tokių, kurie nepakankamai supranta jo naudą.
Kai kurie tėvai aktyviai domisi STEAM veiklomis, kitiems reikia daugiau informacijos apie jų naudą.
Tėvai palaiko STEAM veiklas, tačiau ne visi supranta jų svarbą, todėl reikalingas aiškesnis informavimas ir jų įtraukimas.
Dauguma tėvų palaiko STEAM ugdymą, tačiau kai kuriems trūksta supratimo apie jo naudą, todėl svarbu juos įtraukti į ugdymo procesą.
Dauguma tėvų palaiko STEAM ugdymą, tačiau kai kuriems trūksta supratimo apie jo naudą, todėl svarbu juos įtraukti į ugdymo procesą.
STEAM veiklos skatina vaikų bendravimą su tėvais, nes jie aptaria patirtis namuose.
Kai kurie tėvai pageidauja daugiau inžinerijos užduočių.
Dauguma tėvų džiaugiasi, kad vaikai mokosi per patirtį.
Kai kurie tėvai norėtų, kad STEAM veiklos būtų pritaikytos kasdieniams gyvenimo įgūdžiams
Yra tėvų, kurie skeptiškai vertina technologijų naudojimą ankstyvajame ugdyme.
Tėvai dažnai klausia, kaip gali padėti skatinti STEAM veiklas namuose.
Kai kurie tėvai siūlo bendradarbiauti su įmonėmis, kurios remia STEAM veiklas.
Dalis tėvų aktyviai domisi STEAM priemonėmis ir metodais.
STEAM ugdymas tampa vis populiaresnis tarp tėvų.
Kai kurie tėvai mano, kad STEAM ugdymui reikėtų daugiau dėmesio.
Yra tėvų, kurie siūlo organizuoti STEAM veiklas ir namuose.
Kai kurie tėvai mano, kad STEAM veiklos yra žaismingos, bet ne visada mato jų akademinę vertę.
Tėvai teigiamai vertina, kai vaikai mokosi per patirtį.
Kai kurie tėvai norėtų daugiau informacijos apie STEAM ugdymo naudą.
STEAM veiklos sulaukia didelio palaikymo iš tėvų, kurie dirba technologijų ar mokslo srityse.
Tėvai domisi, kaip STEAM veiklos gali padėti vaikams pasiruošti mokyklai.
Kai kurie tėvai aktyviai įsitraukia į STEAM veiklas ir siūlo idėjas.
Tėvai dažnai skatina daugiau praktinių veiklų ir eksperimentų.
Dalis tėvų mano, kad STEAM ugdymas per ankstyvame amžiuje gali būti per sudėtingas.
Kai kuriems tėvams svarbiau tradiciniai ugdymo metodai, todėl jie nėra aktyvūs STEAM veiklų palaikytojai.
Kai kuriems tėvams svarbiau tradiciniai ugdymo metodai, todėl jie nėra aktyvūs STEAM veiklų palaikytojai.
Tėvai džiaugiasi, kai vaikai dalijasi savo STEAM atradimais namuose.
Kai kurie tėvai nėra susipažinę su STEAM ugdymo principais, todėl jų požiūris atsargus.
Dauguma tėvų palaiko STEAM ugdymą, nes mato jo naudą vaikų ateičiai.
Taip pat būtų naudinga sužinoti daugiau apie kūrybines STEAM veiklas, kurios sujungia meną, inžineriją ir mokslą.
Teigiamai
Aktualios būtų temos apie STEAM metodikos integravimą į kasdienį ugdymą, kad jis būtų natūralus ir nuoseklus.
Teigimai, pritaria šioms veikloms
Taip, norėčiau daugiau sužinoti apie praktinius eksperimentus, kuriuos galima lengvai įgyvendinti su vaikais.
Tėvai dažnai domisi, kaip STEAM veiklas galima pritaikyti namuose, todėl dalijamės idėjomis ir patarimais apie eksperimentus, kuriuos galima atlikti šeimoje.
Kai kurie tėvai mažiau supranta STEAM ugdymo naudą, todėl reikalinga daugiau komunikacijos apie jo reikšmę vaikų raidai.
Daugelis tėvų palaiko STEAM ugdymą ir domisi, kaip vaikai gali mokytis per patirtį, eksperimentus ir technologijas.
Bendrai STEAM ugdymas sulaukia vis daugiau palaikymo, tačiau kai kurie tėvai norėtų aiškesnės informacijos apie jo naudą ir taikymo būdus.
Kai kurie tėvai mano, kad STEAM veiklos padeda vaikams atrasti savo talentus ir stipriąsias puses, todėl palaiko jų integraciją į ugdymo procesą.
Yra tėvų, kurie nerimauja, kad STEAM ugdymas gali per daug remtis technologijomis, o vaikai praleis mažiau laiko mokydamiesi rašyti ranka ar skaityti knygas.
Kai kurie tėvai vertina STEAM veiklas, bet norėtų, kad jose būtų daugiau dėmesio skiriama praktiniams įgūdžiams, kurie praverstų kasdieniame gyvenime.
Tėvai, kurie patys neturi patirties su technologijomis ar gamtos mokslais, gali jaustis nejaukiai ir neskatinti vaikų domėtis šiomis sritimis.
Kai kurie tėvai pastebi, kad STEAM ugdymas padeda vaikams geriau suprasti realaus pasaulio problemas ir rasti kūrybiškus sprendimus.
Dalis tėvų mano, kad STEAM veiklos yra svarbios, bet jos turėtų būti pasirenkamos, o ne privalomos visiems vaikams.
Kai kurie tėvai nori, kad STEAM ugdymas būtų įtrauktas į visas pamokas, o ne tik į atskiras veiklas ar būrelius.
Kai kuriems tėvams nepatinka, kad STEAM veiklos dažnai vyksta grupėse – jie baiminasi, kad individualūs vaikų gebėjimai gali likti nepastebėti.
Yra tėvų, kurie aktyviai dalyvauja STEAM veiklose kartu su vaikais ir skatina jų domėjimąsi technologijomis bei mokslu.
Kai kurie tėvai mano, kad tradicinis ugdymas yra efektyvesnis, nes jame daugiau dėmesio skiriama disciplinai ir žinių įsisavinimui.
Dalis tėvų STEAM ugdymą sieja su šiuolaikinėmis tendencijomis ir mano, kad tai tik laikinas švietimo eksperimentas.
Tėvai, kurie dalyvauja vaikų mokymosi procese, dažniau palaiko STEAM ugdymą. Jie mato realią naudą ir džiaugiasi praktiniu mokymu.
Kai kurie tėvai mato STEAM veiklų naudą, bet nerimauja dėl papildomų išlaidų, susijusių su eksperimentais, įranga ar technologijomis.
Yra tėvų, kurie mano, kad STEAM ugdymas tinka tik gabiems vaikams. Jie baiminasi, kad jų vaikai gali nesuspėti ar prarasti susidomėjimą.
.
Kai kurie tėvai nežino, kas yra STEAM ugdymas, todėl nėra suinteresuoti jo palaikymu. Jiems trūksta informacijos apie šių veiklų naudą vaikų ateičiai.
Dalis tėvų mano, kad STEAM veiklos per mažai akcentuoja kūrybiškumą ir humanitarinius mokslus. Jie norėtų, kad ugdymas būtų labiau subalansuotas.
Tėvai, dirbantys technologijų ar mokslo srityse, dažniausiai remia STEAM ugdymą. Jie mato jo praktinę naudą ir skatina savo vaikus domėtis šiomis sritimis.
Kai kurie tėvai skeptiškai vertina STEAM veiklas, nes mano, kad jos atima laiką iš tradicinių dalykų, tokių kaip kalbos ar istorija. Jie baiminasi, kad vaikams gali trūkti pamatinių žinių.
Daugelis tėvų palaiko STEAM ugdymą, nes mato, kad jis skatina vaikų kūrybiškumą ir kritinį mąstymą. Jie supranta, kad ateityje šios žinios bus itin svarbios darbo rinkoje.
.
Jiems patinka, jie palaiko, nes mato kaip patinka vaikams. Vaikai grįžta pilni įspūdžių ir daug pasakoja tėvam.
Palaiko, jei vaikui įdomu ir jis laimingas, tėvams viskas tinka
Teigiamai
Teigiamai
Teigiamai vertina, palaiko nes pastebi kokiose idomiose veiklose vaikai dalyvauja
Teigiamai. Vien dėl didelio susidomėjimo STEAM būreliu galima daryti tokią išvadą.
Teigiamai, įsitraukia
Dauguma tėvų palaiko
Tėvai vertina teigiamai ir palaiko
Labai teigiamai vertina, labai palaiko Steam veiklu integracija
Tevu poziuris labai tegiamas, jie palaiko, pasiterauka ar gali kazkaip prisideti prie ugdymo.
Tevai labai teigiamai vertina, net nori prisideti prie veiklu.
Tevai labai teigiamai vertina, smagu stebeti, kaip vaikai dalinasi įspudžiais po veiklų.
Tevai palaiko, smagu, kad vaikai įsitraukia į veiklas.
Palaiko, nes nori, kad vaikai įsitrauktų į veiklas, patirtų naujų pozityviu emociju per pazinimą.
Taip, tėvai labai palaiko tokias veiklas. Todėl, kad šių veiklų metu vaikas yra ugdomas visapusiškai
.
Tėveliai labai palaiko, kas apima gamtinę medžiaga galima vykdyti nuostabias veiklas, dalyvauti projektuose.
pernais buvo viena mamytė kuri buvo nepatenkinta kad jos vaikas liečia sraiges ir sliekus... Nors vaikui buvo tikrai begalo daug emocijų. o kiti tėvai tik džiaugėsi, kad grįžę vaikai ėjo ne prie telefonų o į lauką sraigių ieškoti. džiaugiuos kai paskatinu vaikus tyrinėti. Lauke būdami mes pastoviai kažko ieškom, kažką atrandam, kuriam ir pan. vaikams tai patinka, o tai man yra svarbiausia.
Taip, tėvai palaiko steam veiklų integraciją, nes vaikai tėvams pasakoja, kad buvo smagu, buvo įdomu žaisti ar dirbti per pamokas su steam priemonėmis.
Tėvelių požiūris labai pozityvus, jie taip pat įsitraukia į veiklas - pasisiūlo, kaip galėtų prisidėti - veiklomis ar priemonėmis. Jie mato vaikų domėjimąsi inžinerija, matematika, ir juos tai labai džiugina.