EMOCINIO IMITAVIMO METODO TAIKYMO GALIMYBĖS BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ PRADINIŲ KLASIŲ MUZIKOS PAMOKOSE: MOKYTOJŲ POŽIŪRIO ANALIZĖ

Mieli pedagogai,

 

Esu Giedrė Mikalauskaitė, Vilniaus universiteto Edukologijos instituto Muzikos pedagogikos II kurso magistrantūros studijų studentė. Rašau baigiamąjį magistro darbą apie emocinio imitavimo metodo taikymo galimybes bendrojo ugdymo mokyklų pradinių klasių muzikos pamokose (mokytojų požiūrio analizė). Prašau atsakyti į pateiktus klausimus, Jūsų atsakymai, išsaugant anonimiškumą, bus panaudoti tik apibendrinant duomenis. Anketa anoniminė. Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus. 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis:

Jūsų amžius (įrašykite):

Jūsų pedagoginio darbo stažas:

Jūsų išsilavinimas:

Jūsų kvalifikacinė kategorija:

1. Pateikite savo nuomonę apie Emocinio imitavimo metodo (EIM) paskirtį. Emocinio imitavimo metodas (EIM) skirtas:

Tikrai taipTaipNe Tikrai neNeturiu nuomonės
Ugdytiniams turintiems specialiųjų poreikių
Ypatingų gabumų turintiems vaikams
Emocinių išgyvenimų raiškai muzikinio ugdymo procese
Muzikos ir kitų menų gretinimui
Pradinių klasių mokinių kūrybiškumui ugdyti
Mokinių diskusijoms apie muzikos grožį
Šio metodo paskirtis man abejotina

2. Įvertinkite teiginius apie emocinio imitavimo metodo (EIM) panaudojimo galimybes muzikinio ugdymo(si) procese. Emocinio imitavimo metodas:

Tikrai taipTaipNe Tikrai neNeturiu nuomonės
Skatina ugdytinių mokymosi motyvaciją
Padeda ugdytiniams susikaupti ir geriau įtvirtinti mokymo(si) medžiagą
Skatina moksleivių kūrybiškumą ir emocinį išraiškingumą
Menkai tinkamas naudoti pradinio ugdymo etape
Koreliuoja su tradiciniais mokymo metodais ir būdais
Formuoja ugdytinių dorines vertybes
Gerina mokytojo ir mokinio tarpusavio santykius

3. Kur įgijote žinių apie emocinio imitavimo metodą (EIM)?

Tikrai taipTaipNe Tikrai neNežinau
Seminaruose ir mokymuose
Savarankiškai ieškojau informacijos internete
Konferencijose ir meistriškumo kursuose
Man iki šiol stinga žinių apie šį metodą
Stebėjau kolegų vedamas pamokas, kuriose naudojamas EIM

4. Kokiose pamokos veiksenose, Jūsų nuomone, prasminga naudoti EIM?

Tikrai taipTaipNe Tikrai neNeturiu nuomonės
Muzikos klausymas
Muzikos teorija
Solfedžio
Ritmas
Vokalinis muzikavimas
Instrumentinis muzikavimas

5. Įvertinkite teiginius apie EIM panaudojimą muzikos klausymo veiksenoje

Tikrai taipTaipNe Tikrai neNeturiu nuomonės
Muzikos klausymosi procesas tampa patrauklia veikla mokiniams
Padeda pamokoje koreguoti drausmės problemas
Tobulina mokinių saviraišką
Sudaro galimybę tą patį kūrinį intensyviai klausytis 2-3 ir daugiau kartų
Klausant muzikos galima integracija su kitais menais
EIM menkai tinkamas muzikos klausymosi veiksenai

6. Įvertinkite teiginius apie EIM panaudojimą solfedžio veiksenoje

Tikrai taipTaipNe Tikrai neNeturiu nuomonės
Greičiau įsisavinamos teorinės žinios
Mokiniai lengviau įsimena melodiją
Tiksliau intonuoja
EIM suteikia grupinio darbo galimybę
Solfedžiuojant galima integracija su kitais menais
EIM menkai tinkamas solfedžio veiksenai

7. Įvertinkite teiginius apie EIM panaudojimą ritmo veiksenoje

Tikrai taipTaipNe Tikrai neNeturiu nuomonės
Lavina mokinių tikslesnį ritmo pajautimą
Suteikia galimybe greičiau išmokti teorinę medžiagą
Suteikia galimybę grupiniam kūrybiškumui
Mokant ritmo galima integracija su kitais menais
EIM menkai tinkamas ritmo veiksenai

8. Įvertinkite teiginius apie EIM panaudojimą dainavimo veiksenoje

Tikrai taipTaipNe Tikrai neNeturiu nuomonės
Pasitelkus EIM greičiau įsimenama melodija
Padeda atskleisti dainos žodžių esmę
Lavina vaikų vaizduotę
Padeda mokiniams pajusti muzikavimo džiaugsmą
Mokant dainų galima integracija su kitais menais
EIM menkai tinkamas dainavimo veiksenai

9. Įvertinkite teiginius apie EIM panaudojimą instrumentinio muzikavimo veiksenoje

Tikrai taipTaipNe Tikrai neNeturiu nuomonės
Mokiniai greičiau įsimena melodiją
EIM panaudojimas skatina mokinių saviraišką
Skatina mokinius domėtis muzika
Padeda atskleisti kūrinio grožį
Muzikuojant galima integracija su kitais menais
EIM menkai tinkamas muzikavimo veiksenai

10. Kaip manote, kuriose klasėse prasmingiausia naudoti EIM?

Tikrai taipTaipNe Tikrai neNeturiu nuomonės
Pradinėse klasėse
Vidurinėse klasėse
Vyresnėse klasėse

11. Ar rekomenduotumėte savo kolegoms naudoti EIM muzikinio ugdymo procese?  ✪

Pakomentuokite pasirinktą atsakymo variantą

12. Kaip manote, kokie yra emocinio imitavimo metodo privalumai ir trūkumai?  ✪

Pakomentuokite