iki ir maxima marketingo valdymo palyginimas
apklausos tikslas -
issiaiskinti kokia itaka
marketingo sprendimai daro
zmonems renkantis
apsipirkimo vieta. Anketa
anoniminė. AČIU už sugaišta
laiką!
Jūsų lytis:
Amžius:
Išsilavinimas:
Jūsų pagrindinis užsiėmimas:
Kokios Jusu menesines pajamos:
Kokio prekybos centro paslaugomis dažniausiai naudojates:
Kaip vertinate jūsų pasirinkto prekybos centro automobilių stovėjimo aikštele:
Jei lankotes IKI prekybos centre, ar vertinate tai, kad aikštelė yra po ''stogu'':
Ar jums turi įtakos prekybos centro fasadas:
Ar jūsų pasirinkto prekybos centro prekių išdėstymas saleje yra patogus:
Ar reklamos įtaka spaudoje ir TV lemia jūsų prekybos centro pasirinkimą:
Ar gaunatė į namus prekybos centrų spaudos leidinius apie parduodamų produktų akcijas:
Ar atkreipiate dėmesį į reklaminius stendus gatvėse:
Ar dalyvaujate prekybos centrų rengiamose akcijose:
Kaip manote, ko reikia jūsų pasirinktam prekybos centrui, kad jame lankytūsi daugiau žmonių:
- juose ir taip daug zmoniu buna
- nzn
- daugiau nuolaidu senoms prekems :)
- mazesniu kainu
- malonesnio aptarnavimo
- nezinau
- shudu... daaug shudu...
- pigesnių kainų
- normalesnio prekiu isdestymo
- -