Ekologiškų prekių grupės "Dobilas" reklamos efektyvumo tyrimas

Šios apklausos tikslas - sužinoti vartotojų nuomonę apie AB „Žemaitijos pienas“ gaminamus ekologiškus aukščiausios kokybės produktus su prekinių ženklu „Dobilas“ ir išsiaiškinti šių prekių reklamos efektyvumą. Iš anksto dėkojame už atsakymus ir sugaištą laiką! :)

1. Ar vartojate AB „Žemaitijos pienas“ gaminamą produkciją?

Jei nevartojate AB "Žemaitijos pienas" produktų, tai argumentuokite kodėl?

    2. Kuo, jūsų nuomone, ekologiški pieno produktai yra pranašesni už įprastinius?

    3. Ar matėte reklamuojamus ekologiškus pieno produktus „Dobilas“?

    4.Kur pastebėjote „Dobilo“ produktų reklamas (galite pasirinkti kelis atsakymo variantus)

    5. Kas labiausiai patraukė jūsų dėmesį prekių grupės „Dobilas“ reklamose?

    6. Ar reklama turėjo įtakos Jūsų apsisprendimui pirkti „Dobilo“ produktus?

    7. Kaip dažnai atkreipiate dėmesį į reklamas?

    8. Kokio tipo reklama labiausiai patraukia Jūsų dėmesį? (pasirinkite ne daugiau kaip 2 variantus)

    9.Jūsų nuomone, kuris reklamos būdas Jums daro didžiausią poveikį? pažymėkite prioriteto tvarka:

    ● Televizijoje

    ● Spaudoje

    ●Internete

    ● Radijuje

    ● Lauko reklama

    ● Demonstracinė reklama (mugės, degustacijos ir pan.)

    10. Ar reklama įtakoja Jūsų apsisprendimą pirkti?

    11. Jūsų lytis

    12. Koks Jūsų amžius?

    13. Jūsų vidutinės mėnesio pajamos:

    Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą