DARBUOTOJO IR VALSTYBĖS TARNAUTOJO ATLEIDIMO IŠ PAREIGŲ DARBDAVIO INICIATYVA YPATYBĖS
Čia galite parašyti pastabas ar savo nuomonę apie valstybės tarnautojus ir/ar apie darbinius santykius susiklostančius pagal darbo sutartį
.
taip
nelygus teisinis reglamentavimas
hfgh
Neturiu pastabų
-
Šita Jūsų pateikta užduotis nesukonkretinta, neaišku ko reikalaujate iš respondento, todėl savo nuomonės ar pastabos neparašysiu.
.
.
Džiaugiuosi ,kad yra darbo kodeksas,kad darbdavys privalo jo laikytis ,kad yra darbo inspekcija ir profsąjungos . Negalima darbdaviams leisti elgtis su darbuotojais kaip su nuosavais vergais.Reikėtų grieštesnių darbo santykių įstatymų.
neturiu
Nieko negaliu komentuoti.
Kaip darbdavys norės, taip ir padarys. Jei darbuotojas nori rasti teisybę - vienintelis kelias teismai. Kurie neapsimoka dėl laiko stokos ir išlaidų dydžio.
Aš manau darbo sutartis ir darbo kodeksas užtikrina mano teisės.
Neturiu komentarų
n/d
be be be
be komentaru
Pastabų neturiu
l
Atleidimas iš darbo, tiek valstybės tarnyboj, tiek privačiam sektoriui, taip pat priklauso nuo darbdavio teisininkų kompetencijos, kurie nepaisant teisinio aspekto kartais yra "priversti" forminti atleidimus dėl darbdavio valios, tipo - paskui tesmas išsiaškins. Iš tikrųjų atleidimas darbdavio iniciatyva iš valstybės tarnybos ar iš privačios sferos turi panašų motyvų - etatų mažinimas, nes kitų priežasčių atleidimui yra nebent asmeninis nepakantumas, bet tai labai retas atvejas. Valstybės tarnyboj etatų skaičius dažniausiai keičiamas daug nelanksčiau, nes etatai paprastai nustatomi ministerijų ar sav. tarybų lygiu, todėl jų keitimas (mažinimas ar didinimas) labai apsunkinamas. Išvada - valstybės tarnyboj darbuotojų atleidimas darbdavio iniciatyva yra daug retesnis dalykas, nei privačioj sferoj. Nes privati sfera - atskiri ir ekonomiškai savarankiški, tuo pačiu lankstesni subjektai, kur darbdavys lanskčiau gali reguliuoti darbuotojų skaičių (dėl ekonominės padėties ir pan.), tuo pačiu ir atleidimo pagrįstumą. Valstybės tarnyboj atleidimas daug sudėtingesnis procesas, kadangi darbuotojų atleidimas turi būti pagrįstas etatų mažinimu pagal aukštesnio pagal pavaldumą subejkto sprendimą. Bučkis.
viskas yra gerai. Kuo maziau sutarciu tuo paprasciau. 1 gera nei 30 nereiksmingu.
Valdžia turi tarnauti žmogui o ne atvirkščiai.
Valstybė, sudarydama sutartį su darbuotoju, turi užtikrinti saugias darbo sąlygas, atlyginimą už darbą, socialines garantijas, tačiau sutartyje turi būti numatyta ir asmeninė atsakomybė už padarytas neteisėtas veikas. Jei valstybės tarnautojas yra padaręs grubių nusižengimų bei nuostolių, išeitinių kompensacijų dydis ir mokėjimas tokiu atveju turėtų būti sprendžiamas atskirai.
Kol nesusidūriau, tol konkrečios nuomonės neturiu.
pastabų neturiu
Sunku apibrėžti nuomonę apie valstybės tarnautojus, jeigu nežinai kokios jų pareigos.
p
Be komentaru.
.
Neturiu komentaru
:*
Reikia turėt labai gera advokatą jei nori laimėt teisme prieš darbdavį ir, kad iš darbdavio tau priteistu visas tau priklausančias išeitines. O kitaip tai yra beviltiška...
nera
Neturiu pastabų
fg
Darbdavys visada suras priežasčių, dėl kurių galima atleisti darbuotoją.
darbiniai santykiai geri.
nesu susidyręs.
m
.
darbo sutartys yra netinkamai formuluojamos, ir pažeidžia darbuotojo teises
nėra pastabų
pastabų neturiu
ajkdhasjdgxbasj
:)
neturiu pastabų
valstybės tarnautojų darbu nesu visiškai patenkinta. Kartais atrodo, kad įėjus į bet kurios įstaigos kabinetą pasijunti kaip tarybinių laikų klerkų kabinete.
-
Biurokratija visiška
-
Neturiu pastabų
Valstybės tarnautojai turi didesnes garantijas, nei dirbantys pagal darbo sutartis subjektai