Ikimokyklinio ugdymo mokytojų pasirengimas taikyti STEAM ugdymo metodą įstaigose

12. Kaip galvojate ar Jūsų ikimokyklinio ugdymo įstaigoje yra pakankamai priemonių ir išteklių kokybiškam STEAM ugdymui? Jei ne, kokių priemonių trūksta labiausiai?

  1. Trūksta vizualinių priemonių, technologinių įrankių, programavimo žaislų.
  2. Trūksta laboratorinių priemonių ir edukacinių konstruktorių.
  3. Trūksta priemonių inžinerinėms ir technologinėms veikloms.
  4. STEAM padeda lavinti problemų sprendimo įgūdžius ir smalsumą.
  5. Trūksta laboratorinių rinkinių, skaitmeninių įrankių, konstrukcinių žaislų.
  6. Reikia daugiau išmaniųjų priemonių, robotikos, tyrimo rinkinių.
  7. Reikėtų daugiau interaktyvių žaidimų, mikroskopų, konstruktorių.
  8. Trūksta technologinių priemonių, ypač skaitmeninių įrankių bei robotikos rinkinių.
  9. Priemonių yra, bet trūksta interaktyvių technologijų ir laboratorinės įrangos.
  10. Priemonių yra, bet trūksta interaktyvių įrankių, kurie skatintų technologinį mąstymą.
  11. Trūksta laboratorinių priemonių ir inžinerinių įrankių, kurie leistų vaikams geriau suprasti technologijų pasaulį.
  12. Priemonių yra, bet trūksta pažangių eksperimentinių įrankių, kurie leistų vaikams tyrinėti plačiau.
  13. Trūksta modernių technologijų, inžinerinių priemonių ir gamtos mokslų eksperimentams skirtos įrangos.
  14. Trūksta laboratorinių priemonių, konstravimo rinkinių ir inovatyvių technologijų, kurios skatintų vaikų kūrybiškumą.
  15. Priemonių yra nemažai, bet trūksta modernių eksperimentinių įrankių ir skaitmeninių resursų.
  16. Priemonių yra nemažai, bet reikėtų daugiau laboratorinių įrankių ir priemonių kūrybiškiems eksperimentams.
  17. Priemonių yra, bet trūksta interaktyvių įrankių, tokių kaip 3D spausdintuvai ar programuojami robotai.
  18. Priemonių pakanka baziniam ugdymui, bet trūksta pažangesnių technologinių įrankių, tokių kaip mikroskopai, robotai ar inžinerinės konstrukcijos.
  19. Yra pakankamai bazinių priemonių, tačiau trūksta pažangesnių technologinių įrankių, tokių kaip robotikos rinkiniai ar interaktyvūs eksperimentiniai modeliai.
  20. Priemonių yra nemažai, tačiau trūksta specializuotų laboratorinių įrankių ir daugiau skaitmeninių išteklių.
  21. Priemonių yra, tačiau būtų naudinga turėti daugiau interaktyvių ekranų, 3D spausdintuvų ir gamtos tyrimų rinkinių.
  22. Priemonių pakanka, tačiau trūksta laboratorinių įrankių, kurie leistų vaikams atlikti daugiau praktinių bandymų ir eksperimentų.
  23. Priemonių yra, bet trūksta modernių skaitmeninių įrankių, tokių kaip mikroskopai, robotikos priemonės ir gamtos tyrinėjimams skirti rinkiniai.
  24. Priemonių yra, bet trūksta modernių skaitmeninių įrankių, tokių kaip mikroskopai, robotikos priemonės ir gamtos tyrinėjimams skirti rinkiniai.
