Būsimų ir esamų muzikos mokytojų improvizavimo gebėjimų taikymas muzikos pamokoje - kopija

Ar reikalinga muzikinė improvizacija muzikos pamokose? Kiek ir kodėl?

  1. Tikrai reikalinga.
  2. Taip. Nes taip vaikams leidžiame pasireikšti, jų kūrybai, saviraiškai, individualumui, ir taip mokiniai skatinami kritiškai mąstyti.
  3. Tai yra labai rizikinga. Ypač jeigu klasėje mokiniai yra linkę triukšmauti. Tačiau jeigu ne, tada reikalinga. Mokiniai galėtų save išreikšti, savo jausmus, tuo pačiu galėtų taip komunikuoti, dirbti kartu.
  4. Taip, nes ji lavina vaikų ir pačio mokytojo vaizduote sudarinėjant ir atliekant improvizacines užduotys.
  5. Taip, mokantis muzikos improvizacijos ugdoma klausa, kūrybiškumas, spontaniškumas
  6. Reikalinga, net paprastą daina su vaikais dainuojant reikia stengtis padaryti ją kuo įdomiau: pridedant kelis papildomus balsus, instrumentus, dainuoti solo, duetu ar pan.
  7. Jei, tu nori mokyti vaikus improvizuoti, tu turi būti geras pavyzdys vaikam. Jei neišeina suorganizuoti pamokos plano arba kitos aplinkybės sugadina pamokos planą, tai yra puiki metodinė priemonė, išsisukti iš prastos pamokos situacijos.. PAvyzdžiui.: dingus elektrai moykloje, galima taikyti improvizacinę pamokos formą kaip.: ritminės improvizacinės plojimo užduotys ir panšiai. Improvizacija, gali būti ne tik kaip lavinimo forma, bet kartu ir puikus metodas, kurį galima taikyti susiklosčius nepalankiom pamokos aplinkybėm.
  8. Truputį reikalinga, vaikai mokytusi spontaniškos minčių raiškos, raiškos tobulinimo, drąsiau reikštų savo idėjas.
  9. Taip, svarbu. Dažnai, lavina vaikų kūrybiškumą
  10. Reikalinga, bet nevisada ir ne su visais.
  11. Reikalinga daug
  12. Truputį, bet pastoviai. Tai turi tapti įpročiu. Kaip skaičiuotuvas. Jei mokiniai niekad nemokės daugybos lentelės ir tik su juo galės skaičiuoti. Kas bus kai teks mąstyti pačiam "out of the box". Be natų ar kūrinio atmintyje jis negalės nieko pagroti. Juk žmogus ne kompiuteris. Žmogus yra kūrėjas.
  13. Kaip ir minėjau svarbu, nes gali atskeiti mokinio sugebėjimus, kadangi kartais kai kurios muzikinės įprastos veiklos nuslopina, vaiko improvizacinines idėjas.
  14. manau kad labai reikalinga. vaikai skatinami atsipalaiduoti, nebijoti klysti, jie pradeda suprasti, kad ne viskam reikalingos taisyklės ir tai kad nevisada jų reikia laikytis.
  15. Ji lavina vaikų kūrybiškumą, gebėjimą staigiai reaguoti į situacijas, gebėti kurti meną be pasiringimo, konkrečių laiku, kas labai aktyvina smegenų veiklą.
  16. Reikalinga. Tai pramoga mokiniams. Taip pat būtina pinėti kad tai padeda mokiniams suprasti kuriose srityse dar reikėtų padirbėti.
  17. Reikalinga, muzika vaikams gali būti kaip priemonė kuri padėtų jiems išgyventi sunkumus, išreikšti jausmus, tam kad vaikai tai suprastų, reikia jiems parodyti kas yra improvizacija ir kokius vaisius ji duoda (geresnė emocinė būsena, geresnė nuotaika, išsilaisvinimas).