Fantastinių filmų kaip priemonės pakantumo ugdymui tinkamumo tyrimas (anketa pedagogams)

16. Pagrįskite savo nuomonę, kodėl Jūs norėtumėte / nenorėtumėte, kad ateities fantastiniai filmai taptų edukacinės programos dalimi?

  1. Tai vysto vaiko fantaziją, emocijas.
  2. Tai vysto vaiko fantaziją, emocijas.
  3. -
  4. Būtų smagu, jei egzistuotų filmai, kurie padėtų paaiškinti etinius klausimus, elgesio standartus svetimose aplinkose ir moralės normas, kai pirmiausiai pakantumo reikalauji ne iš kitų, o iš savęs.
  5. Tai būtų neskaitantiems vaikams puiki proga susipažinti su vaikų literatūros ekranizacijomis.
  6. Ar dar mažai fantastikos elementų kompiuteriniuose žaidimuose, kuriuose kelios žmogaus gyvybės, transformacijos ir visa kita...
  7. Tai leidžia plačiau pažvelgti į save ir kitus, suprasti aplinką
  8. Aš ne prieš filmus, bet šis žanras reikalauja gero "pasikaustymo".
  9. Daugumai vaikų tai labai patinka, kitokių nebežiūri. laisvalaikiu tuo ir gyvena
  10. Geras pavyzdys užkrečia
  11. Manau, kad tai būtų įdomu mokiniams.
  12. nažinau
  13. Mano manymu, nereikia išskirti ir apsiriboti vieninteliu filmų žanru. Dažnai skirtingo amžiaus moksleiviams, skirtingoms klasėms gerai veikia skirtinga medžiaga. Manau, jog logiškiau būtų atsirinkti žanrą pagal mokinių poreikius ir juos dominančius dalykus.
  14. Įdomu vaikams.
  15. Vaikai labai greitai susitapatina su herojais, todėl filmai gali juos išmokyti daug gero.
  16. Gal mokiniai kitaip elgtųsi. Juos mokytų mąstyti
  17. Nes mokiniai ya pripratę prie vaizdinių (kompiuteriai, plančetiniai, telefonai), jie geriau mokosi matydami daugiau vaizdų
  18. Vaikai ir paaugliai be galo mėgsta fantastinius kūrinius, juos analizuoja, labai naudinga juos analizuoti kartu su klasės draugais grupėje, kartu su mokytojais. Mokykla turi būti šiuolaikiška.
  19. Todėl, kad dabartiniuose filmuose daug smurto, blogio, ir vaikai,, jaunimas ,prisižiūrėję jų tampa beširdžiais, žiauriais
  20. Tai padėtų ugdyti šalia viso kito ir vizualinį raštingumą
  21. Sunku pasakyti ir vertinti, nes nežiūriu fantastinių filmų.
  22. Šis žanras nepatinka man asmeniškai, tad vargu ar naudosiu pamokose.
  23. aš manau, kad tai neturėtų užimti labai svarbią vietą ugdyme, kadangi yra kitų puikių priemonių vertybėms ugdyti. Tačiau, jei tai yra meninio turinio, galima šios kategorijos filmais lavinti studentų, mokinių meninius gebėjimus.
  24. Gyvenu realiame gyvenime ir edukacinės medžiagos jame apstu.
  25. Vaikai daug ko išmoktų, kaip pakantumo....
  26. Nuo mano norų edukacinis filmo siužetas nepriklauso (neesu filmų pramonės darbuotojas), nebent tik pasirinkimas: žiūrėti filmą ar jo nežiūrėti.
  27. Tai viena iš naujovių, kurios padeda sudominti Z kartos vaikus.
  28. sudominti mokinius
  29. Sunku pasakyti
  30. įdomesnis vertybių pateikimas
  31. viskas nuolat tobulėja. Kas šiandien fantastika, rytoj gali būti realybė (Ž. Verno kūriniai savo laiku buvo visiška fantastika...)
  32. nežinau
  33. Manau, tai padėtų mokytojui sudominti mokinius kai kuriomis istorinėmis temomis
  34. +
  35. Jei tai būtų privaloma, iš karto būtų pastebima atmetimo reakcija. Tačiau, norinti paįvairinti pamoką, susieti mokomą temą su mokinių gyvenimu, jų pomėgiais, fantastiniai filmai yra puiki išeitis bei priemonė tam pasiekti.
  36. .Jaunimas, vaikai mėgsta fantastinius filmus
  37. pakanka pažintinių filmų.
  38. Įdomiau, smagiau, kūrybiškiau...
  39. Neatitinka programos turinio.
  40. Esu fantastikos gerbėjas!
  41. Mokymui(si) medžiagos yra užtektinai, tik spėk įgyvendinti
  42. Pakanka ir kitokių filmų
  43. Prikausto dėmesį, įdomus siužetas, efektų panaudojimas.
  44. padėtų mokiniams geriau suprasti kitus
  45. Lavina žmogaus protą.
  46. Tai būtų įdomesnis pamokos metodas, didesnė įvairovė metodikos.
  47. Mokiniai mėgsta tokius filmus.
  48. mokiniai tuo domisi
  49. Tai patraukli mokymo forma
  50. Neturiu nuomonės - kolkas nei už, nei prieš.
  51. Todėl, kad nėra kada aptarinėti realų gyvenimą vaizduojančių filmų.
  52. Neprivaloma
  53. Jaunimas itin mėgsta fantastiką
  54. Kinta ir keičiasi gyvenime technologijos, viskas tobulėja, gal būt būsimiems jauniems mokslininkams kaip tik fantastika suteiks galių moksliniams eksperimentams.
  55. Užtenka ir kito žanro filmų
  56. Tai pagyvintų ugdymo procesą.
  57. Lavina vaizduotę ir ugdo moralines savybes.
  58. TIESIOG BŪTŲ ĮDOMESNĖS PAMOKOS IR TEMA PAMĄSTYMUI.
  59. Daugelis matytų filmų man pasirodė labai žiaurūs, kituose man nepatinka rodomi nenatūralūs žmonių veidai ar situacijos. Arba nemaloniai nuteikia ateities vaizdai ir pačių žmonių tarpusavio bendravimas, rodoma aplinka. Nemanau, kad vaikams tai reikia rodyti ir tai tinka naudoti, norint mokyti kokių nors vertybių. Manau, daugeliui vaikų fantastiniai filmai yra per sunki kaip edukacinės programos pateikimo forma, kitai vaikų daliai - dar labiau sužadinanti sumaištį jų vidiniame pasaulyje, jų elgsenoje, kaip dar vienas nereikalingas dirgiklis. Nesakau, kad visi be išimties ir yra tokie fantastiniai filmai. Reikia labai atidžiai parinkti, kaip ir bet kurį filmą, norint vaikus, kaip minėjau, kažko pamokyti, priversti susimąstyti, motyvuoti.
  60. Nes vaikams tai būtų įdomu ir jie galėtų lengviau suprasti tuos dalykus.
  61. Mokytojai turi turėti sprendimo teisę patys.
  62. .
  63. Tiesiog negali.
  64. Kuo daugiau naujos patirties, tuo įdomiau mokiniams.
  65. tAIP BŪTŲ PAĮVAIRINAMA EDUKACINĖ KASDIENYBĖ.
  66. Taip, nes nebanalių ugdomųjų filmų vaikams, paaugliams, jaunimui nėra daug.
  67. Tai būtų pagalba mokytojui, lengviau susikalbėti su vaikais.
  68. Galima iš jų pasimokyti žmogiškųjų vertybių.
  69. -
  70. -
  71. Jei tai būtų turiningai vaizdūs.
  72. pildo asmenybės vertybes
  73. -
  74. Jei jie turi auklėjamąją ir lavinamąją įtaką, kodėl gi ne.
  75. Filmas tai yra vaizdas ir jis geriau moko nei žodis.
  76. Nezinau
  77. Jau minėjau, kad skatintų mokinių kūrybiškumą.
  78. Kaip tai įgyvendinti reiktų mokykloje?
  79. Mokiniams patinka fantastika, dėl to manau, kad noriai žiūrėtų tokius filmus.
  80. Nežinau, reiktų diskusijos su pedagogų bendruomene.
  81. -
  82. Nematau jokios galimybės mokytis mano dalyko iš fantastinių filmų
  83. Šių dienų jauni žmonės įpratę naudotis vizualine medžiaga, tai jiems labiau priimtina, negu dėstomi tradiciniai dalykai, kuriuos suvokti gana sudėtinga. Geri fantastiniai filmai - tai būdas pažvelgti ir hipotetiškai pamatyti, kas gali būti po mūsų. Reikia nepamiršti, kad daugelis neįtikėtinių dalykų anksčiau ar vėliau virsta realybe (nepamirškime Ž. Verno).
  84. Kartojasi klausimai
  85. .
  86. Kad vaikai kuo daugiau matytų gerų poelgių, kaip turi elgtis padorus žmogus
  87. Rašiau
  88. Nereikia per daug. Tiesiog pedagogas renkasi pagal temas.
  89. PIRMIAUSIA VAIKAI TURI SUSITVARKYTI SU REALYBE
  90. Edukacinėse programose turi vyrauti įvairovė
  91. Jau pagrindžiau.
  92. Aš galvoju, kad fantastiniai filmai jau yra edukacinės programos dalimi.
  93. Neturiu nuomonės
  94. Pamokos taptų įvairesnės, ,,spalvingesnės".
  95. Todėl, kad ugdytojas turėtų panaudoti viską, kas padeda pasiekti norimą tikslą.
  96. Nes mokiniai gali lavinti savo vaizduote .
  97. Kūrybiškumo ugdymui
  98. Viskas juda į priekį, norime to ar ne. Anksčiau mus augino ir mokų pasakų pagalba, o čia taip pat pasaka, tik ne skaitoma ar sekama, o stebima.
  99. Mokyti gyventi reikia įvairiais pavyzdžiais
  100. Užtenka ir realybės, kam tos fantastikos, vaikams neįdomu