Aviakompanijos RYANAIR komunikacijos su klientais vertinimas

Esame Vilniaus Universiteto Komunikacijos fakulteto 2 kurso studentės. Ši apklausa sudaryta siekiant suprasi klientų požiūrį į aviakompanijos „Ryanair“ komunikaciją su klientais, komunikacijos kokybę bei kaip būtų galima ją pagerinti. Kviečiame Jus dalyvauti tyrime ir užpildyti anketą. Pildymas užtruks iki 5 minučių. Jūsų atsakymai išliks konfidencialūs ir bus naudojami tyrimui atlikti.

Dėkojame!

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Ar Jums teko naudotis skydžių bendrovės Ryanair teikiamomis paslaugomis? ✪

Kodėl renkatės naudotis Ryanair siūlomais skrydžiais? ✪

Ką reikėtų Ryanair pagerinti pirmiausia? (Pasirinkite visus tinkamus variantus) ✪

Įvertinkite aviakompanijos paslaugų kokybę prieš skrydį ✪

Labai geraiGeraiVidutiniškaiBlogaiLabai blogaiNeturiu nuomonės
Įsodinimo greitis
Skrydžių punktualumas
Bagažo pristatymo patogumas
Ryanair internetinės svetainės informatyvumas

Kodėl geriau renkatės kitos aviakompanijos skrydžius, o ne Ryanair? ✪

Ką Jūsų nuomone reikia pagerinti Ryanair aviakompanijai? ✪

Įvertinkite klientų aptarnavimą skrydžio metu ✪

Labai geraiGeraiVidutiniškaiBlogaiLabai blogaiNeturiu nuomonės
Personalo paslaugumas
Maisto bei gėrimų patiekimas
Aptarnaujančio personalo kalbų įgūdžiai
Personalo reprezentacinė išvaizda
Sutikimas/pasveikinimas/pagalba skrydžio metu

Ar manote, kad Ryanair teikiamų paslaugų kokybė atitinka bilietų kainas? ✪