BENDROJO UGDYMO ĮSTAIGŲ VADOVŲ POŽIŪRIO Į SPECIALIŲJŲ UGDYMOSI POREIKIŲ VAIKŲ IR ŠVIETIMO PAGALBOS JIEMS UŽTIKRINIMO TYRIMAS

10. Kaip jūs siūlote tobulinti specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų ugdymą?

  1. Didesnė galimybe mokyti vaikus individualiai.
  2. Didinti finansavimą, didinti švietimo pagalbos specialistų etatus ugdymo įstaigose
  3. Daugiau pagalbos mokytojams iš specialistų, kadangi 5-8 klasėse mokosi po 30 mokinių
  4. nežinau
  5. kuo daugiau suteikti pagalbos specialistams valandų su mažesniu skaičiumi privalomųjų specialiųjų poreikių mokinių, nei yra dabar nustatyta.
  6. Pirmiausia keisti požiūrį į spec. poreikių vaikus, skirti daugiau dėmesio jų visapusiškam ugdymui.
  7. nedidelę dalį vaikų ugdyti specialiose įstaigose
  8. kurti metodikas, skirti lėšų metodinėms priemonėms, kurti galimybes kiekvienam vaikui ugdytis pagal galimybes, pripažinti, kad socializacija gali būti sparti ir lėta
  9. individualus darbas
  10. Daugiau individualaus dėmesio, atkreipiant dėmesį į kiekvieno vaiko galias. Pedagogų bendravimas ieškant geriausių mokymo metodų kiekvieno vaiko įgalinimui.