Useririnafalitar
Vieša
Pranešti

Dailės terapijos taikymo galimybės priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdyme

Gerbiamas respondente,

Esu Klaipėdos universiteto socialinių ir humanitarinių mokslų fakulteto vaikystės pedagogikos studijų programos III kurso studentė Irina Falitar. Atlieku apklausą kursiniam rašto darbui, kuria siekiu identifikuoti dailės terapijos taikymo galimybes priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdyme. 

Ši anketa yra anoniminė. Jūsų pateikti atsakymai padės identifikuoti dailės terapijos taikymo galimybes priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdyme. Dėkoju už Jūsų laiką, bendradarbiavimą. 

Pic
Koks yra jūsų amžius?
Koks yra jūsų pedagoginio darbo stažas?
Kaip dažnai pastebite šias priešmokyklinio amžiaus vaikų individualias ypatybes grupėje?
Kaip sekasi vaikams įveikti priešmokyklinio amžiaus tarpsnio uždavinius?
Pažymėkite reiškinių intensyvumą priešmokyklinėje grupėje?
Kokiais būdais dažniausiai sužinote apie vaiko vidinius išgyvenimus, nuotaikas?
Kaip dažnai laisvo laiko metu vaikai patys renkasi piešti?
Kokį elgesį dažniausiai pastebite vaikams piešiant?
Ar pastebėjote, kad vaikai kurie dažnai piešia, domisi dailės priemonėmis pasižymi tokiomis savybėmis?
Kaip dažnai taikote dailės terapijos priemones grupėje?
Kokią reikšmę turi dailės veikla asmenybės vystymuisi svarbioms sritims?
Kurioms grupėms labiausiai reikalingas dailės terapijos specialistas ikimokyklinio ugdymo įstaigose?

Anketos meniu

Rezultatų analizė

X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.

Atsakymų trukmė sekundėmis

Anketos statistika

Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
ŠiandienViso
Peržiūrėjimų0801
Atsakymų070

Žinutė anketos autoriui

Kita anketa »