Bankų įvaizdžio formavimo problema

11. Jei į 10 kl. atsakėte "Ne", šį klausimą praleiskite, jei "Taip":Jūsų nuomone banko įvaizdis tai:

  1. atsiliepimai apie ji
  2. savais zodziais tai kas leidzia jam tureti stabilia veikla ir lojaliu klientu
  3. tai banko veidas, banko ateitis
  4. Visuomenėje susiformavęs banko paveikslas
  5. visuomenei suformuota nuomone apie banka, taip pat visuma: banko darbuotoju apranga, patalpu interje
  6. profesines zinios, patikimos zinios
  7. Bendras nevalingas ispudis mano galvoje, kuris padead asocijuoti banka su tam tikromis vertybemis
  8. Gera reputacija, pastovumas ir sveikas konkurencingumas.
  9. Kliento įspūdžių visuma, kurią jis usisdaro apie banką
  10. kokybė
  11. Klientų (visuomenės) susidariusi nuomonė apie esamą padėtį (relybę).
  12. Tai auksčiau išvardintų faktorių visumos įvertinimas
  13. suformuotas požiūris apie jį visuomenėje
  14. patikimumas, kapitalo skaidrumas,dydis
  15. BENDTAS ZINIASKLAIDOS IR VISUOMENES SUFORMUOTAS POZIURIS IR ATLISIEPIMAI APIE BANKA
  16. Banko veiklos visuma - informacija apie banką, teikiamas paslaugas, klientų aptarnavimas, paslaugų į
  17. Visuma:patikimumas, el.paslaugos, skyriai, darbuotojų kompetencija, aptarnavimo greitis, patogumas,
  18. Aptarnavimo kultūra, dėmesys klientui
  19. Klientu aptarnavimo principu deklaravimas, informacijos apie save pateikimas
  20. Banko įvaizdis - tai banko reputacija visuomenėje ir bankininkystės sektoriuje, priklausanti nuo ban
  21. Patikimumas ....
  22. Teikiamų paslaugų įvairovė
  23. reputacija, kokia buvo patirtis sudurus su banku.
  24. Paslaugų įvairovė
  25. reklama, strategija, aptarnavimas ir t.t.
  26. Klientas-didžiausia vertybė.Kokybė.Greitis.Aiškumas.Supratingumas.
  27. banko struktūra, teikiamos paslaugos, aptarnavimo kultūra, banko vieša veikla
  28. Patikimumas
  29. Paslaugų įvairovė
  30. geru savybiu sudedamoji charakterisktika
  31. Informacija apie banką
  32. personalas,
  33. Tai banko diferianciatoriai vartotojo pasamoneje
  34. Kokybiškas aptarnavimas, žemi įkainiai, tradicijos, kompetencija, vizija ir savęs pristatymas.
  35. tai pasitelkiant rinkodaros, reklamos ir PR priemones banko sąmoningai formuojamas "pasiūlymas"
  36. Savęs pateikimas visuomenei, reputacija
  37. Banko vieta šalies ūkio sistemoje bei jo atliekamos funkcijos
  38. Kokybiškos paslaugos, nepriekaištingas aptarnavimas
  39. patikimumas
  40. kaip jis save pristato visuomenei,kokias vertybes puoseleja
  41. Prestižas,patikimumas,kokybė
  42. nuomonė, kurią apie banką susidaro visuomenė
  43. aptarnavimo kokybė, kliento poreikių nustatymas (teisingas)
  44. tingiu rasyti ir galvoti.
  45. patikimas bankas, su gera reputacija
  46. Panele magistrante, jau laikas būtų išmokti, kad žodis "sričių" rašomas su i trumpąja.
  47. sukurta vartotoju nuomone apie banka
  48. Ávaizdis yra suprantama, prasminga, daugiau ar maþiau
  49. organizacijos aplinka, tfilosofija, vertybės, jų laikymasis, ritualai papročiai, įvairi atributika:
  50. Aptarnavimas, apranga, darbuotojų žinios, patalpų dekoracijos, kapitalas
  51. tai kaip bankas pristato save klientam
  52. jame dirbantys zmones, bei aptarnavimo kokybe
  53. Suformuota visuomenės nuomonė apie banką
  54. Banko reputacija,
  55. Tai banko sukuriamas įspūdis.
  56. Visuomenės nuomonė
  57. ivaizis, kuris suteikia bankui ypatinga bruoza
  58. kiek pasitikejimo yra linke suteikti klientai?
  59. banko vardas ir dalykai, kurie su juo asocijuojasi
  60. Patikimumas, kompetencija, skaidrumas, kapitalo kilmė.
  61. Patikimumas
  62. gebėjimas perteikti banko viziją klientams
  63. Banko suvokimas žmogaus sąmonėje
  64. Geras klientų aptarnavimas
  65. realybe atitinkanti kokybe
  66. Kliento interesai, Greitis, Kokybė
  67. vertybės ir pozicionavimas klientui
  68. Banko viešųjų ryšių efektyvumas:)
  69. Reklama, patikimumo rodikliai, įvaizdis visuomenėje.
  70. tai jo bendras patrauklumas, kompleksas įvairių jo požymių
  71. sufouojama klientu/paslaugu vartotoju nuomone
  72. susiformavusi žmonių nuomonė, apie tą organizaciją, jos siūlomas paslaugas, paslaugų kokybę ir kt.
  73. reklama sukuria didele dali banko ivaizdzio
  74. taisyklės, nuostatos, reklama, darbo planai, strategijos, aplinka, - viskas, nuo ko gali priklausyti
  75. Visuma banko veiklos kokybe apibudinanciu kriteriju
  76. paslaugų kokybė
  77. Tai banko įgyta reputacija
  78. tai įvairiais būdais (reklama, vieta,pazįstamų nuomuonė ir t.t.) suformuotas įvaizdis
  79. klientu ratas i kuriuos orentuojamasi labiausiai
  80. .
  81. tai, kaip tave vertina ir kokiu laiko klientai ir verslo pasaulis
  82. Visuomenės požiūris, banko konkurentų ir jo bendradarbiavimo partnerių požiūris bei pačių banko darb
  83. reputacija
  84. Banko savęs pateikimas visuomenei, pagrindinių principų nustatymas