Apklausa apie "ZARA" teikiamų paslaugų kokybę
Gerb. Respondente,
Vytauto Didžiojo universiteto marketingo specialybės studentai atlieka tyrimą, kurio tikslas – įvertinti parduotuvės "ZARA" teikiamų paslaugų kokybę. Esamos situacijos analizei ir paslaugų kokybės spragų nustatymui labai svarbus Jūsų dalyvavimas tyrime. Per apklausą gauti duomenys bus naudojami tik moksliniams tikslams, todėl užtikriname pateiktos informacijos konfidencialumą. Atsakydami į klausimus užtruksite vos 10min. Dėkojame už atsakymus!
Ar Jūs lankotės (lankėtės) "ZARA" ?
Grafikas
Lentelė
Skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 reiškia visiškai nesvarbu, 5 – labai svarbu, pažymėkite savo nuomonę – kiek Jums svarbu, kad "ZARA":
Grafikas
Lentelė
Skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 reiškia visiškai neatitinka, 5 – visiškai atitinka, pažymėkite savo nuomonę – kiek pateikti teiginiai atitinka "ZARA" teikiamas paslaugas:
Grafikas
Lentelė