Auklėtojo ir muzikos pedagogo bendradarbiavimo ikimokyklinio amžiaus vaikų meninės saviraiškos ugdyme įtaką

8.Kaip manote ar auklėtoja turi prisidėti prie muzikos pedagogo vedamų veiklų su jos auklėtiniais? kaip manote kokią įtaką tai darytų ugdytiniui?

  1. Manau taip, jam tai keltų pasitikėjimą, nereikėtų pratintis prie dviejų skirtingų asmenų, aklėtojo bendravimas su muzikos pedagogu skatina ir vaikų pasitikėjimą
  2. nezinau
  3. Auklėtoja gali pamėginti vaiką motyvuoti norėti dainuoti, šokti muzikos veikloje; pamokyti ratelių žingsnelių, dainų žodžių. Tiesiog bendradarbiauti.
  4. Auklėtoja padeda laikytis grupės taisyklių ir susitarimų. Bet muzikiniuose užsiėmimuose nebūtinai antrasis suaugęs žmogus turėtų būti auklėtoja. Muzikinių veiklų metu, kai vaikai išeina į užsiėmimus iš grupių (pvz.su auklėtojo padėjėja), auklėtoja turi galimybę pasiruošti kitus veiklos centrus, sutvarkyti vaikų darbelius ir t.t. Kai auklėtoja dalyvauja muzikiniuose užsiėmimuose, ji gali padėti vaikams įsiminti dainelių tekstus, žino šokių judesius.