Useredvinas.radvilas
Vieša
Pranešti

Apklausa apie "ZARA" teikiamų paslaugų kokybę

Gerb. Respondente,

Vytauto Didžiojo universiteto marketingo specialybės studentai atlieka tyrimą, kurio tikslas – įvertinti parduotuvės "ZARA" teikiamų paslaugų kokybę. Esamos situacijos analizei ir paslaugų kokybės spragų nustatymui labai svarbus Jūsų dalyvavimas tyrime. Per apklausą gauti duomenys bus naudojami tik moksliniams tikslams, todėl užtikriname pateiktos informacijos konfidencialumą. Atsakydami į klausimus užtruksite vos 10min. Dėkojame už atsakymus! 

 

Pic
Ar Jūs lankotės (lankėtės) "ZARA" ?Privalomas
Skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 reiškia visiškai nesvarbu, 5 – labai svarbu, pažymėkite savo nuomonę – kiek Jums svarbu, kad "ZARA":
12345
1. Įranga būtų moderni
2. Patalpos būtų estetiškai patrauklios
3. Personalas atrodytų tvarkingai, dėvėtų firminę aprangą
4. Prekės būtų išdėstytos taip, kad pirkėjas galėtų pats pasiekti/rasti kiekvieną prekę
5. Informaciniai leidiniai būtų aukštos poligrafinės kokybės
6. Pardavėjai suteiktų paslaugą tinkamai iš pirmo karto
7. Pardavėjai suteiktų informaciją apie visas prekes
8. Pardavėjai sugebėtų pateikti informaciją apie prekes aiškiai
9. Pardavėjai, teikiant paslaugas, sugebėtų išvengti klaidų ir netikslumų
10. "ZARA" reputacija (įvaizdis) būtų geri
11. Personalas visada norėtų padėti klientams
12. Personalas niekada nebūtų per daug užsiėmęs atsakyti į klientų klausimus
13. Personalas paslaugas klientams suteiktų greitai
14. Personalas sugebėtų atsakyti į pirkėjo klausimus
15. Personalas būtų mandagus
16. Pirkėjas turėtų jaustis saugiai
17. Darbuotojai būtų orientuoti į kliento problemų sprendimą
18. Pirkėjui būtų rodomas individualus dėmesys
19. Personalas nuoširdžiai domėtųsi kliento interesais
20. Paslaugos būtų suteikiamos tuomet, kai to reikia pirkėjui
21. Darbo valandos būtų patogios klientui
Skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 reiškia visiškai neatitinka, 5 – visiškai atitinka, pažymėkite savo nuomonę – kiek pateikti teiginiai atitinka "ZARA" teikiamas paslaugas:
12345
1. Įranga būtų moderni
2. Patalpos būtų estetiškai patrauklios
3. Personalas atrodytų tvarkingai, dėvėtų firminę aprangą
4. Prekės būtų išdėstytos taip, kad pirkėjas galėtų pats pasiekti/rasti kiekvieną prekę
5. Informaciniai leidiniai būtų aukštos poligrafinės kokybės
6. Pardavėjai suteiktų paslaugą tinkamai iš pirmo karto
7. Pardavėjai suteiktų informaciją apie visas prekes
8. Pardavėjai sugebėtų pateikti informaciją apie prekes aiškiai
9. Pardavėjai, teikiant paslaugas, sugebėtų išvengti klaidų ir netikslumų
10. "ZARA" reputacija (įvaizdis) būtų geri
11. Personalas visada norėtų padėti klientams
12. Personalas niekada nebūtų per daug užsiėmęs atsakyti į klientų klausimus
13. Personalas paslaugas klientams suteiktų greitai
14. Personalas sugebėtų atsakyti į pirkėjo klausimus
15. Personalas būtų mandagus
16. Pirkėjas turėtų jaustis saugiai
17. Darbuotojai būtų orientuoti į kliento problemų sprendimą
18. Pirkėjui būtų rodomas individualus dėmesys
19. Personalas nuoširdžiai domėtųsi kliento interesais
20. Paslaugos būtų suteikiamos tuomet, kai to reikia pirkėjui
21. Darbo valandos būtų patogios klientui