Apklausa apie vaikų su mokymosi sutrikimais įtraukujį ugdymą

Ką konkrečiai galėtumėte pasiūlyti, kad pagerėtų ugdymo kokybė?

  1. skirti daugiau specialist kiekvienama vaikui
  2. Sunku kažką atsakyti, nes pagrindinis reikalas sutelktas i vaikų priežiūrą mano manymu. Manyčiau per mažai darbuotojų pagal vaikų skaičių, viena mokytoja su 2 pagalbinėm darbuotojom. O pagalbiniai darbuotojai manau turėtų būti bent kazkius kursus lanke
  3. Individualius užsiėmimus su logopedu, būtent turint šią diagnozę. Daugiau bendrų ar integruotų pamokų ar švenčių su sveikais mokiniais.(Mes spec.poreikių klasėje.
  4. Mokykla turetu tartis ir daugiau bendradarbiauti su tėvais, nes iki šiol visi sprendimai yra priimami tik remiantis PPT išvadomis ir savo plačiu nuomone. Pvz. nebūtina Logopede, nes pas ja vaikas lankosi privačiai pastoviai 2x per savaite ir turi programa bei numatytus tikslus. Bet užtat galetu skirti daugiau dėmesio matematikai ar kitu įgūdžiu lavinimui ir pan. O mes nežinome kokius tikslus yra nusimatę mokyklos specialistai ir ką per metus pasiekė. Esam nepatenkinti, kad pas tokius specialistus eina fizinio lavinimo pamokos metu, nes manome, kad ši pamoka labai reikalinga, kad vaikas fiziškai daugiau judėtų ir lavėtų.
  5. Klasės turėtu buti ,galbut ,kitaip formuojamos. Mokytoja turėtu turėti nuolatinį padėjėją.
  6. Pamokas, kuriose vaikas smarkiai atsilieka, pvz. Matematika ar skaitymas, paskirti asmeniniu vaiko lavinimu pas logopeda, ergaterapiauta ar pan.
  7. Daugiau mokytojos supratimo,jaunesniu mokytoju,daugiau specialistu(logopedo,spec.pedagogo,soc.ped.,psihologo)pagalbos ir labai reiketu tokiems vaikuciams bureliu po pamoku.
  8. Kad klasėje būtų kaip įmanoma mažiau vaikų. Kad mokyklos administracija leistų atvažiuoti į mokyklą akredituotai mokymosi įstaigai suteikti vaikams papildomų žinių, už kurias tėvai sutinka patys mokėti.
  9. Paruosti mokytojos padejeja dirbti su spec.poreikiu turinciais vaikais, nes dabar ziniu kaip ir ka daryti = 0!
  10. Skirti daugiau kvalifikuotų padėjėjų pedagogams ir integruoti į bendrojo ugdymo mokyklas