EKSPEDICINĖS ĮMONĖS PASLAUGŲ KOKYBĖS GERINIMO GALIMYBĖS

Gerb. respondente,

Esu Erik Jakovlev. Studijuoju SMK tarptautinės prekybos ir muitinės logistikos studijų programoje. Šiuo metu rengiu baigiamąjį darbą, kurio tikslas - atskleisti ekspedicinės įmonės paslaugų gerinimo galimybes

Anketinė apklausa skirta įmonės „X“ klientams. Kiekvieno Jūsų nuomonė yra labai svarbi gerinant ekspedicinės įmonės paslaugų kokybę. Dalyvavimo apklausoje trukmė 5-10 min.

Tyrimas atliekamas vadovaujantis etikos principais - anonimiškumo, konfidencialumo, savanoriško dalyvavimo apklausoje. Atlikto tyrimo rezultatai bus naudojami tik rengiant baigiamąjį darbą ir pateikti apibendrintai.

Dėkoju už Jūsų dalyvavimą apklausoje!


Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Ar sutinkate dalyvauti anketinėje apklausoje? Jei taip, tuomet užpildykite žemiau pateiktus klausimus ✪

Jūsų lytis: ✪

Jūsų amžius: ✪

Jūsų išsilavinimas: ✪

1. Kokias paslaugas dažniausiai užsisakote įmonėje? (pažymėkite iki 2 Jums priimtiniausių atsakymų variantų)  ✪

2. Kiek kartų per pastarąjį pusmetį naudojotės įmonės teikiamomis paslaugomis? (pažymėkite vieną atsakymo variantą)  ✪

3. Kas Jus skatina naudotis įmonės paslaugomis? (pažymėkite iki 3 Jums priimtiniausių atsakymų variantų)  ✪

4. Ar įmonėje yra tenkinami specifiniai klientų poreikiai, kaip pvz. klientui reikalinga užsakyti paslaugą, kuri nėra įtraukta į įmonės teikiamų paslaugų spektrą? (pažymėkite vieną atsakymo variantą)  ✪

5. Ar Jums yra žinoma informacija apie įmonėje taikomą kokybės valdymo sistemą? (pažymėkite vieną atsakymo variantą)  ✪

6. Kaip vertinate įmonės veiklos kokybę? (savo atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje)  ✪

Labai blogaiPatenkinamaiVidutiniškaiGeraiPuikiaiKita (įrašykite)
Įmonės patikimumas
Reagavimas į klientams kylančias problemas
Grįžtamojo ryšio teikimas
Atsakomybė už teikiamas paslaugas
Paslaugų kokybės garantija
Rūpinimasis kliento poreikiais ir interesais
Kita (įrašykite)

7. Ar Jums žinoma informacija, kad įmonėje yra įdiegti kokybės ir saugump sertifikatai ISO 22000:2018, ISO 14001:2015, ISO 9001:2015? (pažymėkite vieną atsakymo variantą)  ✪

8. Kaip manote, ar teikdama paslaugas vadovaujantis įdiegtais kokybės ir saugumo sertifikatais ISO 22000:2018, ISO 14001:2015, ISO 9001:2015 užtikrina: (savo atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje)  ✪

Visiškai sutinkuSutinkuNei sutinku, nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Teikdama paslaugas orientuojasi į klientus
Laikosi įsipareigojimo teikti kokybiškas paslaugas
Vadovaujasi gerosios praktikos patirtimi, siekiant didinti logistinės veiklos efektyvumą
Siekia nuolatinio tobulėjimo
Aktyviai prisideda prie tiekimo grandinės efektyvumo
Veikloje integruoja patikimus ir pažangius technologinius procesus
Užtikrina potencialiai kylančių rizikų valdymą
Nuolatos didina produktyvumą
Gerina aplinkosauginį veiksmingumą
Optimizuoja sąnaudas
Kita (įrašykite)

9. Kaip vertinate įmonė teikiamų paslaugų kokybę? (pažymėkite vieną atsakymo variantą)  ✪

10. Kiek metų dirbate su šia įmone? (pažymėkite vieną atsakymo variantą)  ✪

11. Ar įmonėje teikiamų paslaugų kokybė atitinka Jūsų kaip kliento poreikius? (pažymėkite vieną atsakymo variantą)  ✪

12. Kaip vertinate klientų aptarnavimo kokybę įmonėje? (pažymėkite vieną atsakymo variantą)  ✪

13. Ar klientų aptarnavimo sistema įmonėje yra orientuota į maksimalų klientų poreikių patenkinimą? (pažymėkite vieną atsakymo variantą)  ✪

14. Įvertinkite atskirus klientų aptarnavimo aspektus įmonėje: (savo atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje)  ✪

Visiškai sutinkuSutinkuNei sutinku, nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Gebėjimas reaguoti į klientų poreikius laiko, patikimumo, bendravimo ir patogumo prasme
Vykdoma veikla atitinka paslaugos kokybės standartus
Sugeba ir pajėgia patenkinti klientų reikalavimus ir lūkesčius, susietus su užsakytų prekių laiku ir vieta, naudojant visas įmanomas logistikos veiklos formas, įskaitant transportavimą, sandėliavimą, atsargų valdymą, informaciją ir pakavimą
Kita (įrašykite)

15. Įvertinkite kertines kokybiško klientų aptarnavimo sritis įmonėje (savo atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje)  ✪

PuikiaiGeraiVidutiniškaiPrastaiLabai blogai
Krovinys pristatomas laiku
Krovinys pristatomas saugiai
Visą paslaugos laiką nuo užsakymo iki galutinio įvykdymo palaikomas ryšys su klientu
Paslaugų kaina ir kokybė atitinka kliento lūkesčius
Lankstumas, prisitaikant prie kliento poreikių
Kita (įrašykite)

16. Kaip manote, ar įmonėje reikalinga tobulinti paslaugų kokybės valdymą? (pažymėkite vieną atsakymo variantą)  ✪

17. Kaip manote, kokie įmonės veiklos aspektai turėtų būti tobulinami iš esmės gerinant teikiamų paslaugų kokybę? (pažymėkite iki 3 atsakymo variantų)  ✪

18. Įvertinkite įmonės teikiamų paslaugų kokybės lygį: (savo atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje)  ✪

Visiškai sutinkuSutinkuNei sutinku, nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Patogus bendravimas (tiesioginis, nuotolinis)
Patogus naudojimasis įmonės internetine svetaine užsakant paslaugas
Malonūs ir aktyviai bendraujantys darbuotojai
Paslaugų teikimas numatytu laiku
Nuoširdus ir greitas kylančių problemų sprendimas
Greitas atsakymas į užklausas
Greitas pasiūlymo pateikimas
Darbuotojai dirba atsakingai ir jais galima pasitikėti
Kompetentingi darbuotojai
Dėmesys rodomas kiekvienam klientui, nepriklausomai nuo jo užsakymo sumos
Specifinių klientų poreikių įvertinimas ir pasiūlymų pateikimas
Galimybė sekti krovinį 24/7
Kita (įrašykite)

19. Ar rekomenduotumėte kitiems (artimieji, verslo partneriai, tiekėjai ir kt.) užsisakyti įmonėje teikiamas paslaugas? (pažymėkite vieną atsakymo variantą)  ✪

20. Ar naudositės įmonės teikiamomis paslaugomis ateityje? (pažymėkite vieną atsakymo variantą)  ✪