Dailės terapijos taikymo galimybės priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdyme

Gerbiamas respondente,

Esu Klaipėdos universiteto socialinių ir humanitarinių mokslų fakulteto vaikystės pedagogikos studijų programos III kurso studentė Irina Falitar. Atlieku apklausą kursiniam rašto darbui, kuria siekiu identifikuoti dailės terapijos taikymo galimybes priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdyme. 

Ši anketa yra anoniminė. Jūsų pateikti atsakymai padės identifikuoti dailės terapijos taikymo galimybes priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdyme. Dėkoju už Jūsų laiką, bendradarbiavimą. 

Dailės terapijos taikymo galimybės priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdyme

Koks yra jūsų amžius?

Koks yra jūsų pedagoginio darbo stažas?

Kaip dažnai pastebite šias priešmokyklinio amžiaus vaikų individualias ypatybes grupėje?

Kaip sekasi vaikams įveikti priešmokyklinio amžiaus tarpsnio uždavinius?

Pažymėkite reiškinių intensyvumą priešmokyklinėje grupėje?

Kokiais būdais dažniausiai sužinote apie vaiko vidinius išgyvenimus, nuotaikas?

Kaip dažnai laisvo laiko metu vaikai patys renkasi piešti?

Kokį elgesį dažniausiai pastebite vaikams piešiant?

Ar pastebėjote, kad vaikai kurie dažnai piešia, domisi dailės priemonėmis pasižymi tokiomis savybėmis?

Kokie būna jūsų veiksmai po dailės terapijos užsiėmimo?

Susėdame į ratą, aptariam piešinius, atskiras piešinių detales, spalvas

    …Daugiau…

    Kaip dažnai taikote dailės terapijos priemones grupėje?

    Kokiais tikslais taikote dailės terapijos priemones?

    Kitas variantas

      …Daugiau…

      Kokią reikšmę turi dailės veikla asmenybės vystymuisi svarbioms sritims?

      Kokios priežastys trukdo dažniau taikyti dailės terapijos užsiėmimus priešmokyklinio amžiaus vaikams?

      Kitas variantas

        …Daugiau…

        Kurioms grupėms labiausiai reikalingas dailės terapijos specialistas ikimokyklinio ugdymo įstaigose?

        Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą