iki ir maxima marketingo valdymo palyginimas

apklausos tikslas - issiaiskinti kokia itaka marketingo sprendimai daro zmonems renkantis apsipirkimo vieta. Anketa anoniminė. AČIU už sugaišta laiką!
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis:

Amžius:

Išsilavinimas:

Jūsų pagrindinis užsiėmimas:

Kokios Jusu menesines pajamos:

Kokio prekybos centro paslaugomis dažniausiai naudojates:

Kaip vertinate jūsų pasirinkto prekybos centro automobilių stovėjimo aikštele:

Jei lankotes IKI prekybos centre, ar vertinate tai, kad aikštelė yra po ''stogu'':

Ar jums turi įtakos prekybos centro fasadas:

Ar jūsų pasirinkto prekybos centro prekių išdėstymas saleje yra patogus:

Ar reklamos įtaka spaudoje ir TV lemia jūsų prekybos centro pasirinkimą:

Ar gaunatė į namus prekybos centrų spaudos leidinius apie parduodamų produktų akcijas:

Ar atkreipiate dėmesį į reklaminius stendus gatvėse:

Ar dalyvaujate prekybos centrų rengiamose akcijose:

Kaip manote, ko reikia jūsų pasirinktam prekybos centrui, kad jame lankytūsi daugiau žmonių: