Fantastinių filmų kaip priemonės pakantumo ugdymui tinkamumo tyrimas (anketa pedagogams)

Laba diena!

Esu Lietuvos edukologijos universiteto taikomosios etikos magistratūros II kurso studentė Angelina A. Atlieku tyrimą, kurio tikslas yra išsiaiškinti, ar fantastiniai filmai gali būti naudojami pakantumo ugdymui. Prašau Jūsų sudalyvauti apklausoje ir keletą minučių skirti atsakymams į pateiktus klausimus. Jūsų atsakymai padės visiems suinteresuotiems etikos mokymu moksliškai praplėsti žiūrimų mokymosi tikslais filmų spektrą dar vienu – fantastikos žanru.

Anketa yra anoniminė. Apibendrinti tyrimo rezultatai bus panaudoti magistriniame darbe.

Dėkoju už dalyvavimą apklausoje!

17. Jūsų nuomone, kas turi pasikeisti fantastiniuose filmuose, kad jie taptų edukacinės programos dalimi?
Manau yra ir dabar gerų fantastinių filmų.
Manau yra ir dabar gerų fantastinių filmų.
Atsirasti daugiau prasmės motyvų.
Trukmė ir pagrindinė mintis.
Mažiau grubios jėgos demonstravimo, galbūt kad nepriartėtų prie siaubo filmų kuriamo pasaulio.
Nežinau
Nesuprantu Jūsų klausimo??? Kaip fantasiniai filmai gali tapti edukacinės programos dalimi, nebent jie bus kuriami konkrečiai edukacinei programai, o ne pasaulietiškai žiūrovų masei.
Turėtų būti vertybinis siužetas ir pabaiga su moralu
Nežinau.
Pritaikyti mokomiesiems dalykams
Mažiau smurto.
nežinau
Kiekvienu atveju tiesiog reikia parinkti konkrečiai pamokai tinkamą filmą.
Niekada apie tai nesusimasčiau.
Turi būti sukurti be ženklų "N7","N12", "Suaugusiems".
Kad priverstų per filmo siužetą, veikėjus susimąstyti apie kultūrą, elgesį, požiūrį į kitus. Mokytų priimti kitokius žmones į savo vidinę kultūrą
Mažiau smurto, mažiau seksualines fantazija žadinančių elementų.
Nemanau, kad filmuose kažkas turi pasikeisti. Manau, kad tiesiog ne visi filmai tinkami edukacijai, kaip ir ne visos knygos, literatūra ir pan. Reikia mokėti atsirinkti.
Turi būti įdomus siužetas, įdomūs, teigiami herojai, kurie laimi prieš "blogiukus", taip įrodant, kad gėris valdo pasaulį, o ne atvirkščiai
Tiesiog galėtų atsirasti specialiai edukacijai sukurtų filmų
Sunku pasakyti ir vertinti, nes nežiūriu fantastinių filmų.
Tuomet jie jau nebebūtų fantastiniais filmais
Neturiu šiuo klausimu nuomonės.
Turėtų pasikeisti mokytojų suvokimas kaip ir iš ko turėtume mokinti vaikus vertybių, pakantumo ir, galiausiai, paties gyvenimo.
Sumažėti žiaurumo scenų
Turėtų būti geras siužetas tinkantis, bet kokio amžiaus vaikams, be pernelyg žiaurių filmo scenų.
nežinau
Sunku atsakyti
Turi turėti realius pagrindus, aiškų ryšį su dabartimi, aiškius naratyvinius aspektus.
mažiau smurto scenų
Jie turi būti pritaikyti ugdymo programoms ir tapti viena iš ugdymo priemonių
Jie turi turėti ugdomąjį, pažintinį tikslą
Norėtųsi, kad labiau būtų vertinama žmogaus gyvybė
+
Pirmiausia, jie yra per ilgi, kad būtų galima įtraukti į pamoką.
Mažiau smurto, žiaurumo.
Neturėtų būti agresijos, smurto. Turinys turėtų būti artimas realybei.
Mažiau atvirų žiaurių kovų.
Visiškai netinka pamokoms. O auklėjimui per žiaurūs.
Trumpėti.
Neturiu atsakymo
Mažiau smurto , žiaurumo, kruvinų kovų, žudymo.
-
Galbūt galėtų būti trumpametražiai
nebūti baisūs, mažiau smurto, daugiau kovos už gėrį
Nebūtų smurto.
Mažiau rodyti smurto, žiaurumo, agresijos, karo epizodų.
Jie neturėtų būti ilgi ir žiaurūs.
turi išnykti prievarta, skausmas,patyčios
neturiu nuomonės
Manau, kad filmuose turėtų būti mažiau atvirų kovos scenų.
Negalvojau apie tai.
Nežinau.
Neturiu nuomonės
Turėtų būti taisyklinga kalba, neperzengtu N- 18 ribų
Svarbiausia, kad filmuose nebūtų siaubo elementų, kūnų pjaustymų, kraujo.Fantastiniai personažai turėtų kažko pamokyti, suteikti ne tik vaizdinių, bet ir originalių minčių.
_
Mažiau kovinių scenų, smurto.
TEMOS ARTIMESNĖS PAAUGLIAMS AR VERTYBĖMS PUOSELĖTI. O NE TARPPLANETINIAI MŪŠIAI IR T.T.
Daug ką reikėtų keisti.
Jie turi būti su gilesne mintimi.
Reikia dirbti
Turi būti gyvenimiška patirtis, o ne kažkokia mistika.
Atsakingiau parinkti tematiką.
fANTASTINIA FILMAI TURI LEISTI IEŠKOTI REALIŲ ATSAKYMŲ FILMAUI PASIBAIGUS, PASITELKIANT REALIUS FAKTUS. fILMAS TURI LEISTI IEŠKOTI,KELTI KLAUSIMUS, RASTI PAGRĮSTUS ATSAKYMUS.
Būtų puiku, jei filmo trukmė būtų apie 35 min. Tad liktų bent kelios min. laiko užduočių pristatymui, minimaliai refleksijai. Jei prie filmo dar būtų pridėtas "krepšelis" su užduotimis, palengvėtų mokytojo darbas.
Juose neturi būti smurtaujama (mušamasi), neturi būti propaguojama jėga.
Turėtų būti mažiau patyčių bei smurto scenų.
mokome realybe
nežinau
-
Mažiau žiaurumo.
mažiau smurto, prievartos, siaubo.
Pozityvus požiūris į NEŽINOMYBĘ
Nežinau
Šių filmų yra daug ir galima pasirinkti pagal temą ar užduotį.
Nezinau
Juose neturėtų būti tiek daug smurto.
Išvis tokių filmų nežiūriu.
Filmuose turi būti mintis, kuri būtų pamokanti.
Nežinau, reiktų diskusijos su pedagogų bendruomene.
Negaliu atsakyti
Jie negali būti edukacinės programos dalimi. Totali nesąmonė.
Mažiau smurto scenų, kur liejasi kraujas, naudojami masinio naikinimo ginklai ir pan. Ateities fantastiniuose filmuose daugiau reikia skleisti pozityvizmo idėjų.
nesu režisierė
.
?
Pasirinkimas platus.
Nereikia nieko keisti.
TAM NĖRA LAIKO
Kai kurių šiandien negalima rodyti jaunesnio amžiaus vaikams
Neturi būti smurto.
Dingti smurto elementai.
Kuo mažiau smurto,kovos menų,o daugiau apie atradimus,gamtą,mokslą ,
nebūtų per daug smurto
Turi būti mažiau efektų ir mažiau smurto (kovos) scenų.
Nežinau
tegul jie ir lieka fantastiniais, nesiekime su edukacija
tegul jie ir lieka fantastiniais, nesiekime su edukacija
Konkretūs filmai gali būti rekomenduojami mokykloms pagal temas
Sumažėti karų
NEŽINAU...
Maziau smurtinių scenų.
Filmų kūrėjai fantastiką turėtų susieti su būsimu žmonijos gyvenimu ateityje. Pasekmės. Per tai vertybių pateikimas turėtų būti rodomas
Neturiu nuomonės.
Fantastiniuose filmuose nieko nereikia keisti, kaip ir kito žanro filmų, nes keitimo atveju jie gali išeiti iš savo žanro rėmų.
be smurto