Dėstytojų informacinė elgsena

Vilniaus Universiteto Komunikacijos fakulteto Informologijos programos antro kurso studentai atlieka tyrimą, kurio tikslas yra išanalizuoti dėstytojų informacinę elgseną darbo kontekste,jų poreikius. Išsiaiškinti kokiomis informacinėmis priemonėmis ir kaip dėstytojai dažniausiai naudojasi.Anketa yra anoniminė. Visa gauta informacija bus panaudota tik tyrime ir nebus niekur platinama.

1. Kokiam fakultetui priklausote?

2. Kokios informacijos Jums dažniausiai reikia? (Galimi keli variantai).

3. Jei ieškote kitokios informacijos nei išvardinta 2 klausime, tai įrašykite.

  1. teismų praktikos
  2. žiniasklaida
  3. Knygų
  4. Multimedinių priemonių (CD, DVD)
  5. periodinė spauda
  6. vertinant plagijavimo atžvilgiu- ar nėra studentų pateikiami darbai nuplagijuoti; konferencijų medži
  7. statistinių duomenų, teisinių dokumentų
  8. Konferencijų medžiagos
  9. Konferencijų pranešimų
  10. literaturos mokymui

4. Kur dažniausiai ieškote informacijos?

5. Kokiais informacijos šaltiniais dažniausiai naudojatės ieškodami informacijos Internete?

6. Kuris paieškos šaltinis Internete, Jūsų nuomone, pateikia tiksliausią /naudingiausią informaciją?

  1. duomenu bazes
  2. eletronines bibliotekos
  3. Duomenų bazių katalogai
  4. Google
  5. teisinės bazės, pavyzdziui Beck
  6. Elektroninės duomenų bazės (specialiai talpinančios tam tikra informacija atitinkamoje srityje)
  7. google
  8. Paieškos sistemos
  9. duomenu bazes
  10. EMERALD
…Daugiau…

7. Ar paieška Internete patenkina Jūsų poreikius?

8. Kiek laiko vidutiniškai skiriate informacijos paieškai Internete?

9. Ar ieškodami informacijos Internete susiduriate su kliūtimis?

10. Su kokiomis kliūtimis dažniausiai susiduriate ieškodami informacijos Internete? Išvardinkite.

  1. sunku informacija rasti lietuviu kalba
  2. Informacija buna su slaptazodziais arba mokama
  3. Pasenusi informacija, neaišku, kaip ieškoti ir pan.
  4. Pateikiami dideli nevertingų nuorodų kiekiai
  5. Daug straipsnių yra mokami
  6. Ne visą informaciją galima rasti; taip pat kai kada taikomos techninės apsaugos priemonės, reikalaujančios licencijos ir pan.
  7. mokama informacijos prieiga
  8. paieskos parametrai; neprieinami dokumentai
  9. Laikas, informacijos netikslumai, kalbų nemokėjimas
  10. Šaltinių gausa ir to pasekoje- tikslios informacijos reikiamu klausimu suradimui reikia sugaišti gan daug laiko
…Daugiau…

11. Kaip manote, ar turite pakankamai įgūdžių reikalingų paieškai Internete?

12. Kiek laiko vidutiniškai skiriate informacijos paieškai bibliotekoje?

13. Ar ieškodami informacijos bibliotekoje susiduriate su kliūtimis?

14. Su kokiomis kliūtimis dažniausiai susiduriate ieškodami informacijos bibliotekoje? Išvardinkite.

  1. Nutinka taip, kad trūksta literatūros fizikos tema.
  2. Neaiški informacijos klasifikavimo sistema, ne visa informacija suskaitmeninta, info būna netiksli.
  3. Ne viską galima rasti
  4. Literatūros stoka (čia turima omenyje Lietuvoje); galėtų biblioteka dirbti ištisą dieną šeštadieniais
  5. Mažas bibliotekos fondas, literatūros ir periodikos trūkumas, vėluojantys užsakymų procesai
  6. informacijos šaltinis kito vartotojo rankose; ne visada teisingas UDK indeksas

15. Kaip manote, ar turite pakankamai įgūdžių reikalingų paieškai bibliotekoje?

16. Ar dažnai klausiate informacijos kolegų?

17. Kur panaudojate surastą informaciją?

18. Jei surastą informciją panaudojate kažkur kitur nei išvardinta 17 klausime , tai įrašykite.

  1. laisvalaikiui
  2. Redaktoriaus darbe
  3. Darbui su studentais vadovaujant kursiniu bei baigiamuju darbu rengimui, darbu vertinimo metu, kasdi
  4. Studentams rekomenduoju rasant KD, Magistrinius, referatus ir pan.
  5. Studentų rengimui, kad anketas išmoktų sudarinėti reisingai
  6. Laisvalaikiui
Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą