Dėkingumo ir pasitenkinimo įtaka teigiamiems vartotojų atsiliepimams socialinėse medijose

Sveiki, 

Esu Sigita Kiršė, Vilniaus universiteto, Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto, Rinkodaros krypties doktorantė. 

Kviečiu Jus užpildyti anketą mano atliekamam moksliam tyrimui. Anketa yra visiškai anoniminė, jūsų atsakymų negalėsiu matyti nei aš, nei kas nors kitas-

visų atsakymų duomenys bus matomi apibendrintai ir naudojami išskirtinai mokslinio tyrimo tikslu. 

Jūs esate:

Jūsų amžius

Jūsų išsilavinimas

Einant į darbo pokalbį jus aptaškė pro šalį važiuojantis automobilis. Vėluotumėte, jei grįžtumėte namo persirengti, todėl užsukote į nedidelę drabužių parduotuvę pakeliui, tikėdamiesi greitai nusipirkti drabužių pamainą. Pardavėjui trumpai nupasakojus situaciją, jis suskumba versti parduotuvės lentynas, greitai suranda jums naujus drabužius. Suprasdamas jūsų situaciją, pasisiūlo pasaugoti jūsų šlapius drabužius kol grįšite iš darbo pokalbio.

Kokie charakterio bruožai jums būdingi?

Kurie teiginiai labiausiai jums būdingi?

Kurie teiginiai labiausiai atitinka jūsų nuomonę?

Einant į darbo pokalbį jus aptaškė pro šalį važiuojantis automobilis. Vėluotumėte, jei grįžtumėte namo persirengti, todėl užsukote į nedidelę drabužių parduotuvę pakeliui, tikėdamiesi greitai nusipirkti drabužių pamainą. Pardavėjui trumpai nupasakojus situaciją, jis suranda jums naujus drabužius, tačiau jums paprašius pasaugoti šlapius drabužius kol grįšite iš darbo pokalbio, jis mandagiai atsisako.

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą