Biurokratijos lygio įvertinimo anketa

19. Jei galėtumėte padaryti vieną dalyką, kuris sumažintų biurokratiją Jūsų organizacijoje, kas tai būtų?

  1. Retintume ataskaitų pateikimo laiką pvz.: vietoj karto per savaitę, kartą per mėnesį ar dar rečiau, nes ataskaitų paruošimas ir duomenų joms surinkimas atima labai daug laiko.
  2. neturiu nuomonės
  3. Popierinių dokumentų tvritinimo atsisakymas - derinimas virtualioje erdvėje
  4. -
  5. Būtų panaikintas popierinių dokumentų pasirašymas. Žymiai greitesnis ir produktyvesnis būdas naudoti e-parašus ir panašias priemones.
  6. -
  7. neįmanoma vienu veiksmu pakeisti, biurokratija įmonėje manau jau prilygsta valstybinių įmonių biurokratijai, reikia viską griauti ir iš naujo dėlioti struktūrą ir procesus, atsakomybes samdomų darbuotojų už priimtus sprendimus. Tik savininkas pats gali tokį procesą vykdyti ir kontroliuoti ar samdyti iš išorės asmenis/firmą kas yra rizikinga. Samdomi darbuotojai biurokratijos nesumažins, jie nesuinteresuoti arba bus suinteresuoti tiek, kad gali pakenkti įmonei. Viskas savininko(ų) rankose.
  8. atsisakyčiau bent kelių kontrolės padalinių
  9. Padaryčiau ekspermentą, nuimčiau šiek tiek veiklos kontrolės ir pažiūrėčiau kokie rezultatai ar geresni ar blogesni.
  10. Nereikėtų daryti ataskaitų kiekvieną savaitę