UserGretaSti
Vieša
Pranešti

Gyventojų požiūrio į farmacinės paslaugos reikšmę, perkant nereceptinius vaistus internetu, tyrimas

        Gerbiamas Respondente, esu Kauno kolegijos farmakotechnikos studijų programos trečio kurso studentė. Rašau baigiamąjį profesinio bakalauro darbą, kurio tikslas – išryškinti gyventojų, perkančių nereceptinius vaistus internetu, požiūrį į farmacinės paslaugos reikšmę, perkant nereceptinius vaistus internetu. Anketa yra anoniminė, tyrimo metu gauta informacija bus naudojama apibendrintai, gyventojų požiūrio analizei. Iš anksto dėkoju už atsakymus.

1. Jūsų lytis:
2. Gyvenamoji vieta:
3. Jūsų socialinė padėtis:
4. Jūsų amžius:
5. Išreikškite savo nuomonę, atsakydami į pateiktus teiginius.
1. Niekada2. Retai3. Dažnai4. Visada
1. Užsisakau vaistus ar vaistinių prekes internetu tik sau
2. Užsisakau vaistus ar vaistinių prekes internetu visiems šeimos nariams
3. Perku vaistus iš kitos internetinės svetainės, ne iš internetinės vaistinės
4. Perku vaistus iš kitų asmenų/pardavėjų, ne iš kvalifikuotų asmenų
5. Dėl vaistų kokybės pasitikiu kitais asmenimis/pardavėjais
6. Užsisakau vaistus tik vienoje e-vaistinėje
7. Perku tai, ko reikia nežiūrint į kainą
8. Užmoku už prekes užsakytas internetu atvykus į vaistinę
9. Užmoku už prekes užsakytas internetu grynaisiais kurjeriui
10. Užmoku už prekes užsakytas internetu elektroninės bankininkystės sistemoje
6. Kokie veiksniai lemia Jūsų apsisprendimą užsisakyti vaistus ir vaistinių prekes internetinėje vaistinėje?
1. Niekada2. Retai3. Dažnai4. Visada
1. Platus prekių asortimentas
2. Galimybė palyginti prekes
3. Patogesnis prekių pasirinkimas namuose
4. Apsipirkimo internetu paprastumas
5. Greitesnis aptarnavimas
6. Prekes kurjeris atveža į namus
7. Nekyla abejonių dėl prekės pasirinkimo
8. Internetinėje vaistinėje kainos yra mažesnės negu visuomenėje vaistinėje
9. Kainos motyvuoja pirkti tuos produktus, kuriems taikoma nuolaida
10. Svarbi produkto pakuotė, matoma internetiniame vaistinės tinklapyje
11. Kita
7. Informaciją apie nereceptinius vaistus gaunate:
1. Niekada2. Retai3. Dažnai4.Visada
1. Iš vaistininko
2. Iš gydytojo
3. Randu internete
4. Iš interneto svetainės Vaistai.lt
5. Iš internetinės vaistinės reklamos
6. Iš TV reklamos
7. Kitos žiniasklaidos šaltinių (žurnalų)
8. Iš artimųjų, draugų
9. Kita
8. Informaciją apie vaistinių prekes gaunate:
1. Niekada2. Retai3. Dažnai4.Visada
1. Iš vaistininko
2. Iš gydytojo
3. Randu internete
4. Iš interneto svetainės Vaistai.lt
5. Iš internetinės vaistinės reklamos
6. Iš TV reklamos
7. Kitos žiniasklaidos šaltinių (žurnalų)
8. Iš artimųjų, draugų
9. Kita
9. Pateikite savo nuomonę ir balais įvertinkite lūkesčius (Jūs tikitės) apie Jūsų bendravimą su farmacijos specialistu vaistinėje, atsiimant prekes, užsakytas internetu Lūkesčių vertinimas pateikiamas 5 balų skalėje: 5 – labai tikiuosi, 4 – tikiuosi, 3 – nesitikiu, 2 – visiškai nesitikiu, 1 – nežinau, neturiu nuomonės.
12345
1. Vaistininkas užmegs su manimi akių kontaktą
2. Vaistininkas domėsis mano poreikiais
3. Vaistininkas pagarbiai bendraus su manimi
4. Vaistininkas pastebės mano nuotaiką, savijautą
5. Vaistininkas mane atjaus, supras
6. Pokalbis su vaistininku bus konfidencialus
7. Vaistininkas turės pakankamai žinių informuojant apie vaistus, jų vartojimą
8. Vaistininkas konsultacijos metu atsakys į mano pateiktus klausimus
9. Vaistininkas noriai padės, atsiimant pirkinius
10. Vaistininkas nuoširdžiai bendraus su manimi
11. Vaistininkas individualiai bendraus su manimi
12. Konsultacijos metu apie sveikatinimą gautas žinias perteiksiu artimiesiems
13. Bendraujant su vaistininku konsultacijos metu aš juo pasitikėsiu
14. Vaistininkas konsultacijos metu aiškinsis mano problemas
15. Užsakytas prekes atsiimsiu atskiroje patalpoje
16. Nereikės stovėti bendroje vaistinės pacientų eilėje
17. Kurjeris atvyks į mano namus sutartu laiku
18. Užsakytos prekės bus saugiai įpakuotos
19. Galėsiu lengvai patikrinti siuntinio turinį
20. Atsiimant prekes per kurjerį, šis konsultuos apie vaistus
10. Išreikškite savo nuomonę ir įvertinkite balais savo pasitenkinimą (ko tikėjausi, tą ir gavau) apie Jūsų ir vaistininko bendravimą vaistinėje, atsiimant prekes, užsakytas internetu. Pasitenkinimo vertinimas pateikiamas 5 balų skalėje: 5 – visiškai atitinka mano lūkesčius, 4 – atitinka mano lūkesčius, 3 – neatitinka mano lūkesčių, 2 –visiškai neatitinka mano lūkesčių, 1 – nežinau, neturiu nuomonės.
12345
1. Vaistininkas užmezgė su manimi akių kontaktą
2. Vaistininkas domėjosi mano poreikiais
3. Vaistininkas pagarbiai bendravo su manimi
4. Vaistininkas pastebėjo mano nuotaiką, savijautą
5. Vaistininkas mane atjautė, suprato
6. Pokalbis su vaistininku buvo konfidencialus
7. Vaistininkas turėjo pakankamai žinių informuojant apie vaistus, jų vartojimą
8. Vaistininkas konsultacijos metu atsakė į mano pateiktus klausimus
9. Vaistininkas noriai padėjo, atsiimant pirkinius
10. Vaistininkas nuoširdžiai bendravo su manimi
11. Vaistininkas individualiai bendravo su manimi
12. Konsultacijos metu apie sveikatinimą gautas žinias perteikiu artimiesiems
13. Bendraujant su vaistininku konsultacijos metu aš juo pasitikėjau
14. Vaistininkas konsultacijos metu aiškinosi mano problemas
15. Užsakytas prekes atsiėmiau atskiroje patalpoje
16. Nereikėjo stovėti bendroje vaistinės pacientų eilėje
17. Kurjeris atvyko į mano namus sutartu laiku
18. Užsakytos prekės buvo saugiai įpakuotos
19. Galėjau lengvai patikrinti siuntinio turinį
20. Atsiimant prekes per kurjerį, šis konsultavo apie vaistus