Bankinio sektoriaus paslaugų kokybės analizė

Gerbiami respondentai, Esu Kauno Technologijos Universiteto Socialinių mokslų fakulteto verslo administravimo bakalaurė. Šią apklausą atlieku bakalauro baigiamajam darbui. Tyrimo tikslas – išsiaiškinti kas vartotojui daro įtaką renkantis banką, bei suprasti kokiais kriterijais vartotojas vertina paslaugų kokybę. Ši anketa anonimiška. Prašau tinkamus atsakymus apibraukti. Ačiū už Jūsų pagalbą
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar Jūs naudojatės bankų teikiamomis paslaugomis? (Apibraukite Jums tinkamo atsakymo raidę). ✪

2. Jeigu nesinaudojate, tai kodėl? (Atsakius pereikite prie 10 klausimo)

3. Kaip dažnai naudojatės bankų paslaugomis? (Apibraukite Jums tinkamo atsakymo raidę). ✪

4. Kokiomis bankų teikiamomis paslaugomis naudojatės? (Apibraukite jums tinkamų atsakymų raides). ✪

5. Kuriam iš išvardintų bankų teikiate pirmenybę? (Apibraukite jums tinkamą raidę). ✪

6. Kiek laiko esate pasirinkto banko klientas? ✪

7. Kas Jums daro didžiausią įtaką renkantis banką? (Kiekvieną veiksnį įvertinkite pagal svarbumą) ✪

Labai svarbuVidutiniškai svarbuNesvarbu
a. Prekinis ženklas
b. Bankomatų skaičius
c. Mokėjimų, pavedimų ir t.t. įkainiai
d. Įdiegtos naujovės (pvz: grynųjų įnešimo bankomatai)
e. Patogus internetinis bankas
f. Mažos eilės filialuose
g. Populiarumas
h. Patogi vieta
i. Draugų rekomendacijos
j. Reklama

8. Su kokiomis pagrindinėmis problemomis susiduriate naudojantis bankų teikiamomis paslaugomis? (Apibraukite jums tinkamų atsakymų raides) ✪

8.1 Jei pasirinkote kita, tai įvardinkite.

9. Dešimtbalėje sistemoje (kai 1 žema, o 10 aukšta) įvertinkite pasirinkto banko paslaugų kokybę. ✪

10. Įvardinkite, ko, Jūsų numone, trūksta bankuose? ✪

11. Jūsų lytis: (Apibraukite Jums tinkamo atsakymo raidę). ✪

12. Jūsų amžius: (Apibraukite Jums tinkamo atsakymo raidę). ✪

13. Jūsų vidutinės mėnesinės pajamos: (Apibraukite Jums tinkamo atsakymo raidę). ✪