Fantastinių filmų kaip priemonės pakantumo ugdymui tinkamumo tyrimas (anketa pedagogams)

15. Ar Jūs norėtumėte, kad ateities fantastiniai filmai taptų edukacinės programos dalimi?

  1. nebūtinai
  2. nebūtinai
  3. Aš ne prieš filmus, bet šis žanras reikalauja gero "pasikaustymo".
  4. manau, kad šioje vietoje nereikia išskirti fantastinių filmų. Įvairiausio žanro filmai ir filmukai jau yra labai tinkama ir mokiniams patraukli edukacinės programos dalis.
  5. pirmiausia norėčiau pamatyti vertų filmų. Kino pavasario ar Scanoramos festivaliuose tokių neteko matyti...
  6. Nežinau
  7. Galbūt
  8. Dalinai
  9. nesusimąsčiau iki šiol.
  10. Visi filmai savyje neša informaciją, kuri padeda formuotis asmenybės požiūriams.
  11. jei tiktų ugdymo programai
  12. nežinau
  13. Priklausomai nuo mokomo dalyko, pamokų temos, mokytojo pasirinkimo
  14. nebūtina
  15. programaos dalimi jie neturėtų tapti. Užtenka tiek, kie jų dabar naudojama pamokų metu. Pageidautina - daugiau metodinių rekomendacijų.
  16. Jei tinkamas filmas, kodėl ne.
  17. neturiu nuomonės
  18. neturiu nuomonės
  19. Gal, tik kai kurie.
  20. Gali
  21. Gal
  22. nežinau
  23. galbūt
  24. gal
  25. -
  26. Nežinau
  27. neturiu nuomonės
  28. Nežinau, reiktų diskusijos su pedagogų bendruomene.
  29. Gal
  30. Iš dalies
  31. Ne, nes kam reikia tas susiranda ir pritaiko.
  32. Jie jau ir dabar rodomi pamokose.
  33. Deja tokie, kokie jie dabar yra, tikrai ne.
  34. Nežinau
  35. Neturiu nuomonės
  36. Jų neturėtų būti daug. Kartais galima parodyti
  37. Kodėl gi ne.