Elektroninės prekybos kokybės veiksnių lemiančių klientų pasitenkinimą ir lojalumą nustatymas

 

Ši anketa yra sudaryta VU kokybės vadybos magistrantūros studijų studentės. Apklausos tikslas yra nustatyti svarbiausius elektroninės prekybos kokybės veiksnius, lemiančius vartotojų pasitenkinimą ir lojalumą. Anketa yra anoniminė. Iš anksto dėkoju už Jūsų nuoširdžius atsakymus, kurie įneš didelį indėlį į atliekamą tyrimą. Iškilus klausimams kreiptis Mazenaster@gmail.com.

1. Ar bent kartą pirkote prekes ar paslaugas internetu? (Jeigu atsakymas “ne”, pereikite prie 8 klausimo)

2. Kaip dažnai perkate prekes ar paslaugas internetu?

3. Kokiose elektroninės prekybos svetainėse perkate?

4. Dažniausiai perkate iš tų pačių elektroninės prekybos svetainių ar ieškote naujų?

5. Kokio tipo elektroninės prekybos svetainėse dažniausiai perkate? (Galima pažymėti daugiau kaip vieną atsakymą)

6. Ką dažniausiai perkate elektroninės prekybos svetainėse? (Galima pažymėti daugiau kaip vieną atsakymą)

7. Kas labiausiai riboja ir kas labiausiai lemia pirkimą internetu?

8. Kaip vetinate šiuos svetainių kokybės veiksnius pagal svarbą nuo 1 balo (nesvarbus) iki 5 balų (labai svarbus)?

9. Kaip vertinate interneto svetainių patogumo, dizaino ir empatijos kokybės veiksnius pagal teiginius nuo 1 balo (visiškai nesvarbus) iki 5 balų (labai svarbus)?

10. Kaip vertinate interneto svetainių informacijos kokybės ir pasitikėjimo kokybės veiksnius pagal teiginius nuo 1 balo (visiškai nesvarbus) iki 5 balų (labai svarbus)?

11. Jūsų lytis:

12. Jūsų amžius:

13. Jūsų išsilavinimas:

14. Jūsų vidutinės mėnesio pajamos:

15. Jūsų kompiuterinio raštingumo kompetencijų vertinimas:

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą