EKSPEDICINĖS ĮMONĖS PASLAUGŲ KOKYBĖS GERINIMO GALIMYBĖS

Gerb. respondente,

Esu Erik Jakovlev. Studijuoju SMK tarptautinės prekybos ir muitinės logistikos studijų programoje. Šiuo metu rengiu baigiamąjį darbą, kurio tikslas - atskleisti ekspedicinės įmonės paslaugų gerinimo galimybes

Anketinė apklausa skirta įmonės „X“ klientams. Kiekvieno Jūsų nuomonė yra labai svarbi gerinant ekspedicinės įmonės paslaugų kokybę. Dalyvavimo apklausoje trukmė 5-10 min.

Tyrimas atliekamas vadovaujantis etikos principais - anonimiškumo, konfidencialumo, savanoriško dalyvavimo apklausoje. Atlikto tyrimo rezultatai bus naudojami tik rengiant baigiamąjį darbą ir pateikti apibendrintai.

Dėkoju už Jūsų dalyvavimą apklausoje!


Ar sutinkate dalyvauti anketinėje apklausoje? Jei taip, tuomet užpildykite žemiau pateiktus klausimus

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų išsilavinimas:

1. Kokias paslaugas dažniausiai užsisakote įmonėje? (pažymėkite iki 2 Jums priimtiniausių atsakymų variantų)

Kita (įrašykite)

  1. Kt

2. Kiek kartų per pastarąjį pusmetį naudojotės įmonės teikiamomis paslaugomis? (pažymėkite vieną atsakymo variantą)

3. Kas Jus skatina naudotis įmonės paslaugomis? (pažymėkite iki 3 Jums priimtiniausių atsakymų variantų)

4. Ar įmonėje yra tenkinami specifiniai klientų poreikiai, kaip pvz. klientui reikalinga užsakyti paslaugą, kuri nėra įtraukta į įmonės teikiamų paslaugų spektrą? (pažymėkite vieną atsakymo variantą)

5. Ar Jums yra žinoma informacija apie įmonėje taikomą kokybės valdymo sistemą? (pažymėkite vieną atsakymo variantą)

6. Kaip vertinate įmonės veiklos kokybę? (savo atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje)

7. Ar Jums žinoma informacija, kad įmonėje yra įdiegti kokybės ir saugump sertifikatai ISO 22000:2018, ISO 14001:2015, ISO 9001:2015? (pažymėkite vieną atsakymo variantą)

8. Kaip manote, ar teikdama paslaugas vadovaujantis įdiegtais kokybės ir saugumo sertifikatais ISO 22000:2018, ISO 14001:2015, ISO 9001:2015 užtikrina: (savo atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje)

9. Kaip vertinate įmonė teikiamų paslaugų kokybę? (pažymėkite vieną atsakymo variantą)

10. Kiek metų dirbate su šia įmone? (pažymėkite vieną atsakymo variantą)

Kita (įrašykite)

  1. Labai nedaug

11. Ar įmonėje teikiamų paslaugų kokybė atitinka Jūsų kaip kliento poreikius? (pažymėkite vieną atsakymo variantą)

12. Kaip vertinate klientų aptarnavimo kokybę įmonėje? (pažymėkite vieną atsakymo variantą)

13. Ar klientų aptarnavimo sistema įmonėje yra orientuota į maksimalų klientų poreikių patenkinimą? (pažymėkite vieną atsakymo variantą)

Kita (įrašykite)

  1. Nei taip, nei ne

14. Įvertinkite atskirus klientų aptarnavimo aspektus įmonėje: (savo atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje)

15. Įvertinkite kertines kokybiško klientų aptarnavimo sritis įmonėje (savo atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje)

16. Kaip manote, ar įmonėje reikalinga tobulinti paslaugų kokybės valdymą? (pažymėkite vieną atsakymo variantą)

17. Kaip manote, kokie įmonės veiklos aspektai turėtų būti tobulinami iš esmės gerinant teikiamų paslaugų kokybę? (pažymėkite iki 3 atsakymo variantų)

18. Įvertinkite įmonės teikiamų paslaugų kokybės lygį: (savo atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje)

19. Ar rekomenduotumėte kitiems (artimieji, verslo partneriai, tiekėjai ir kt.) užsisakyti įmonėje teikiamas paslaugas? (pažymėkite vieną atsakymo variantą)

Kita (įrašykite)

  1. Nežinau

20. Ar naudositės įmonės teikiamomis paslaugomis ateityje? (pažymėkite vieną atsakymo variantą)

Kita (įrašykite)

  1. Nežinau
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą