Ikimokyklinio ugdymo mokytojų pasirengimas taikyti STEAM ugdymo metodą įstaigose
11. Kokie būreliai (neformalaus ugdymo veiklos) yra organizuojami Jūsų ikimokyklinio ugdymo įstaigoje? Ar tarp jų yra STEAM ugdymo veiklas skatinančių būrelių? Jei ne, kodėl?
Yra muzikiniai ir sporto būreliai, bet STEAM veiklų dar trūksta.
Turime dailės, šokių, muzikos būrelius, tačiau STEAM veiklos dar nėra išplėtotos.
Turime muzikos ir kūrybinių dirbtuvių būrelius.
Trūksta mokomųjų programų, skaitmeninių ir inžinerinių priemonių.
Yra menų ir sporto būreliai, STEAM veiklos nėra sistemingos.
Turime sporto, šokių, piešimo būrelius, bet STEAM veiklų trūksta.
Turime muzikos, dailės ir šokių būrelius, bet STEAM orientuotų trūksta.
Turime muzikos, sporto, dailės būrelius, tačiau STEAM veiklų trūksta.
Įstaigoje vyksta meniniai ir sportiniai būreliai, tačiau STEAM veiklų trūksta.
Organizuojami muzikos, sporto ir menų būreliai, tačiau STEAM ugdymo veikloms skirtų užsiėmimų galėtų būti daugiau.
Organizuojami sporto, muzikos, gamtos pažinimo būreliai, tačiau STEAM užsiėmimų dar trūksta.
Neformalaus ugdymo veiklų įvairovė yra plati, tačiau trūksta STEAM veikloms skirtų būrelių.
Mūsų įstaigoje organizuojami įvairūs būreliai, tačiau STEAM ugdymą palaikančių veiklų galėtų būti daugiau.
Mūsų įstaigoje organizuojami sporto, muzikos ir dailės būreliai, tačiau STEAM veikloms skirtų užsiėmimų nėra daug.
Yra įvairių būrelių – dailės, šokio, sporto, tačiau technologiniai ir inžineriniai užsiėmimai nėra pakankamai išplėtoti.
Įstaigoje vyksta meniniai, sportiniai ir gamtos pažinimo būreliai, tačiau STEAM tematikai skirtų užsiėmimų dar trūksta.
Yra sporto, menų, gamtos pažinimo būreliai, tačiau mažai technologinių ar inžinerinių veiklų, kurios skatintų STEAM ugdymą.
Siūlomi įvairūs būreliai – nuo muzikos iki sporto, tačiau STEAM veiklas skatinančių užsiėmimų vis dar trūksta.
Siūlomi meniniai, muzikos ir gamtos tyrinėjimo būreliai, tačiau norėtųsi platesnio pasirinkimo, susijusio su technologijomis ir inžinerija.
Ugdymo įstaigoje vyksta meniniai, sportiniai ir gamtos pažinimo būreliai, tačiau norėtųsi daugiau technologinių ir inžinerinių veiklų.
Siūlomi įvairūs būreliai – nuo muzikos iki sporto, tačiau trūksta labiau į technologijas orientuotų užsiėmimų.
Yra organizuojami meniniai, sporto ir gamtos pažinimo būreliai, tačiau daugiau dėmesio reikėtų skirti robotikai ir skaitmeninėms technologijoms.
Organizuojame gamtos tyrinėjimo, robotikos ir kūrybinių eksperimentų būrelius, kurie skatina STEAM veiklas ir vaikų kūrybiškumą.
Organizuojame gamtos tyrinėjimo, robotikos ir kūrybinių eksperimentų būrelius, kurie skatina STEAM veiklas ir vaikų kūrybiškumą.
Siekiame, kad STEAM veiklos taptų prieinamos visiems vaikams, todėl jas dažnai organizuojame kasdienėse pamokose.
Būreliai priklauso nuo pedagogų iniciatyvos – jei yra susidomėjimas, atsiranda naujų veiklų.
Tėvai skatina daugiau STEAM užsiėmimų, tačiau ne visada pavyksta juos organizuoti. Specialių burelių neturime.
Ateityje planuojame sukurti specialią STEAM laboratoriją vaikams.
Kartais vykdome trumpalaikius STEAM projektus vietoj ilgalaikių būrelių.
Trūksta vietos papildomiems būreliams, todėl STEAM veiklas integruojame į esamus užsiėmimus.
Vaikai labai domisi eksperimentais, tad norėtume plėsti šią sritį.
Kai kurios veiklos vyksta tik švenčių ar projektų savaitėmis.
Norėtume bendradarbiauti su mokslininkais ar universitetais STEAM veikloms plėsti.
Organizuojame projektines veiklas, kurias galima laikyti STEAM užsiėmimų dalimi.
Ne visi tėvai nori, kad jų vaikai lankytų papildomus užsiėmimus, todėl būrelių pasirinkimas ribotas.
STEAM būreliai populiarėja, nes vaikai mėgsta mokytis per praktinę veiklą.
