Autorius: aimunts

AB "Anyksciu vynas" remimo priemoniu pastebimumo tyrimas
55
sios apklausos tikslas nustatyti ar vartotojai pastebi AB "Anyksciu vynas" remimo priemones ir kokia jos daro itaka vartotoju apsisprendimui pirkti. dekoju uz atsakymus. kad suprastumet apie ka yra anketa tai...
Ekologiškų prekių grupės "Dobilas" reklamos efektyvumo tyrimas
65
Šios apklausos tikslas - sužinoti vartotojų nuomonę apie AB „Žemaitijos pienas“ gaminamus ekologiškus aukščiausios kokybės produktus su prekinių ženklu „Dobilas“ ir išsiaiškinti šių prekių reklamos efektyvumą. Iš anksto dėkojame už...
A B "Alita" putojancio vyno analize (lb svarbu!)
69
Sios anketos tikslas: nustatyti putojancio vyno pasirinkima itakojancius veiksnius Dėkoju už atsakymus bei sugaištą laiką