Bendradarbiavimas su mokytojais anketa tėvams

Gerbiami priešmokyklinio amžiaus vaikų tėvai,                                                     

Esu Klaipėdos universiteto Socialinių ir humanitarinių mokslų fakulteto Pedagogikos katedros Socialinės pedagogikos magistrantūros studijų programos studentė Lina Černeckienė. Šiuo metu atlieku tyrimą, kurio tikslas – atskleisti tėvų požiūrį į bendradarbiavimo su mokytojais reikšmę bei galimybes, padedant priešmokyklinio amžiaus vaikams spręsti tarpusavio bendravimo sunkumus. Apklausa yra anoniminė (joje nereikia rašyti nei vardo, nei pavardės). Jūsų, kaip tyrimo dalyvių anonimiškumas yra garantuojamas. Surinkti tyrimo duomenys bus naudojami rengiant mokslines išvadas bei praktines rekomendacijas magistro baigiamajame darbe.

Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus ir anketai skirtą laiką!

Rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų amžius (parašykite metų skaičių)

2. Jūs esate vaiko:

3. Jūsų išsilavinimas

4. Jūsų 󠄁 profesinės veiklos sritis:

5. Jūsų nuomone, tėvų ir mokytojų bendradarbiavimas ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikus yra (galite pažymėti kelis atsakymų variantus):

6. Įvertinkite 5 balų skalėje teiginius tėvų ir mokytojų bendradarbiavimą priešmokyklinio ugdymo įstaigoje (5-visiškai sutinku, 1- visiškai nesutinku).

12345
Tėvai informuojami apie vaikų tarpusavio bendravimo sunkumus
Priešmokyklinio ugdymo įstaigoje organizuojami seminarai, diskusijos tėvams vaikų tarpusavio bendravimo sunkumų klausimais.
Tėvai aktyviai dalyvauja sprendžiant vaikų tarpusavio bendravimo sunkumus
Ugdytinių tėvai teikia pasiūlymus vaikų tarpusavio bendravimo sunkumų sprendimo gerinimui

7. Kodėl, Jūsų nuomone, tėvų ir mokytojų bendradarbiavimas yra reikšmingas ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikus ugdymo įstaigoje? (Pažymėkite kiekvieną teiginį, ir/ar parašykite savo atsakymo variantą kur 5 – visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku).

12345
Bendradarbiavimas labiau suartina tėvus ir pedagogus
Bendradarbiavimas padeda geriau pažinti ugdytinį
Bendradarbiavimas lemia vaikų ugdymosi sėkmę
Bendradarbiavimas turi įtakos vaikų pozityviam elgesiui
Bendradarbiavimas svarbus sprendžiant vaikų tarpusavio bendravimo problemas

8. Kokius vaiko tarpusavio bendravimo sunkumus Jūs dažniausiai įžvelgiate? (Pažymėkite kiekvieną teiginį, ir/ar parašykite savo atsakymo variantą kur 5 – visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku).

12345
Silpni bendravimo įgūdžiai
Sunkumai suvokiant savo ir kitų emocijas
Sunkumai valdant savo ir kitų emocijas
Tolerancijos kitiems vaikams stoka
Emocijų raiškos sunkumai
Nenoras bendrauti ir bendradarbiauti

9. Jūsų nuomone, kas labiausiai lemia priešmokyklinio amžiaus vaikų tarpusavio bendravimo sunkumus? (Pažymėkite kiekvieną teiginį, ir/ar parašykite savo atsakymo variantą kur 5 – visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku).

12345
Vaiko amžius
Vaiko lytis
Vaiko temperamentas
Veiklos pobūdis grupėje, ugdymo įstaigoje
Namų aplinka
Nepakankamas šeimos dėmesys vaiko bendravimo įgūdžiams

10. Kokias bendradarbiavimo su tėvais formas dažniausiai taikomos ugdymo įstaigoje, sprendžiant priešmokyklinio amžiaus vaikų tarpusavio bendravimo sunkumus? (Pažymėkite kiekvieną teiginį, ir/ar parašykite savo atsakymo variantą kur 5 – visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku).

12345
Individualūs pokalbiai
Individualios konsultacijos tėvams
Pokalbiai su ugdytinių tėvais
Tėvų komiteto ar tarybos veikla
Bendros popietės, išvykos
Tėvų susirinkimai
Specialistų (psichologo, soc. pedagogo, kt.) konsultacijos
Tėvų įtraukimas į vaikų grupės veiklas
Bendra tėvų, mokytojų ir vaikų ar visos ugdymo įstaigos bendruomenės veikla

11. Įvertinkite Jūsų domėjimąsi vaikų tarpusavio bendravimo problemomis priešmokyklinio ugdymo įstaigoje?

12. Jūsų nuomone kokie veiksniai labiausiai trukdo tėvų ir mokytojų bendradarbiavimui sprendžiant vaikų tarpusavio bendravimo sunkumus?

13. Jūsų nuomone, kokie veiksniai lemia sėkmingą tėvų ir mokytojų bendradarbiavimą sprendžiant vaikų tarpusavio bendravimo sunkumus? (Pažymėkite kiekvieną teiginį, ir/ar parašykite savo atsakymo variantą kur 5 – visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku).

12345
Geri tėvų ir mokytojų tarpusavio santykiai
Atviras ir nuoširdus bendravimas
Susiformavusi grupės tėvų bendruomenė
Tėvų domėjimasis vaikų tarpusavio bendravimo klausimais
Mokytojų noras bendrauti bei bendradarbiauti su vaiko tėvais
Keitimasis informacija, žiniomis ir pasiūlymais, kaip padėti priešmokyklinio amžiaus vaikams spręsti tarpusavio bendravimo sunkumus
Ugdymo įstaigos specialistų dalyvavimas tėvų ir mokytojų bendradarbiavimo procese

14. Jūsų nuomone, kaip galima gerinti tėvų ir mokytojų bendradarbiavimą, sprendžiant vaikų tarpusavio bendravimo sunkumus? (Galite pažymėti kelis atsakymų variantus ir/ar parašyti savąjį).