Bendradarbiavimas su mokytojais anketa tėvams

Gerbiami priešmokyklinio amžiaus vaikų tėvai,                                                     

Esu Klaipėdos universiteto Socialinių ir humanitarinių mokslų fakulteto Pedagogikos katedros Socialinės pedagogikos magistrantūros studijų programos studentė Lina Černeckienė. Šiuo metu atlieku tyrimą, kurio tikslas – atskleisti tėvų požiūrį į bendradarbiavimo su mokytojais reikšmę bei galimybes, padedant priešmokyklinio amžiaus vaikams spręsti tarpusavio bendravimo sunkumus. Apklausa yra anoniminė (joje nereikia rašyti nei vardo, nei pavardės). Jūsų, kaip tyrimo dalyvių anonimiškumas yra garantuojamas. Surinkti tyrimo duomenys bus naudojami rengiant mokslines išvadas bei praktines rekomendacijas magistro baigiamajame darbe.

Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus ir anketai skirtą laiką!

1. Jūsų amžius (parašykite metų skaičių)

  1. 44
  2. 42
  3. 43
  4. 30
  5. 38
  6. 31
  7. 43
  8. 32
  9. 33
  10. 32
…Daugiau…

2. Jūs esate vaiko:

3. Jūsų išsilavinimas

4. Jūsų 󠄁 profesinės veiklos sritis:

Kitas variantas

  1. Transportas
  2. Finansai
  3. niekas
  4. Statybos indžinerija
  5. kita
  6. Logistika
  7. KOMERCIJA
  8. Edukologija
  9. Socialinis
  10. Administracija
…Daugiau…

5. Jūsų nuomone, tėvų ir mokytojų bendradarbiavimas ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikus yra (galite pažymėti kelis atsakymų variantus):

6. Įvertinkite 5 balų skalėje teiginius tėvų ir mokytojų bendradarbiavimą priešmokyklinio ugdymo įstaigoje (5-visiškai sutinku, 1- visiškai nesutinku).

7. Kodėl, Jūsų nuomone, tėvų ir mokytojų bendradarbiavimas yra reikšmingas ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikus ugdymo įstaigoje? (Pažymėkite kiekvieną teiginį, ir/ar parašykite savo atsakymo variantą kur 5 – visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku).

8. Kokius vaiko tarpusavio bendravimo sunkumus Jūs dažniausiai įžvelgiate? (Pažymėkite kiekvieną teiginį, ir/ar parašykite savo atsakymo variantą kur 5 – visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku).

9. Jūsų nuomone, kas labiausiai lemia priešmokyklinio amžiaus vaikų tarpusavio bendravimo sunkumus? (Pažymėkite kiekvieną teiginį, ir/ar parašykite savo atsakymo variantą kur 5 – visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku).

10. Kokias bendradarbiavimo su tėvais formas dažniausiai taikomos ugdymo įstaigoje, sprendžiant priešmokyklinio amžiaus vaikų tarpusavio bendravimo sunkumus? (Pažymėkite kiekvieną teiginį, ir/ar parašykite savo atsakymo variantą kur 5 – visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku).

11. Įvertinkite Jūsų domėjimąsi vaikų tarpusavio bendravimo problemomis priešmokyklinio ugdymo įstaigoje?

12. Jūsų nuomone kokie veiksniai labiausiai trukdo tėvų ir mokytojų bendradarbiavimui sprendžiant vaikų tarpusavio bendravimo sunkumus?

13. Jūsų nuomone, kokie veiksniai lemia sėkmingą tėvų ir mokytojų bendradarbiavimą sprendžiant vaikų tarpusavio bendravimo sunkumus? (Pažymėkite kiekvieną teiginį, ir/ar parašykite savo atsakymo variantą kur 5 – visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku).

14. Jūsų nuomone, kaip galima gerinti tėvų ir mokytojų bendradarbiavimą, sprendžiant vaikų tarpusavio bendravimo sunkumus? (Galite pažymėti kelis atsakymų variantus ir/ar parašyti savąjį).

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą