Azartinių lošimų reklamos vertinimas ir poveikis visuomenei
Kviečiu visus atlikti apklausą, kuri skirta ištirti kaip visuomenė vertina azartinių lošimų reklamą ir kokį poveikį sukelia azartinių lošimų reklama. Apklausos rezultatais bus remiamasi magistriniame darbe, atskleidžiant LR azartinių lošimų reklamos teisinio reguliavimo ypatumus. Pažymiu, jog atliekant apklausą yra garantuojamas anonimiškumas bei konfidencialumas. Prašome rinktis tik vieną atsakymą ir apklausą pildyti tik vieną kartą.
Dėkoju už bendradarbiavimą.
Ar Jums yra 18 metų ir daugiau?
Ar pastebite azartinių lošimų reklamą (televizijos reklamų metu/radijuje/sporto varžybų metu/išorinės reklamos priemonėse)?
Kaip vertinate naujausius LR azartinių lošimų įstatymo 9 straipsnio pakeitimus: "Lietuvos Respublikos teritorijoje draudžiama reklamuoti azartinius lošimus, išskyrus azartinius lošimus organizuojančių bendrovių pavadinimus, prekių ženklus ir organizuojamų lošimų rūšis. Draudžiama jaunesniems kaip 18 metų asmenims skirtose interneto svetainėse skelbti bet kokią su azartiniais lošimais susijusią informaciją. Jaunesniems kaip 18 metų asmenims skirta interneto svetaine laikytina interneto svetainė, kurioje ne mažiau kaip 4/5 turinio yra skirta vaikams ir paaugliams skirtų renginių bei reiškinių aprašymui, profesionaliam jų vertinimui, informavimui apie juos, vaikų ir paauglių meninės ir techninės kūrybos sklaidai." ?
Ar esate susidūręs (-usi) su azartiniais lošimais?
Ar turite problemų pats (-i) arba žinote, jog artieji, draugai, pažįstami turi priklausomybę nuo azartinių lošimų?
Ar manote, jog azartinių lošimų reklama betkokiu formatu turėtų būti uždrausta be išimčių?
Ar manote, jog turėtų būti daugiau azartinių lošimų socialinės (anti) reklamos?
Pateikite siūlymus kaip dar azartinių lošimų reklama galėtų būti apribojama?
Kitas variantas
- Turėtų būti uždrausta tiek reklama, tiek antireklama. Antireklama turintiems priklausomybę sukelia prisiminimus, mintis apie tai ir skatina vėl lošti.
- aiškiai išdėstytos pasekmės lošiant azartinius žaidimus, labiausiai pasiektų visuomenės dėmesį ir susirūpinimą
- Azartiniai lošimų reklama neturėtų būti reklamuojama per radijo stotis ar pop adds būdu.
- Ribojama internetinėje erdvėje, ypač socialiniuose tinkluose ir pan., kur ji pengvai pasiekiama nepilnamečiams bei labiau pažeidžiamiems asmenims