ASMENŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS VERTINIMO ANKETA
Gerbiami gyventojai, Akmenės rajono savivaldybės administracija, siekdama užtikrinti kuo geresnę asmenų aptarnavimo ir jų prašymų nagrinėjimo kokybę, kviečia pareikšti savo nuomonę užpildant šią anketą
Kiek kartų per pastaruosius 12 mėnesių kreipėtės į Savivaldybės administraciją?
Kokiu būdu kreipėtės į Savivaldybės administraciją?
Ar Jums buvo suteikta visa reikalinga informacija?
Kas jus aptarnavo?
Kaip vertinate Jus aptarnavusio darbuotojo mandagumą ir paslaugumą?
Prašome įrašyti, kodėl taip įvertinote
- Nemandagūs darbuotojai
- Rašytas laiškas merui 2 kartus. atsakymo jokio.
Kokias aptarnavimo problemas pastebėjote Savivaldybės administracijoje?
Kita (įrašykite)
- Nera
- Problemų nepastebėjau.
Ar Jus patenkino atsakymų į prašymus pateikimo terminai ir turinys?
Ar Jūs buvote informuoti apie veiksmus, kurių Savivaldybės administracija ėmėsi spręsdama Jūsų klausimus?
Ar jūs pakankamai informuoti apie Savivaldybės administracijos darbo laiką?
Ar jums patogus Savivaldybės administracijos nustatytas asmenų priėmimo laikas?
Jei atsakėte NE, Jūsų pasiūlymas
- iš dalies
- Labai didelės eilės
Kita Jūsų nuomonė dėl asmenų aptarnavimo (įrašykite)
- skambučiai permetami iš vieno kabineto į kitą, reikia skambinti pakartotinai. Dažnai nekeliamas ragelis, čia praktiškai labai dažnai.
- Nemandagus elgesys.
- Yra ir nemandagių darbuotojų
- Manau, kad asmenys yra aptarnaujami stengiantis jiems padėti greičiau susitvarkyti reikalus
- gerai
Jūsų pageidavimai, pasiūlymai, pastabos (įrašykite)
- būti kabinetuose darbo metu :)
- Norėtūsi, kad savivaldybės darbuotojai būtų tokios ,kaip sodroje dirbančios ,per tiek metų , niekas nėra nei įžeidęs, nei supykęs ,nei orogantiškos. Visada su gera nuotaika priims .
- Per daug darbuotojų
- Ieškoti būdų, kad teikiant prašymus kompensacijai gauti nereikėtų pateikti iš aptarnaujančių įstaigų sąskaitų apie sumokėtus mokesčius - galėtų būti bendra įstaigų duomenų bazė tam tikslui
- gerai