Auditui 2010

Pamokos organizavimas

Ar kiekvienais mokslo metais mokyklos administracija tiria jūsų papildomojo ugdymo poreikius?

Ar mokinių krūviams mažinti privalomųjų dalykų turinys integruojamas su papildomuoju ugdymu?

Ar lankote papildomo ugdymo būrelius?

Ar lankote neformaliojo ugdymo būrelius kitose ugdymo įstaigose?

Ar manote, kad papildomas ugdymas skatina saviugdą ir saviraišką?

Ar mokytojai pradedant pamoką aiškiai ir suprantamai suformuluoja pamokos uždavinius?

Ar keliami pamokos uždaviniai atitinka visų jūsų galimybes ir poreikius?

Ar pamokos uždaviniai siejami su bendraisiais dalyko ir ugdymo tikslais?

Ar parenkama pamokos struktūra atitinka pamokos uždavinius?

Ar mokytojų parenkamos užduotys:

Ar mokytojai sugeba išlaikyti mokinių dėmesį visą pamoką?

Ar pamokoje pavyksta išlaikyti darbingą mokymosi tempą?

Ar pavyksta išvengti konfliktų pamokos metu?

Ar analizuojate iškilusias konfliktines situacijas?

Kaip iškilusias sprendžiate konfliktines situacijas? Kreipiamės į:

Kaip dirbate pamokos metu?

Ar mokytojo ir mokinio dialogas skatina mokiniu mokytis?

Kurioje klasėje mokinatės?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą