Darbo biržos elektroninių paslaugų kokybė ir vartotojų pasitenkinimo tyrimas
Ar turite pasiūlymų, kaip patobulinti Lietuvos darbo biržos el. paslaugas, kad šios taptų efektyvesnės?
Neturiu.
Kad jos bent jau veiktu!!! Nes atrodo, jog padarytos tik uzdeto pliuso delei.
Šiek tiek mažiau emocijų mes esma visi pavargę. Šypsokimės.
Sveiki,
norėčiau užsiminti apie :
1. E.paslaugų - Mano CV skiltyje - galėtų būti Motyvacinio laiško skiltis..Jos nėra niekur. Nors pvz. CV.lt portalas..turi šią skiltį, Motyvacinių laiškų pavyzdžiams išsaugoti. Tai yra l.patogu, kai siunti darbdaviui ''Pageidavimą darbui''.., kuriame Motyvacinis laiškas yra būtinas.., ir jei jo nesi išsaugojęs niekur , tenka jį kurti ir gaišti laiką..,, tai užmuša.
Laimei, kai siunčiu kokį nors pageidavimą darbui (Lietuvos darbo biržos internetiniame puslapyje), turiu išsisaugojęs savo Motyvacinio laiško kopiją CV.lt portale.., ir tik iš ten jį galiu nukopijavęs įdėti i Lietuvos Darbo biržos portalo (kuriame kažkodėl nėra kur tą Motyvacinio laiško kopiją laikyti)..''Pageidavimo darbui'' langą.
2. Kitas niuansas - kai siunti darbdaviui tą ''Pageidavimą darbui''..- niekas to išsiuntimo nefiksuoja! Viršuje lango tik tam kartui užsidega užrašas, kad jūsų pageidavimas sėkmingai nusiųstas.. Tačiau pačiame CV puslapyje vėliau nesimato jokios informacijos apie išsiustų ''Pageidavimų darbui'' kiekį ir laiką, kas yra l.svarbu pačiam vartotojui.., juk kitą dieną, ar po savaitės užėjęs i savo CV psl. tu gi neprisiminsi..kur, kiek ir kam ką siuntei.. Ypač, jei pageidavimų darbui turi susikūręs virš 10.., ir per savaitę išsiunti po kelis pageidavimus darbui į darbdavio e-mailą per Lietuvos darbo biržos elektroninį psl. Man pvz. - tai labai kliūna..kartais net nežinai..- siuntei tu tam darbdaviui savo pageidavimą darbui, ar ne. Tokiais atvejais, aišku..siunti vėl..ir galimi atvejai..na, kad darbdavis gauna po kelis tuos pačius CV..Na, nieko tokio..- tik kvailai gali atrodyti kai kuriuose situacijose.
Galėtu būti taip pat.. - informacija vartotojui, jo CV puslapyje..- ar gavo jo nusiųstą Pageidavimą darbui tas darbdavys.. Kaip būtų smagu ..matyti šią inormaciją.. Pvz.nusiunti pageidavimą darbui darbdaviui šiandien..- o rytoj .. jau švyti info vartotojo CV puslapyje (kur nors kamputyje varnelė..ar koks kitas ženklukas), kad tipo..- darbdavys sėmingai gavo jūsų laišką..ar pageidavimą.
Na, galima būtų dar ka nors parašyti..bet būtum laimingas.., jei nors į šias mano pastabas kas nors atkreiptų dėmesį..
Iki.
Prieštaravimų neturiu, bet reikėtų į kad darbdaviai įsitrauktų, nes elektroninės paslaugos dėl jų nebus efektyvios
----
Man ji pakankamai gerai sukurta,aiškiai ir lengva viską surast ir suprast.
Kreiptis į inovatyvius interneto sistemų ir svetainių kūrėjus. Puslapiai atrodo labai nelankstūs, griozdiški, grafika ir navigacija atstumiantys, viskas persmelkta neprofesionalumu.
Isamus metu cenzas,manau kad darba susirasti vyresniems ira prastas.Perziureje cv atsakymo jokio nors turetu buti delko ir kodel.neskelbiama norint igyti kaskoki darba turetu buti apmokymai nors kokie,nevisi gali buti visu ranku meistrai.Dirbti ira norinciu daug,galimybiu nesuteikiama jas isisavinti.
Siūlau padaryti taip, kad vartotojui tarkim pildant CV būtų leista pačiam įrašyti norimus terminus, o ne tai daryti per paiešką, nes tokiu budu įvedinėjant duomenis ne visada galima rasti tinkamą terminą vartotojui.
bedarbis pats galėtu užsiregistruoti pas jam paskirta specialista nevykstant į teritorinę darbo biržą
-
Sorry, negaliu ivertint paslaugu kokybes ir kt., nes tikrai neteko dalyvauti tame... =D
niekad nesinaudojau todel neturiu ka pasiulyti tobulinimui
Pirmiausia reikia patobulinti šią apklausos anketą, nes yra nemažai metodinių klaidų
Pastovus atnaujinimas navigacijos sistemos.
palengvinti svetainės naudojimąsi apskritai, t.y. suvokimą, dėti tikslesnę informaciją, palengvinti cv kūrimą ir pan.
Netiksliai nurodomi darbdavio reikalavimai.
grafinio vaizdo tobulinimas yra būtinas. Įsijungus svetainę užtrunka ilgokai surasti reikiamą nuorodą. Trūksta kontaktų: nėra nurodyta asmeninių konsultantų el.paštų.
truputį stebina keli klausimai- "kiek dažnai naudojatės" - atsakymas "registracija"- man atrodo kad visi tai naudoja tik vieną kartą, o vėliau paprasčiausiai prisijungia. Antra- apie naršymo malonumą- tikrai nemanau kad kažkas iš malonumo registruojasi ir naršo ten...
Pildant savo CV anketą pasigedau bankrutavusiu ar tiesiog užsidariusių įmonių sąrašo. Kadangi dirbau tik įmonėse, kurios užsidarė ar bankrotavo, negalėjau užpildyti savo patirties skilties ir teko palikti tuščius laukelius, nors patirties ir turėjau nemažai. (pildžiau metų pradžioje - galbūt dabar jau veikia : )
Kol kas neturiu jokiu pasiulymu.
Labai dažnai skelbiamos darbo vietos jau yra užimtos. Iš to seka, kad siųsdamas savo CV gaišti savo laiką, tikiesi pokalbio su darbdaviu, apsiriboji siūlomu darbu ir sužinau, kad pareigos jau užimtos nors konkursas dar nesibaigęs. Nėra sutvarkyta skelbiamų darbo vietų kontrolė ir informacija apie pasikeitimus. Darbi biržoje dar nei karto nesu gavęs nukreipimą link to ko aš ieškau. Visas įsidarbinimo procesas yra tik mano iniciatyva. Net baigę biržos mokymus asmenys darbų neranda ir vėl eina į mokymus, kad gautų išmokas, stipendijas, maitinimą. Manau, kad šiuo metu darbo birža yra naudinga tik dėl sveikatos draudimo ir jos mokamų išmokų. Klausimai dėl darbo yra labai silpnai sprendžiami.
Suųgalvokit paprastesni varianta, nes baigus 2 aukštuosius, sudėtinga sistema
El paslaugos aiskios kai kalbama apie ieskancius darbo Lietuvos gyventojus.
Taciau el paslaugos verslui - nauju darbo vietu registraciija pakankamai komplikuota, sudetinga.
Nelabai ką galėčiau ir patarti - tik tiek, kad būtų gerai, jog būtų ne žemėlapis, o įprasta miestų pasirinkimo sistema.
Beje, komentaras šios anketos autorei - nepykite, bet nelabai logiškai sukurti apklausos klausimai, tiksliau, kai kurie atsakymų variantai netinkami pateiktam klausimui. Bet kuriuo atveju, linkiu sėkmės, tikiuos, anketa ką nors naudingo išsiaiškinsite :)