Ar atsakote į įmoniu siunčiamas apklausas?

Gerb. Respondente! Maloniai prašau atsakyti į nesudėtingus klausinus. Esu Lietuvos Verslo kolegijos studentė, aliekamas tyrimas padės atlikti skirta individualią užduotį. Dėkoju už pagalbą!

Lytis:

Kita

  1. Neatskleisiu

Amžius:

Ar atsiunčia įmonės, prekių, paslaugų tiekėjai įvertinti jų paslaugas, prekę?

Kaip dažnai gaunte anketinias apklausas įvertinti pasitenkinimą prekę/paslauga?

Ar paliekatę blogą atsiliepimą?

Kai prekė neatitinka lūkesčius

  1. niekada
  2. Neteko
  3. kaip nuotaika bus
  4. Nekada
  5. Nekada

Ar paliekatę gerą atsiliepimą?

Ar blogas aptarnavimas įtakoja jūs negrįžti į parduotuvę/ įmonę?

Kitą

  1. Nesusidūriau. Atsirenkame paslaugų teikėjus ir prekių pardavėjus.
  2. turi įtaką
  3. Priklauso nuo problemos rimtumo

Kokia yra didžiausia problema komunikacijoje su teikiančiomis paslaugas įmonėmis ?

  1. Melas
  2. Problemų sprendimo būdai
  3. klaidinanti reklama
  4. Dažnai kyla labai konkretūs klausimai į kuriuos įmonės ne taip detaliai atsako.
  5. Sunku rasti kontaktus, pvz, telefoną, el.paštą, reikia skambinti bendruoju telefonu arba užsisakinėti internetu, kas mums nepriimtina. Užknisa vadinamasis personalizavimas.
  6. Konkretumas.
  7. nenoras su jais bendraut
  8. Blogai išaiškina apie prekę arba paslaugas
  9. Konfliktas
  10. Neatsako į neigiamus atsiliepimus
…Daugiau…

Ar esate lojalus pirkėjas/paslaugų naudotojas?

Ar yra pastoviu prekės ženklu/įmonių kurių nekeičiate?

Ar yra atsižvelgiama į skundus?

Ar naudingos yra įmoniu siunčiamos apklausos?

  1. Ne
  2. Pirkėjui - ne.
  3. Taip - grįštamasis ryšys svarbu.
  4. Taip
  5. Taip
  6. Asmeniškai man nelabai naudingos. Daugiau žiūriu į vartotojų paliktus atskirus, išsamius atsiliepimus ir peržiūras.
  7. Nemanau, neutraliai
  8. Taip. jos yra naudingos.
  9. ne visada
  10. kam? jiems ar man? jeigu man, tai man px
…Daugiau…

Įvertinkite pagal svarbą, kas aptarnavime jums yra svarbu kaip pirkėjui, klientui?

Ar jūsų nuomonę yra svarbus aspektas kaip artimas bendravimas iš tiekėjo pusės su jumis kaip vartotoju?

Koks aspektas jūs vilioja užeiti į tam tikrą parduotuvę\skyrių?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą