Apklausa kelionių agentūros UAB „Pramogų vėjas“ produktų pardavimo skatinimo įvertintinimui

 

Esu Vilniaus kolegijos Turizmo vadybos trečio kurso studentė ir atlieku tyrimą savo Baigiamąjam darbui.

Tyrimo tikslas: Ištirti aktyvių ir potencialių kelionių agentūros „Pramogų vėjas“ paslaugų vartotojų nuomones dėl produktų pardavimo skatinimo, siekiant parengti šios įmonės populiarinimo veiksmų planą.

Tyrimo medžiaga bus panaudota tik rašant Baigiamąjį darbą. Visa informacija bus pateikta, atsižvelgiant į asmens duomenų apsaugos reikalavimus.

1. Jūsų veiklos kryptis:

2. Ar esate girdėję apie kelionių agentūrą „Pramogų vėjas“?

3. Ar naudojatės kelionių agentūros „Pramogų vėjas“ paslaugomis?

4. Ar matėte kelionių agentūros „Pramogų vėjas“ reklamą?

5. Koks jūsų įspūdis išgirdus žodį „ Reklama “?

6. Ar reklama padeda priimti sprendimą perkant prekes ir paslaugas?

7. Įvertinkite 5 balų skalėje kelionių agentūros „Pramogų vėjas“ reklamos efektyvumą

8. Ar reklama padeda sužinoti apie naujus produktus, paslaugas, technologijas?

9. Kur pateikta reklama labiausiai veikia, ieškant informacijos apie keliones? (Gali būti daugiau negu 1 atsakymas)

10. Parašykite, kokiais socialiniais tinklais naudojatės

    …Daugiau…

    11. Kokios, jūsų manymu, yra svarbiausios geros reklamos savybės? (1 nėra svarbu; 5 yra labai svarbus)

    12. Ar sudomintų, jei pas Jus ateitų turismo įmonės atstovas ir papasakotų apie siūlomas turistines keliones?

    13. Jūsų amžius?

    Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą