Sumažinti klasikinės biologijos kiekį: užtektų vieno semestro supažindinti su zoologija ir vieno semestro su mikologija ir botanika. Klasikinės biologijos panaikinti visai nereikėtų, nes dalis baigusiųjų dirbs su augalais, gyvūnų audinių kultūrom ir apie tai reikia turėti bendrą supratimą. 1 semestre psichologiją dėstant reiktų labiau akcentuoti neurologijos, biochemijos tyrimus, kurie susiję su psichologija vietoj to, kad dėstyti asmenybės teorijas. Kita vertus, socialinę psichologiją psichologijos dalyke galima net plačiau dėstyti, nes tai labai svarbus bendras dalykas: kad ir kur dirbsi teks bendrauti su kitais žmonėmis, susidurti su kitomis nuomonėmis, išmokti pateikti savo rezultatus, juos ginti bei suprasti kitų rezultatus. Mokslas šiuo metu vykdomas mokslininkų grupių, tad svarbu, kad kolektyvas būtų kuo darnesnis, tad psichologijos pagrindų supratimas ir gebėjimas praktiškai taikyti praverstų, o ne žinios apie kažkieno sugalvotas teorijas. 1 semestre bendrosios ir analizinės chemijos metu būtų galima plačiau supažindinti su spektrometrija, chromatografija. Matematika yra reikalinga lavinti loginiam mąstymui, vystyti gebėjimą spręsti problemas, bet ją būtų galima labiau pritaikyti dalykui, t.y. dėstyti daugiau biologinės matematikos, matematinės analizės, dar matematikos susijusios su bioinformatikos skaičiavimais, biochemija, pvz.: su erdviniu molekulių išsidėstymu. Matematiką reiktų dėstyti trumpiau: 3 semestrus vietoj 4, kaip yra dabar. Organinė chemija labai platus dalykas ir vertėtų ją išskleisti į 2 semestrus (kaip yra biochemikams), kad labiau suvokti sąveikas tarp biomolekulių. Biologijos praktiką 2-3 semestre būtų naudinga pakeisti, kad ir trumpesne, bet praktika biotechnologijos ar biochemijos įstaigose, pvz "Thermo Fisher Scientific" ar mokslo institutuose. Dabar labai trūksta praktikos "į temą", kuri būna tik kurso pabaigoje, tad toks pakeitimas būtų labai geras. Fizikinės ir koloidų chemijos galima atsisakyti, o pagrindinius fizikinius chemijos aspektus išdėstyti per organinę chemiją. Bendroji ekologija taip pat nereikalinga. 8 semestre geriau atsisakyti laisvo dalyko ir vietoj jo praktikos trukmę pailginti iki 8 kreditų, nes laisvas dalykas blaškys ir trukdys geriau paruošti bakalauro darbą, o vietoj to laisvą dalyką padaryti 3-iame semestre. Viename iš pirmųjų semestrų taip pat būtų naudinga padaryti dalyką, kurio metu būtų supažindinama su skirtingų laboratorijų veikla, atliekamais tyrimais ir vėliau studentui būtų lengviau specializuotis. Taip pat dar reiktų pridėti dalyką apie Ląstelės signalus (cell signaling), nes tai labai svarbu būtent molekulinėje biologijoje ir šiek tiek profesinės praktikos padaryti jau 7-tame semestre.
Apmokęstinti studijas; kuo
greičiau.
Reiktų įvertinti kiek galima
reikalauti iš studentų. Jie
paroje turi taip pat tik 24
valandas. Taip pat manau, kad
grįžtantieji iš akademinių
negali grįžti ir pretenduoti į
nemokamą vieta bei stipendiją,
mat dažnai gydytojo pažyma yra
susiveikiama.
Čia reiktų vyriausybei siūlyti
perskaičiuoti valstybės
biudžeto dalį, skiriamą
studijos, svajuko drabmlionės...
Pakeisti studiju programa.
Destomus dalykus paskirstyti
taip, kad mokytis butu nors
kiek lengviau, t.y. nesugrusti
siunkiausiu dalyku i vienus metus
no comment
uz moksla galetu moketi visi
studentai bet ta suma
neturetu but tokia
milziniska... galetu visi
studentai but dalinai
valstybes finansuojami.
Mokejimas uz moksla turi tik
dvi ir visiskai krastutines
vertes: arba moka nezmoniskai
daug uz moksla arba nemoka
nieko. Galetu visi studentai
moketi, taciau kad ta suma
atitiktu zmoniu galimybes!
Atsizvelgiant i specialybes
specifiskuma pakoreguoti
destomu dalyku intensyvuma,
t.y. sumazinti demesi i
bendro issilavinimo dalykus
(palengvinti ju programa ir
atsiskaityma), bei pagilinti
specialybinius dalykus,
daugiau demesio skirti jiems.