Darbo biržos elektroninių paslaugų kokybė ir vartotojų pasitenkinimo tyrimas

Tyrimo rezultatai bus naudojami bakalauro darbui apie e. paslaugu efektyvuma Lietuvoje, konkreciai bus analizuojami darbo biržos teikiamu e. paslaugu kokybe bei vartotoju pasitenkinimas jomis.
Rezultatai yra viešai prieinami

Amžius

Lytis

Išsimokslinimas

Ar kada naudojotės elektroninėmis darbo biržos paslaugomis?

Jei nesinaudojote Lietuvos darbo biržos elektroninėmis paslaugomis, nurodykite kodėl?

Ar registracija darbo biržos internetiniame puslapyje padėjo įsidarbinti?

Kaip jūs vertinate elektronines viešąsias paslaugas darbo biržos internetiniame puslapyje? ( vertinkite skalėje nuo 1 iki 10, kur 1 – labai blogai, 10 – labai gerai):

12345678910
CV sūkurimas
Darbo vietų paiėška
Registracija darbi biržoje
Pažymų užsakymas
Dalyvavimo laiko priemonėse peržiūra
Informacija apie išmokas
Apsilankymo laiko keitimas
Paieškos parametrų išsaugojimas
Patikusių darbo vietų išsaugojimas
Naujienų užsakymas

Kiek dažnai naudojates darbo biržos elektroninėmis paslaugomis? ( vertinkite skalėje nuo 1 iki 10, kur 1 – nenaudoju, 10 – labai dažnai):

12345678910
CV sūkurimas
Darbo vietų paiėška
Registracija darbo biržoje
Pažymų užsakymas
Dalyvavimo laiko priemonėse peržiūra
Informacija apie išmokas
Apsilankymo laiko keitimas
Paieškos parametrų išsaugojimas
Patikusių darbo vietų išsaugojimas
Naujienų užsakymas

Kaip Jūs vertinate darbo biržos el. paslaugas kokybės atžvilgiu? ( vertinkite skalėje nuo 1 iki 10, kur 1 – žemiausias vertinimas, 10 – aukščiausias vertinimas):

12345678910
Grafinė kokybė ( tekstas įskaitomas,simboliai atpažįstami, grafinė išraiška patraukli)
Aiškumo kokybė ( svetainėje viskas aiškiai išdėstyta )
Informacijos kokybė ( informacija atnaujinta, lengvai suprantama, tiklsli, svarbi )
Naudojimosi lengvumas ( svetainėje lengva naviguoti, rasti reikiama informaciją )
Techninė kokybė ( svetainė visuomet veikia, greitai užsikrauna, duomenų perdavimas stabilus )
Emocinė nauda ( naudotis svetaine yra malonu, skatina naudoti ja ir kitą kartą )

Ar turite pasiūlymų, kaip patobulinti Lietuvos darbo biržos el. paslaugas, kad šios taptų efektyvesnės?