Grožio salono paslaugų vartotojų nuomonė ir lūkesčiai

Gerbiamas respondente.

Vytauto didžiojo universiteto studentė Justina Bujaitė atlieka tyrimą, kuriuo siekia ištirti grožio salono paslaugų vartotojų nuomonę ir lūkesčius susijusius su kuriamo prekės ženklo “J.Beauty” elementais ir jo verte. Prašau Jūsų atsakyti į pateikiamus klausimus ir kur reikia pateikti asmeninį vertinimą. Dalyvavimas apklausoje yra savanoriškas, neįpareigojantis. Esant poreikiui, bet kada galite pasitraukti iš tyrimo. Apklausa yra anonimiška, duomenys bus apdoroti ir naudojami moksliniais tikslais.

 Ačiū už sugaištą laiką

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kokia Jūsų lytis?

2. Koks Jūsų amžius?

4. Kiek laiko naudojatės “J.Beauty” grožio salono paslaugomis?

5.Kokiomis “J.Beauty” paslaugomis dažniausiai naudojatės? (pasirinkite vieną atsakymo variantą)

6. Kaip dažnai lankotės “J.Beauty”?

7. Kokia Jūsų socialinė padėtis?

8. Jūsų vidutinės pajamos per mėnesį (po mokesčių atskaičiavimo, t.y. pajamos ,,į rankas“)?

9. Kiek Jums svarbus prekės ženklas renkantis grožio industrijos paslaugas?

10. Kaip vertinate naujus, mažai žinomus prekės ženklus grožio industrijoje?

11.Įvertinkite pateiktų kuriamo “J.Beauty” prekės ženklo komponentų svarbą Jums:

Visai nesvarbuNesvarbu Nei svarbu, nei nesvarbuSvarbu Labai svarbu
Paslaugų unikalumas
Paslaugų kokybė
Paslaugų asortimentas
Kaina
Prekės ženklo emocijos
Prekės ženklo asociacijos
Prekės ženklo fizinė aplinka
Prekės ženklo komunikacija su klientais

12. Įvertinkite prekės ženklo “J.Beauty” elementų svarbą Jums:

Visai nesvarbuNesvarbu Nei svarbu, nei nesvarbuSvarbu Labai svarbu
Aiški vizija, misija
Prasmingos vertybės
Unikalus dizainas
Unikalus logotipas
Įsimenantis šūkis
Suderintos spalvos

13. Kokomis asociacijomis turėtų pasižymėti kuriamas “J.Beauty” prekės ženklas? (pasirinkite Jums tinkamus atsakymo variantus)

14. Kokiomis vertybėmis turėtų pasižymėti kuriamas “J.Beauty” prekės ženklas? (pasirinkite Jums tinkamus atsakymo variantus)

15. Kokias emocijas turėtų sukelti kuriamas “J.Beauty” prekės ženklas? (pasirinkite Jums tinkamus atsakymo variantus)

16. Įvertinkite kuriamo “J.Beauty” prekės ženklo paslaugų paketo pakankamumą? (numatoma, kad prekės ženklo paslaugų paketą sudarys šios paslaugos: antakių bei blakstienų procedūros, veido depiliacija, makiažas, šukuosenos)

17. Kiek Jums būtų aktualu, jei kuriamas “J.Beauty” prekės ženklas pasiūlytų papildomas grožio paslaugas?

18. Įvertinkite kiek Jums svarbūs kuriamo prekės ženklo “J.Beauty” kokybės užtikrinimo sprendimai?

Visai nesvarbuNesvarbu Nei svarbu, nei nesvarbuSvarbu Labai svarbu
Paslaugos teikiamos aukštos kvalifikacijos specialistų
Paslaugų teikimo procese naudojama tik žinomų gamintojų kosmetika
Paslaugos visados suteikiamos laiku
Grožio salono specialistai prisiima asmeninę atsakomybę už suteiktų paslaugų kokybę

19. Įvertinkite kokios prekės ženklo “J.Beauty” informacijos skaidos būtų Jums priimtiniausios:

Visai nepriimtina NepriimtinaNei priimtina, nei nepriimtinaPriimtina Labai priimtina
Internetinis tinklapis
Reklama
Socialiniai tinklai
Lankstinukai
Tiesioginis kontaktas telefonu
Elektroniniai laiškai

20. Įvertinkite kokios prekės ženklo “J.Beauty” komunikacijos priemonės būtų Jums priimtiniausios:

Visai nepriimtina NepriimtinaNei priimtina, nei nepriimtinaPriimtina Labai priimtina
Internetinis tinklapis
Socialiniai tinklai
Bendravimas tiesiogiai grožio salone
Tiesioginis kontaktas telefonu
Elektroniniai laiškai

21.Kas paskatintų Jūsų lojalumą kuriamam “J.Beauty” prekės ženklui?

Visai nepaskatintų NepaskatintųNei paskatintų, nei nepaskatintųPaskatintųLabai paskatintų
Kainų nuolaidos pastoviems klientams
Specialūs pasiūlymai
Nemokamos papildomos paslaugos
Dovanos
Nemokamos konsultacijos

22. Įvertinkite kiek aktualūs žemiau pateikiami sprendimai kuriant teigiamą “J.Beauty” vartojimo patirtį?

Visai neaktualuNeaktualuNei aktualu, nei neaktualuAktualu Labai aktualu
Galimybė gauti “J.Beauty” paslaugas Jums patogiu ne darbo dienos laiku
Konsultacijos antakių, blakstienų, veido priežiūros klausimais
Nemokami antakių, blakstienų, veido priežiūros klausimais
Nemokami kosmetikos mėginiai