Ar dirbtinio intelekto naudojimas pradinėje mokykloje ugdymo procese didina mokinių motyvaciją?

Sveiki, esame Vilniaus universiteto vaikystės pedagogikos pirmo kurso studentės ir norime atlikti tyrimą, susijusį su mūsų būsima profesija. Būtų labai malonu, jei atsakytumėte į klausimus apie dirbtinio intelekto naudojimą pradinėje mokykloje ugdymo procesu ir, ar tai motyvuoja mokinius. Atsakymai bus pateikti konferencijoje mūsų kurso studentėms.

Labai dėkojame už jūsų skirtą laiką.

Rezultatai yra viešai prieinami

Ar sutinkate, kad labai svarbu plėtoti mokymosi veiklą, kuri galėtų padėti mažiems vaikams geriau suprasti dirbtinį intelektą, naudojant amžių atitinkančias priemones?

Ar savo vedamose pamokose naudojate dirbtinį intelektą?

Jei naudojate, kaip dažnai?

Kuo šis mokymosi metodas yra naudingas/nenaudingas?

Ar vaikams patinka toks mokymosi metodas?

Ar vaikai būna labiau motyvuoti po pamokų, kuriose buvo naudojamas dirbtinis intelektas?

Į kokių dalykų pamokas dažniausiai įtraukiate dirbtinį intelektą?

Koks dirbtinio intelekto panaudojimo būdas labiausiai motyvuoja mokinius?

Kaip manote, ar mokytojai pakankamai įtraukia dirbtinį intelektą į mokinių kasdienybę?

Ar ši apklausa paskatino Jus plačiau pasidomėti apie dirbtinį intelektą ir įtraukti jį į vaikų kasdienybę?