Ar dirbtinio intelekto naudojimas pradinėje mokykloje ugdymo procese didina mokinių motyvaciją?

Sveiki, esame Vilniaus universiteto vaikystės pedagogikos pirmo kurso studentės ir norime atlikti tyrimą, susijusį su mūsų būsima profesija. Būtų labai malonu, jei atsakytumėte į klausimus apie dirbtinio intelekto naudojimą pradinėje mokykloje ugdymo procesu ir, ar tai motyvuoja mokinius. Atsakymai bus pateikti konferencijoje mūsų kurso studentėms.

Labai dėkojame už jūsų skirtą laiką.

Ar sutinkate, kad labai svarbu plėtoti mokymosi veiklą, kuri galėtų padėti mažiems vaikams geriau suprasti dirbtinį intelektą, naudojant amžių atitinkančias priemones?

Ar savo vedamose pamokose naudojate dirbtinį intelektą?

Jei naudojate, kaip dažnai?

Kuo šis mokymosi metodas yra naudingas/nenaudingas?

Ar vaikams patinka toks mokymosi metodas?

Ar vaikai būna labiau motyvuoti po pamokų, kuriose buvo naudojamas dirbtinis intelektas?

Į kokių dalykų pamokas dažniausiai įtraukiate dirbtinį intelektą?

  1. Nenaudoju
  2. Neįtraukiu
  3. IT
  4. --
  5. Pasaulio paž., lietuvių k., matematika
  6. VR akiniai ir GG arena
  7. Į Matematiką ir informacinių technologijų pamokas.
  8. Jokias

Koks dirbtinio intelekto panaudojimo būdas labiausiai motyvuoja mokinius?

  1. Nenaudoju lovos
  2. Nežinau
  3. interaktyvus
  4. -
  5. Mažiausiems - užduotys išmaniojoje lentoje, vyresniems - užduotys, atliekamos kompiuteriais, planetomis, mobiliais įrenginiais
  6. Sukurti inžinerinius sprendimus
  7. Dirbtiniu intelektu paremtos kompiuterinės programos, kurios padeda mokiniams atlikti kūrybines užduotis, atsakyti į klausimus, sugeneruoti idėjas, išryškinti klaidas, suformuluoti įžvalgas.
  8. Joks

Kaip manote, ar mokytojai pakankamai įtraukia dirbtinį intelektą į mokinių kasdienybę?

Ar ši apklausa paskatino Jus plačiau pasidomėti apie dirbtinį intelektą ir įtraukti jį į vaikų kasdienybę?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą