Demografinių veiksnių įtaka skirtingų prekių kategorijos kainos suvokimui (1)
Sveiki, esame Vilniaus universiteto ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto trečio kurso studentai. Šiuo metu atliekame tyrimą - "kaip demografiniai veiksniai daro įtaką skirtingų prekių kategorijos kainos suvokimui ir ketinimui pirkti", kurio tikslas nustatyti ir įvertinti emocinį vartotojų atsaką į skirtingus prekių aprašymus ir ištirti jų ryšį su kainos suvokimu. Apklausa yra anoniminė. Apklausos rezultatai bus skelbiami tik apibendrintai ir naudojami tik mokslo tikslams. Atsakydami į klausimus, pažymėkite tą atsakymą, kuris labiausiai atitinka Jūsų nuomonę.
Prie kiekvieno būdvardžio pažymėkite laukelį skalėje, kuris tiksliausiai atspindi jūsų emocijas ir mintis perskaičius šį prekės aprašymą.
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
Įvertinkite savo požiūrį į prekės aprašyme pateiktą kainą.
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
Pažymėkite jūsų nuomonę geriausiai atspindintį atsakymo variantą į žemiau pateiktus klausimus.
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
Prekės aprašymas
Prie kiekvieno būdvardžio pažymėkite laukelį skalėje, kuris tiksliausiai atspindi jūsų emocijas ir mintis perskaičius šį prekės aprašymą.
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
Įvertinkite savo požiūrį į prekės aprašyme pateiktą kainą.
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
Pažymėkite jūsų nuomonę geriausiai atspindintį atsakymo variantą į žemiau pateiktus klausimus.
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
Jūsų lytis
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
Jūsų amžiaus grupė
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti