Auklėtojo ir muzikos pedagogo bendradarbiavimo ikimokyklinio amžiaus vaikų meninės saviraiškos ugdyme įtaką

11.Kaip manote ar bendradarbiaujant pedagogams tarpusavyje ugdytinio gebėjimai lavinami efektyviau? Kaip tai pasireiškia ugdytinių tobulėjime?

  1. Skatinamas pasitikėjimas
  2. nezinau
  3. Gražiai bendraujantys suaugusieji - gražus pavyzdys, tai jau gerai.
  4. Pedagogai bendradarbiaudami turi galimybę aptarti, kas padėtų lengviau įsiminti dainelių tekstus, aptarti sunkumus, su kuriais susiduria vaikai adaptaciniu laikotarpiu (ypač pastebėti tuos, kuriems sunku išeiti į nepažįstamą aplinką už grupės ribų), aptarti vaikų savybes (jautrumas garsui, nepažįstamo asmens baimė, ir pan.), gali pasitarti, kaip dirbti su vaikais, turinčiais mokymosi sunkumų.