Turime meninės kūrybos būrelį, kuris skatina eksperimentuoti su spalvomis ir medžiagomis.
Kartais organizuojame laikinas STEAM dirbtuves, bet trūksta pastovaus būrelio.
STEAM veiklos dažnai integruojamos į kasdienes pamokėles, o ne į atskirus būrelius.
Norėtume įkurti inžinerijos būrelį, bet kol kas trūksta priemonių. Organizuojame lauko tyrinėjimų užsiėmimus, kur vaikai stebi gamtos reiškinius.
Kai kurių STEAM būrelių trūksta dėl finansavimo stokos
Organizuojame eksperimentų būrelį, kuriame vaikai atlieka paprastus mokslinius bandymus.
Matematikos ir loginio mąstymo būrelis skatina vaikus spręsti užduotis žaidimo forma.
Matematikos ir loginio mąstymo būrelis skatina vaikus spręsti užduotis žaidimo forma.
Vaikai gali lankyti meninių eksperimentų būrelį, kur menas derinamas su technologijomis ir inžinerija.
Turime robotikos būrelį, kur vaikai mokosi programuoti ir valdyti paprastus robotus, kaip „Bee-Bot“.
Organizuojame gamtos tyrinėjimų būrelį, kur vaikai mokosi apie augalus, gyvūnus ir eksperimentuoja su gamtos medžiagomis.
Ateityje planuojama įkurti daugiau technologinių ir robotikos būrelių, kurie padėtų vaikams anksti susipažinti su programavimu ir inžinerija.
Kai kurios įstaigos neturi specifinių STEAM būrelių dėl resursų stokos, bet STEAM veiklos yra integruojamos į kitus užsiėmimus.
Menų būreliai skatina STEAM ugdymą, nes vaikai kuria instaliacijas, modeliuoja 3D formas ir eksperimentuoja su įvairiomis technikomis.
Turime konstravimo ir inžinerijos būrelius, kuriuose vaikai kuria modelius iš LEGO, kartono, vamzdelių ir kitų medžiagų.
Organizuojame gamtos tyrinėjimo būrelius, kuriuose vaikai stebi augalus, orų pokyčius ir vykdo eksperimentus su gamtinėmis medžiagomis.
Specifinių STEAM būrelių nėra, nes šios veiklos integruojamos į kasdienį ugdymą, tačiau ateityje planuojama plėsti STEAM užsiėmimų pasiūlą.
Taip pat turime meninės raiškos būrelius, kuriuose vaikai susipažįsta su įvairiomis technologijomis, kaip spalvų maišymas ar formų kūrimas.
Mūsų įstaigoje organizuojami gamtos tyrinėjimo būreliai, kurie skatina STEAM ugdymą per eksperimentus ir aplinkos stebėjimą.
Ne, šiuo metu neturime atskiro STEAM būrelio, tačiau vaikai dalyvauja kūrybinėse dirbtuvėse, kuriose jie eksperimentuoja su skirtingomis medžiagomis ir konstrukcijomis. Tai leidžia jiems ugdyti STEAM įgūdžius per praktinę veiklą.
Ne, mūsų neformaliojo ugdymo veiklos labiau orientuotos į muziką, sportą ir meną. Tačiau STEAM elementus integruojame į įvairius žaidimus ir edukacines veiklas grupėse. Manome, kad tokia integracija yra natūralesnė vaikų amžiui.
Ne, STEAM būrelių neturime, nes mūsų įstaiga orientuota į kalbinį ir socialinį ugdymą. Tačiau technologijas ir eksperimentus stengiamės įtraukti į kasdienes veiklas, kad vaikai susipažintų su šiomis sritimis natūraliai.
Ne, Steam būrelių neturime. Mūsų įstaigos labiau orientuotos į sportą, meną ir muziką.
Ne, šiuo metu neturime STEAM būrelių, nes daugiau dėmesio skiriame meniniam ir fiziniam ugdymui. Tačiau planuojame ateityje įtraukti mokslinius eksperimentus ir technologijas į neformalų ugdymą. Tai padėtų vaikams labiau pažinti STEAM sritį.
Ne, mūsų darželyje nėra STEAM būrelių, tačiau šias veiklas įtraukiame į kasdienį ugdymą. Mokytojai organizuoja eksperimentus, konstravimo užduotis ir technologijų naudojimą grupėse. Taip užtikriname, kad STEAM ugdymas būtų integruotas į kasdienę veiklą.
Taip, turime „Muzikos ir technologijų“ būrelį, kuriame vaikai kuria melodijas naudodami skaitmenines programėles. Jie mokosi apie ritmą, garsus ir jų dažnius. Tai leidžia jiems pažinti muziką iš technologinės pusės.
Taip, organizuojame „Astronomijos“ būrelį, kuriame vaikai mokosi apie planetas, žvaigždes ir kosmosą. Jie stebi dangaus kūnus per teleskopą, kuria savo Saulės sistemos modelius. Tai padeda jiems suprasti visatos sandarą.
Taip, organizuojame „Jaunųjų architektų“ būrelį, kuriame vaikai modeliuoja pastatus iš skirtingų medžiagų. Jie mokosi apie tvirtumo principus, proporcijas ir erdvines formas. Tai lavina jų vaizduotę ir inžinerinį mąstymą.
Taip, mūsų darželyje yra „Gamtos atradimų“ būrelis, kuriame vaikai stebi augalus, augina sėklas ir tyrinėja dirvožemį. Jie mokosi apie gamtos ciklus ir ekosistemas. Tai padeda jiems suprasti gamtos mokslus per patirtį.
Taip, organizuojame „Robotechnikos“ būrelį, kur vaikai mokosi konstruoti ir valdyti paprastus robotus. Jie eksperimentuoja su judėjimo mechanizmais, mokosi suprasti technologijų veikimo principus. Tokia veikla stiprina jų loginį ir kūrybinį mąstymą.
Taip, vyksta „Mažųjų išradėjų“ būrelis, kuris skatina kūrybišką problemų sprendimą. Vaikai kuria naujas konstrukcijas, mokosi naudoti perdirbamas medžiagas ir lavina inovatyvų mąstymą. Tai puikus būdas ugdyti jų inžinerinius gebėjimus.
Taip, turime „Matematikos žaidimų“ būrelį, kuriame vaikai mokosi skaičiavimo, formų atpažinimo ir erdvinio mąstymo per žaidimus. Jie konstruoja geometrines figūras, sprendžia užduotis su skaitmeninėmis priemonėmis. Tai padeda jiems lengviau suprasti matematikos sąvokas.
Taip, organizuojame „STEAM menų“ būrelį, kuris jungia meną ir technologijas. Vaikai kuria skaitmeninius piešinius, eksperimentuoja su spalvomis ir formomis. Tai leidžia jiems derinti kūrybiškumą su technologijų pažinimu.
Taip, vyksta „Eksperimentų laboratorija“, kurioje vaikai atlieka saugius bandymus su buitinėmis priemonėmis. Jie mokosi apie chemines reakcijas, tirpumą ir spalvų maišymą. Tokia veikla skatina jų smalsumą ir domėjimąsi mokslu.
Taip, mūsų įstaigoje yra „Mažųjų inžinierių“ būrelis, kuriame vaikai konstruoja įvairius mechanizmus. Jie eksperimentuoja su svirtimis, krumpliaračiais ir kitomis fizikos sąvokomis. Tai puikus būdas pažinti inžineriją per praktiką.
Taip, organizuojame „Gamtos tyrinėtojų“ būrelį, kurio metu vaikai stebi augalus, vabzdžius ir orų pokyčius. Jie mokosi atlikti paprastus tyrimus ir fiksuoti pastebėjimus. Tai padeda jiems ugdyti smalsumą ir mokslinį mąstymą.
Taip, mūsų darželyje vyksta „Mažųjų programuotojų“ būrelis, kuriame vaikai mokosi programavimo pagrindų. Jie žaidžia su Bee-Bot robotukais, kuria paprastus algoritmus ir ugdo loginį mąstymą. Tokios veiklos padeda jiems suprasti technologijų pasaulį.
Taip, turime „Konstravimo ir išradimų“ būrelį, kuris skatina inžinerinius gebėjimus. Vaikai stato tiltus, bokštus ir kitas konstrukcijas naudodami įvairias medžiagas. Tai lavina jų kūrybiškumą ir problemų sprendimo įgūdžius.
Mūsų įstaigoje vyksta „Mažųjų tyrinėtojų“ būrelis, kuris skatina STEAM ugdymą. Vaikai atlieka paprastus eksperimentus su vandeniu, oru ir šviesa, tyrinėja gamtą ir mokosi kritiškai mąstyti. Tai padeda jiems atrasti mokslą per žaidimą ir patirtį.
Ribotikos
steam būrelis veikia mokykloje taip pat dar yra robotika, kuri apima inžineriją ir pan.
Nėra
Keramika, robotika
Keramika
Robotika, gimantasika, keramika
Yra organizuojamas 100 zuikių STEAM būrelis mažasis tyrinėtojas.
Robotika, muzika
Nėra, nea būrelius parenka administracija. Anot jos, būreliai neturi dubliuoti ugdomosios veiklos visos dienos darželyje
Yra organizuojamas 100 zuikių STEAM būrelis mažasis tyrinėtojas.
Muzikos burelis, keramikos studija, anglų kalbos burelis.
100 zuikių
Robotikos būrelis
Yra organizuojamas 100 zuikių STEAM būrelis "mažasis tyrinėtojas". Taip pat, turime keramikos studiją, robotikos būrelį, anglų pamokėles, gimnastika ir futbolo burelius.
Robotikos būrelis
Organizuojami gamtos mokslų, menų, technologijų būreliai. Visi šie būreliai yra skatinantys steam veiklas.
Turime keramikos studiją, robotikos būrelį, anglų pamokėles, gimnastika ir futbolo burelius. Šiuo atveju robotikos būrelis yra STEAM skatinantis.