Fantastinių filmų kaip priemonės pakantumo ugdymui tinkamumo tyrimas (tėvams su nepilnamečiais vaikais)

5. Pagrįskite savo elgesio priežastį, kodėl aptariate / neaptariate su vaiku(-ais) pažiūrėtus filmus?

  1. Kadangi vaikui 2,5m, aptarimas vyksta spontaniškai, dažnai ir filmo metu, po epizodo ar jau praėjus kuriam laikui, kai vėl kas nors primena matytą siužetą.
  2. Sužinau vaikų nuomonę
  3. vaikams idomu suzino kas kaip kur ir kodel nes nevisada yra suprantami tokie dalykai tai ir tenka paaiskinti kas kaip kur kodel
  4. Kartais yra įdomių ar įsimintinų siužetų, kuriuos juokinga prisiminti
  5. Sužinau, kas patiko/nepatiko, kodėl, atkreipiu dėmesį į esminius filmo momentus, gražias idėjas.
  6. Noriu, kad jis teisingai suprastų, ką reiškia tam tikri poelgiai, kokios pasekmės laukia...
  7. Dalinamės įspūdžiais, aiškinamės kaip suprato atskirus epizodus
  8. Įdomu, ką įsidėmėjo mano vaikas ir kodėl, kas patiko ir kodėl. Palyginame savo vertinimus: kuris veikėjas patiko ir kodėl.
  9. Aptariame, kai filmas palieka įspūdį, emociją.
  10. Dalinimasis įspūdžiais - viena iš bendravimo formų. O bendravimas su vaikais (bet kokioj formoj) - mums yra svarbus. Be to, aptariant filmus, gali matyti, ką vaikas suprato, kas jam yra svarbu, kas nepatiko, į ką reaguoja vienaip ar kitaip. Iš viso to - gali spręsti, koks žmogus auga, ir ką dar gali padaryti vienoje ar kitoje sferoje, kad suformuoti pinavertį, mokantį suprasti ir atjausti, savimi pasitikintį žmogų.