  25. Kai kurios priemonės lengvai sugenda, todėl reikėtų didesnio jų atnaujinimo.
  26. Vaikams labai patiktų daugiau programavimo įrankių, tačiau trūksta resursų.
  27. Chemijos eksperimentų rinkiniai būtų labai naudingi, bet juos sunku gauti.
  28. Trūksta smulkių mechaninių detalių konstruoti paprastus mechanizmus
  29. Norėtume įsigyti daugiau didinamųjų stiklų ir mikroskopų.
  30. Kai kurių priemonių gauname per projektus, bet tai nėra pastovus šaltinis.
  31. Trūksta vietos, kur būtų galima laikyti visą STEAM veikloms reikalingą įrangą.
  32. Reikėtų didesnio finansavimo eksperimentinėms veikloms.
  33. Interaktyvios lentos labai padėtų vaikams vizualizuoti STEAM temas.
  34. Turime daug gamtinių medžiagų, tačiau trūksta techninių priemonių jų tyrinėjimui.
  35. Norėtume daugiau mokomųjų knygų ir užduočių rinkinių STEAM temomis.
  36. Sunkiausia gauti kokybiškų technologinių priemonių, nes jos brangios.
  37. Kai kurios veiklos vykdomos tik naudojant rankdarbių priemones, nes laboratorinės įrangos neturime.
  38. Trūksta edukacinių programėlių, kurios būtų pritaikytos mažiems vaikams.
  39. Reikėtų daugiau finansavimo priemonėms įsigyti.
  40. Trūksta specializuotų baldų ir įrangos, kad būtų galima patogiai atlikti eksperimentus.
  41. Kai kurios priemonės yra pasenusios ir reikalauja atnaujinimo.
  42. Norėtume turėti daugiau priemonių STEAM tyrimams.
  43. Turime pakankamai meninių priemonių, bet STEAM srityje reikėtų daugiau mokslinių eksperimentų įrangos.
  44. Trūksta įvairių konstravimo rinkinių, kurie leistų vaikams lavinti inžinerinius įgūdžius.
  45. Trūksta įvairių konstravimo rinkinių, kurie leistų vaikams lavinti inžinerinius įgūdžius.
  46. Norėtųsi daugiau interaktyvių ekranų ir skaitmeninių mokymosi priemonių.
  47. Turime pakankamai gamtinių priemonių (smėlis, vanduo, augalai), bet trūksta laboratorinių įrankių eksperimentams.
  48. Trūksta modernių technologijų, tokių kaip programavimo įrankiai ir robotikos rinkiniai.
  49. Priemonių stygius dažnai verčia kūrybiškai ieškoti alternatyvų, naudojant antrines žaliavas ar rankų darbo sprendimus.
  50. Norėtųsi daugiau skaitmeninių įrankių, kurie leistų vaikams interaktyviai mokytis programavimo ir technologijų pagrindų.
  51. Konstravimo veikloms dažnai pritrūksta įvairių jungiamųjų detalių, kurios padėtų kurti sudėtingesnius modelius ir mechanizmus.
  52. Gamtos mokslų eksperimentams trūksta specializuotos įrangos, tokios kaip mikroskopai ar cheminės laboratorinės priemonės.
  53. Turime pakankamai bazinių priemonių, tačiau trūksta pažangesnių technologinių įrankių, pavyzdžiui, 3D spausdintuvų ar robotikos rinkinių.
  54. Siekiame nuolat atnaujinti ir papildyti turimas priemones, kad STEAM ugdymas būtų įvairesnis ir pritaikytas skirtingiems vaikų gebėjimams.
  55. Gamtoje vykdomoms STEAM veikloms dažnai trūksta specialių tyrinėjimo priemonių, tokių kaip mikroskopai, lupos ar dirvožemio analizavimo rinkiniai.
  56. Turime pakankamai priemonių baziniams eksperimentams ir konstrukciniams užsiėmimams, tačiau trūksta pažangesnių technologinių priemonių, pavyzdžiui, robotikos rinkinių.
  57. Ne, trūksta daugiau individualių priemonių, kad kiekvienas vaikas galėtų aktyviai įsitraukti į STEAM veiklas. Šiuo metu kai kurios priemonės naudojamos bendrai, todėl ne visi vaikai turi vienodas galimybes eksperimentuoti.
  58. Ne, mūsų darželis neturi pakankamai finansavimo, kad galėtume įsigyti modernių STEAM priemonių. Dauguma veiklų vykdomos naudojant paprastas ir nebrangias priemones, tačiau tai riboja vaikų patirtį su technologijomis.
  59. Ne, mūsų įstaigoje trūksta daugiau priemonių, skirtų meninių ir technologinių sričių integracijai. Pavyzdžiui, skaitmeninės piešimo lentos leistų vaikams kurti ir tyrinėti meną per technologijas.
  60. Ne, norėtųsi daugiau erdvių eksperimentams ir tyrinėjimams. Šiuo metu dauguma STEAM veiklų vyksta grupėse, tačiau speciali laboratorija leistų vaikams dar labiau įsitraukti į tyrimus.
  61. Ne, mūsų įstaigoje nėra pakankamai lauko tyrimų priemonių, tokių kaip orų stebėjimo prietaisai ar dirvožemio analizės rinkiniai. Tai riboja vaikų galimybes tyrinėti gamtos mokslus praktiškai.
  62. Ne, manau, kad mums trūksta daugiau skaitmeninių edukacinių programų, kurios padėtų integruoti technologijas į STEAM ugdymą. Interaktyvūs ekranai būtų puikus būdas mokyti vaikus apie mokslą ir technologijas įdomiau.
  63. Ne, mūsų įstaigai trūksta kokybiškų konstravimo priemonių, kurios leistų vaikams kurti sudėtingesnes struktūras. Turime tik bazinius rinkinius, todėl vaikų galimybės eksperimentuoti su inžinerija yra ribotos.
  64. Ne, trūksta laboratorinių priemonių, kurios leistų vaikams atlikti daugiau eksperimentų. Turime tik keletą paprastų priemonių, todėl vaikai negali pakankamai giliai tyrinėti gamtos mokslų. Tai apriboja jų mokslinį pažinimą.
  65. Ne, mūsų įstaigoje trūksta pakankamo kiekio edukacinių robotų, kurie padėtų vaikams mokytis programavimo ir technologijų. Turime keletą robotukų, tačiau jų nepakanka visoms grupėms. Tai riboja vaikų galimybes išbandyti naujas technologijas.
  66. Ne, manau, kad mums trūksta išmanesnių technologinių priemonių, pavyzdžiui, papildytos realybės priemonių ar 3D spausdintuvų. Tai galėtų praplėsti vaikų STEAM patirtį ir sudaryti dar geresnes galimybes kūrybiškam mokymuisi.
  67. Taip, mūsų įstaigoje yra pakankamai sensorinių priemonių, kurios padeda vaikams per patyrimą suprasti mokslinius principus. Jie tyrinėja skirtingas tekstūras, skysčių savybes, fizikinius reiškinius. Tai padeda ugdyti jų tyrinėjimo įgūdžius.
  68. Taip, turime pakankamai konstravimo ir modeliavimo priemonių, kurios leidžia vaikams eksperimentuoti su formomis, dydžiais ir proporcijomis. Jie kuria įvairias struktūras, analizuoja jų tvirtumą. Tai lavina jų inžinerinius įgūdžius.
  69. Taip, mūsų įstaigoje yra lauko laboratorija, kur vaikai gali stebėti gamtą ir atlikti paprastus eksperimentus. Turime didinamuosius stiklus, termometrus, sėklų rinkinius ir kitas priemones. Tai skatina jų domėjimąsi gamtos mokslais.
  70. Taip, turime pakankamai matematikos ugdymui skirtų priemonių – įvairių formų, skaičių kortelių, rūšiavimo rinkinių. Vaikai mokosi atpažinti dėsningumus ir logiškai mąstyti. Tai padeda jiems geriau suprasti matematikos pagrindus.
  71. Taip, mūsų įstaigoje yra geros galimybės STEAM ugdymui, nes turime įvairių lavinamųjų žaidimų ir eksperimentų rinkinių. Vaikai gali praktiškai tyrinėti gamtos mokslus, technologijas ir inžineriją. Tai ugdo jų smalsumą ir problemų sprendimo įgūdžius.
  72. Taip, mūsų darželyje skiriamas dėmesys menui ir kūrybiškumui, todėl turime įvairių priemonių, padedančių jungti meną su technologijomis. Vaikai kuria skaitmeninius piešinius, eksperimentuoja su spalvomis ir formomis. Tai skatina jų kūrybinį mąstymą.
  73. Taip, turime pakankamai technologinių priemonių, įskaitant interaktyvias lentas ir edukacinius robotus. Vaikai mokosi programavimo pagrindų ir tyrinėja technologijų galimybes. Tai padeda jiems lengviau įsisavinti šiuolaikines skaitmenines kompetencijas.
  74. Taip, mūsų įstaiga skiria didelį dėmesį inžineriniam ugdymui, todėl turime daug konstravimo rinkinių. Vaikai gali statyti tiltus, bokštus, mašinas ir kitus objektus. Tai padeda jiems suprasti statinių stabilumą ir technologijų veikimą.
  75. Taip, mūsų darželis yra gerai aprūpintas gamtos mokslų tyrinėjimo priemonėmis. Turime mikroskopų, didinimo stiklų, magnetų rinkinių ir eksperimentų priemonių. Tai leidžia vaikams praktiškai tyrinėti gamtą ir mokslinius reiškinius.
  76. Taip, manau, kad mūsų įstaigoje yra pakankamai priemonių STEAM ugdymui, nes turime įvairių konstruktorių, eksperimentų rinkinių ir technologinių įrankių. Vaikai gali kurti, tyrinėti ir atrasti per patirtinę veiklą. Tai padeda jiems geriau suprasti STEAM principus.
  77. Nepakankamai
  78. Trūktų daugiau priemonių inžinerinei veiklai
  79. Ne, ypač trūksta priemonių susijusių technologijomis, inžinerija.
  80. Taip
  81. Taip
  82. Taip, turime pakankamai priemoniu
  83. Aš manau, kad pakanka. Mūsų įstaiga pasižymi priemonių įvairove, daugumai einamų temų turime priemonių, kurios galėtų įgyvendinti STEAM veiklas.
  84. Pankamai priemoniu
  85. Reiktų papildyti
  86. Priemonių yra manau pakankamai. Trūksta laiko, dalinai žinių bei kai kada entuziazmo.
  87. Taip
  88. Taip, priemoniu yra pakankamai
  89. Mes turime pakankamai priemoniu uztikrinti ir pasiruosti kokybiskam ugdymui
  90. Taip, yra pakankama priemoniu ugdymui uztikrinti
  91. Kartais truksta priemoniu, kad galetume užtikrinti įvairų ir kokybiska ugdyma pagal einama tema
  92. Užtenka užtikrinti kokybišką ugdymą.
  93. Taip, tikrai pakankamai priemonių, reikia tik mokytojų išradingumo
  94. Pakankamai.
  95. Aš manau, kad mūsų įstaigoje ugdymo priemonių STEAM ugdymui yra pakankamai. Mūsų įstaiga pasižymi priemonių įvairove, daugumai einamų temų turime priemonių, kurios galėtų įgyvendinti STEAM veiklas.
  96. trūksta. bandžiau inicijuoti kad būtų perkamas lauko kupolas, lauko erdvėm. bet mano kolegės buvo prieš....
  97. Taip, steam priemonių ir išteklių kokybiškam ugdymui yra pakankamai.
  98. Aš manau, kad pakanka. Mūsų įstaiga pasižymi priemonių įvairove, daugumai einamų temų turime priemonių, kurios galėtų įgyvendinti STEAM veiklas.