Grožio salono paslaugų vartotojų nuomonė ir lūkesčiai

Gerbiamas respondente.

Vytauto didžiojo universiteto studentė Justina Bujaitė atlieka tyrimą, kuriuo siekia ištirti grožio salono paslaugų vartotojų nuomonę ir lūkesčius susijusius su kuriamo prekės ženklo “J.Beauty” elementais ir jo verte. Prašau Jūsų atsakyti į pateikiamus klausimus ir kur reikia pateikti asmeninį vertinimą. Dalyvavimas apklausoje yra savanoriškas, neįpareigojantis. Esant poreikiui, bet kada galite pasitraukti iš tyrimo. Apklausa yra anonimiška, duomenys bus apdoroti ir naudojami moksliniais tikslais.

 Ačiū už sugaištą laiką

1. Kokia Jūsų lytis?

2. Koks Jūsų amžius?

4. Kiek laiko naudojatės “J.Beauty” grožio salono paslaugomis?

5.Kokiomis “J.Beauty” paslaugomis dažniausiai naudojatės? (pasirinkite vieną atsakymo variantą)

6. Kaip dažnai lankotės “J.Beauty”?

7. Kokia Jūsų socialinė padėtis?

8. Jūsų vidutinės pajamos per mėnesį (po mokesčių atskaičiavimo, t.y. pajamos ,,į rankas“)?

9. Kiek Jums svarbus prekės ženklas renkantis grožio industrijos paslaugas?

10. Kaip vertinate naujus, mažai žinomus prekės ženklus grožio industrijoje?

11.Įvertinkite pateiktų kuriamo “J.Beauty” prekės ženklo komponentų svarbą Jums:

12. Įvertinkite prekės ženklo “J.Beauty” elementų svarbą Jums:

13. Kokomis asociacijomis turėtų pasižymėti kuriamas “J.Beauty” prekės ženklas? (pasirinkite Jums tinkamus atsakymo variantus)

14. Kokiomis vertybėmis turėtų pasižymėti kuriamas “J.Beauty” prekės ženklas? (pasirinkite Jums tinkamus atsakymo variantus)

15. Kokias emocijas turėtų sukelti kuriamas “J.Beauty” prekės ženklas? (pasirinkite Jums tinkamus atsakymo variantus)

16. Įvertinkite kuriamo “J.Beauty” prekės ženklo paslaugų paketo pakankamumą? (numatoma, kad prekės ženklo paslaugų paketą sudarys šios paslaugos: antakių bei blakstienų procedūros, veido depiliacija, makiažas, šukuosenos)

17. Kiek Jums būtų aktualu, jei kuriamas “J.Beauty” prekės ženklas pasiūlytų papildomas grožio paslaugas?

18. Įvertinkite kiek Jums svarbūs kuriamo prekės ženklo “J.Beauty” kokybės užtikrinimo sprendimai?

19. Įvertinkite kokios prekės ženklo “J.Beauty” informacijos skaidos būtų Jums priimtiniausios:

20. Įvertinkite kokios prekės ženklo “J.Beauty” komunikacijos priemonės būtų Jums priimtiniausios:

21.Kas paskatintų Jūsų lojalumą kuriamam “J.Beauty” prekės ženklui?

22. Įvertinkite kiek aktualūs žemiau pateikiami sprendimai kuriant teigiamą “J.Beauty” vartojimo patirtį?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą